וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: אשת הנדל"ן שמעדיפה להיות קוא'צרית

אלון גל

30.3.2018 / 10:00

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: בכל סוף שבוע ייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים כל אחד מאיתנו. השבוע - גרושה העובדת ברישוי בנייה ומעוניינת להגשים חלום ולהיות מטפלת

חמש עובדות על כסף/מערכת "אסור לפספס"

(בווידאו: 5 עובדות על כסף)

גרושה עם 3 ילדים התקשרה לתוכניתו של המאמן האישי אלון גל ברדיו 103FM וסיפרה כי היא עוסקת כיום בתחום רישוי הבנייה, אך חולמת להגשים שאיפה מקצועית חדשה. "אני עושה כמיטב יכולתי, וזה מה שמפרנס אותי", אמרה, "לפני עשור למדתי קואצ'ינג, ומאז התפתחתי לטיפולים הוליסטיים. ב-6 השנים האחרונות אני מנסה לעשות את השינוי המיוחל ולהיות מטפלת. אני רוצה שתהיה לי קליניקה עובדת, ולעזוב את העיסוק הנוכחי שלי. אף פעם לא אהבתי אותו - והמציאות במדינה שלנו הופכת את העבודה בו ליותר ויותר קשה, מה גם שהעיסוק היומיומי שלי הוא בבירוקרטיה".

לשאלתו של גל על הכנסתה הממוצעת כיום, השיבה המאזינה כי היא משתכרת בין 12 ל?15 אלף שקל נטו לחודש. גל הבהיר כי מדובר בסכומים מאוד גבוהים ושכדי לשמור על הכנסתה יידרש ממנה להגיע למחזור חודשי של כ?40 אלף שקל ברוטו. "זה יהיה אתגר לא קטן, שידרוש ממך לקבל בשבוע ממוצע 25 מטופלים ולשמר אותם - דבר שהוא לא פשוט", אמר.

המאזינה סיפרה כי חשבה גם לשכור יחד עם שלושה שותפים מתחם משותף לטיפול ולקיום סדנאות, שאותו גם ישכירו למטפלים אחרים. גל דחה את הרעיון. "אני כבר רואה איך את הולכת לכל קרובי המשפחה, מלווה כספים ומתחננת... בקיצור - רעיון זוועתי. איום ונורא. אם החלק הראשון היה לו עוד סיכוי - החלק השני זה להתאבד", אמר גל.

"יש לי בעירה פנימית לעסוק בזה", אמרה המאזינה. "על בעירה פנימית אני לא מתווכח, צריך ללכת איתה", ענה גל והציע לה לעבוד עם קבוצות ולא בטיפולים יחידניים, שיקשו עליה להפוך את העיסוק לריווחי. "את צריכה לפרוץ דרך, תביאי תהליך שהוא מגניב, מעניין, מרתק ואחר, שמערב כמה דיסיפלינות מתוך הידע שצברת.

"איספי קבוצה של 12 איש, שנפגשים אחת לשבוע ועושים עבודה, ומשלמים כל אחד כ?2,000 שקל בחודש לאורך חצי שנה. זה מה שאת צריכה כדי להתחיל לבנות ולצאת החוצה. זה צריך להיות המודל העסקי, לצד טיפולים פרטניים". לדברי גל, "קבוצה כזו צריכה להיות תמיד באוויר, ואת לא צריכה בשבילה מקום - אלא שוכרת על פי הצורך. לקחת שטח ולהשכיר אותו זה מתכון לאסון".

גל הציע למאזינה להתחיל באיסוף חברי הקבוצה הראשונה לפני היציאה לדרך. "תמצאי את 30 האנשים בתוך החיים שלך שיכולים להשקיע 10,000 שקל כדי לנוע הלאה בחיים, ויש כאלה, ואז - 'קדימה הפועל'. זה לא בשמיים, מי שרוצה עושה. אם הבעירה הזו קיימת בך, את אישה מספיק חזקה ומנוסה. תבני את התהליך כמו שצריך, תמצאי את הקבוצה הראשונה שתשלם - וצאו לדרך. אם את לא עומדת ברף הזה, אז כל היתר לא רלוונטי. מאוד פשוט, לא פשוט בכלל, אבל מאוד פשוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully