וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: איבדת את התשוקה? כך תעשי הסבה מקצועית

אלון גל

16.3.2018 / 10:00

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: בכל סוף שבוע ייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים כל אחד מאיתנו. השבוע - מאזינה שאיבדה את החשק למקצוע אך מרגישה עדיין מחויבת אליו

חמש עובדות על כסף/מערכת "אסור לפספס"

(בווידאו: 5 עובדות על כסף)

מאזינה בתוכניתו של המאמן האישי אלון גל ברדיו 103FM סיפרה לו כי היא חלתה בסרטן בשנת 2010 והבריאה ממנו לחלוטין. "מבחינתי השנה הזו הייתה סוג של היריון, ואחריו אני מרגישה שנולדתי מחדש", סיפרה, "ראיתי המון טוב בעולם והחלטתי שאני רוצה להיות בצד שנותן. בחרתי בתחום של נערות בסיכון".

המאזינה סיפרה כי השקיעה זמן ומשאבים רבים לרכישת כלים במקצוע, למדה תואר ראשון ויצרה רשת חברתית ענקית. "ואז, כשהחלטתי ללמוד תואר שני בניהול עמותות, פתאום איבדתי את התשוקה", אמרה. "ברגע שעשיתי בדיקת היתכנות גיליתי שיש מחסור בתחום הצעירים, ובתחום שלי אין לי איך להגיע למימוש עצמי".

"המטרה לקחה אותך לעשות דרך מדהימה - וטוב שכך", אמר גל. "אבל - הנתונים השתנו ולכן את לא תעשי את זה. מה כל כך מורכב? למה את מסבכת? אם הייתי שומע שאת תקועה בפחד הייתי קורע לך את הצורה, אבל אני לא שומע את זה. יצאת לדרך מסויימת, התגברת ואיבדת את התשוקה".

המאזינה הדגישה כי היא "חייבת להיות בנתינה" וגל המליץ לה: "בואי תתמקדי, אין שום סיבה לעשות דברים שהם לא בתשוקה שלך כי התגברת על קשיים ולמדת. עברת מסלול טוב, שגידל אותך ועשה לך דברים טובים. עכשיו, את צריכה לא להתעסק ב'למה אני לא אעשה את הדבר ההוא', אלא לאן את רוצה להפנות את הכישורים והניסיון שלך".

"לסיכום", המליץ גל למאזינה, "כדאי לך לשבת לתהליך עם עצמך או עם בעל מקצוע, ולהבין מהו מפץ גדול בשבילך, מה יגרום לך להרגיש מאושרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully