וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכלו לי, שתו לי: על מה התלוננתם השבוע? המצעד של וואלה! עסקים

29.6.2018 / 0:00

עשרות תלונות צרכניות מצטברות מדי שבוע במערכת וואלה! עסקים, החל מגושים לא מזוהים בכדי מים ועד לטמפונים שמתפרקים בגוף. איך אפשר להתמודד איתן? יעל געתון מסייעת

מערכת וואלה!

(בווידאו: התלונות הבולטות של השבוע)

מתן, מנוי מי עדן מחולון, קיבל משלוח כדים חדש. כשהרכיב את כד המים על המתקן, גילה חתיכות חומות צפות בפנים. "מהר מאוד ראיתי לכלוכים, גושים צפים בתוך הכד, זה היה נראה כמו צואה של חיה", אמר בשיחה עמו. הוא פנה לשירות הלקוחות, שם ענו לו שמעולם לא נתקלו במקרה כזה, אבל ההחלפה תתבצע רק בעוד שבועיים. אחרי פניית וואלה! עסקים הכדים הוחלפו מיד, ומתן קיבל זיכוי על החודש בו נשלחו הכדים. מחברת מי עדן נמסר בתגובה: "יטופל באופן מיידי, מתנצלים על עוגמת הנפש".

לתגובה המלאה היכנסו לכאן

גושים במיכל מי עדן. באדיבות המצולמים
הגוש שהתגלה בכד מי העדן/באדיבות המצולמים

רותי בת ה-35 מתל אביב רכשה חבילת טמפונים של המותג הפרטי "לייף" ברשת סופר פארם. לאחר השימוש הופתעה לגלות שהטמפון התעוות וחלקים ממנו נותרו בגופה. "זו לא הפעם הראשונה", סיפרה. לאחר פניית וואלה! עסקים החברה הבטיחה לפנות לרותי ולקחת את המוצר לבדיקה. מיצרנית הטמפונים של לייף, עלבד, נמסר בתגובה: "המוצר עומד בתקן מחמיר. הסיבים נשטפים מגוף האישה באופן טבעי"

לתגובה המלאה היכנסו לכאן

טמפון לייף מתפרק בגוף. (באדיבות המרואיינת), באדיבות המצולמים
הטמפון שהתפרק/באדיבות המצולמים, (באדיבות המרואיינת)

לאה שכטר מנהריה קיבלה שובר הטבה - ארוחת בוקר זוגית ברשת קפה קפה. כשהגיעה לסניף הרשת בשדרות הגעתון בעירה לממש את ההטבה, אמרו לה שם שלא מוכנים לכבד את השובר, למרות שתוקף ההטבה פג רק בנובמבר 2018. שכטר, פנסיונרית בשנות ה-70 לחייה, נאלצה לשלם מחיר מלא על הארוחה. "אם יש בעיה לממש את ההטבה בסניפים מסוימים, צריך היה לעדכן בהודעת הסמס ששלחו. לא כולם יכולים לדלג מסניף לסניף בקלילות ולחפש מקום אחר, בטח שבמזג אוויר כזה", אמרה. לאחר פניית וואלה! עסקים הבטיחו ברשת קפה קפה שיבדקו את התלונה.

לתגובה המלאה היכנסו לכאן

קפה קפה ברחוב יהודה המכבי בתל אביב. נמרוד סונדרס
רשת קפה קפה/נמרוד סונדרס
seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il

או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

רוצים את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully