וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבדים כרוניים? הטכנולוגיה הבאה יכולה לחסוך לכם המון כסף

14.3.2018 / 8:05

לא זוכרים איפה המשקפיים, שוב שכחתם את התיק בבית המלון, משלמים שוב ושוב על פריטים שנעלמו? טכנולוגיה חדשה המבוססת על מאגרי מידע כלל עולמיים תנסה לסייע לכם

צילום:יותם רונן עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: תערוכת צעצועים חדשים לקראת הפסח)

נמאס לכם לשכוח שוב ושוב את משקפי השמש היקרים בתחנות אוטובוס? טסים לטייל ולא זוכרים איפה השארתם את הדרכון? מתייאשים מעוד סטטוס על פריט סנטימנטלי שאיבדתם ואיש לא ידע להשיב לכם אותו? טכנולוגיה חדשה עשויה לעזור למאבדים הכרוניים. אומנם היא לא תלמד כיצד לשמור על הסדר, אבל היא בהחלט עשויה להשיב את הפריט שנעלם בחזרה לבעליו באמצעות טכנולוגיה פשוטה, המבוססת על מאגר מידע ענק וחסוי של מיליוני אנשים בכל העולם.

איך זה עובד? מדובר בשיטה חדשה שמבוססת על טכנולוגיה בשם הומינפין ובימים אלה היא משווקת בישראל. כל שעליכם לעשות הוא להכניס פרטים ליצירת קשר באתר ולרכוש ערכת מדבקות עם קוד עבור 45 שקלים. הפרטים יישארו חסויים לשאר המשתמשים ובשעת הצורך יסייעו לתווך בינכם לבין הפריט שאבד. מצאתם מפתח ברחוב עליו מודבק קוד? הקלידו אותו בחלונית המיועדת לכך באתר, המתורגם ליותר מ-60 שפות, והמאבד יקבל הודעה למכשיר הסלולרי ובה מיקום האבדה שלו. המפתח נשאר בברצלונה ואתה המשכת לבריסל? העדכון על האבדה נשלח גם למערכת הומינגפין שתתווך בין האבדה לחברת השילוח DHL. עלות המשלוח כמובן תושת על המאבד, לא המוצא.

כמה מכשירים נאבדים ברחבי העולם?

- אחד מכל 6 טלפונים ניידים נאבד או נגנב
- יותר מ-40 מיליון פריטים נשכחים בבתי המלון מדי שנה ברחבי העולם
- 12 אלף מחשבים ניידים נאבדים מדי שבוע בשדות התעופה בארצות הברית
- 10,000 פריטים נשכחים מדי חודש בשדות התעופה ברחבי העולם. עיבוד תמונה
כמה חפצים אנחנו מאבדים?/עיבוד תמונה

השיטה עובדת בהצלחה גם במישור העסקי. למעלה מ-3,000 שדות תעופה ברחבי העולם משתמשים בטכנולוגיה לאתר כבודה שנעלמה. במקום לשלוח את המזוודה לשדה התעופה ומשם לנוסע, בעל הרכוש יקבל אותה היישר לבית המלון, לביתו או להיכן שיחפוץ, במהירות. מסתבר שנולדנו לאבד דברים. מנתונים שאספה חברת הומינגפין, עולה ש-1 מכל 6 טלפונים ניידים נאבד או נגנב. למעלה מ-40 מיליון פריטים נשכחים בבתי המלון מדי שנה ברחבי העולם, 12 אלף מחשבים ניידים נאבדים מדי שבוע בשדות התעופה בארצות הברית, וכל שדה תעופה מוצא מדי חודש 10,000 פריטים.

"ישראלים ידועים כאוהבים לעזור". אומרת לילי פרידמן שושן הזכיינית בישראל. "היה לי ברור שהמוצר מתאים למדינת ישראל ולכל אדם, החל מילדים בני 6 שמאבדים בבית הספר חפצים ועד אנשי ונשות עסקים שמטיילים בעולם ועלולים לאבד מחשב נייד, ארנק או מזוודה. אני מאוד מאמינה במוצר ובשיטה בכלל. מדובר במוצר שמסמל את ההתנהלות שלנו בעתיד, נוכל להתגבר על נושא האבדות ולחסוך מאות מיליונים של דולרים בשנה".

seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל: yael_g@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully