וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש חיים אחרי שופרסל: לאומי קארד ופוקס משיקות כרטיס מועדון חדש

3.7.2018 / 14:00

מדובר בכרטיס אשראי "דרימקארד VIP". המחזיקים בו יהנו מהטבות מועדון הלקוחות של פוקס ומהטבות לאומי קארד. לאחרונה ביטלה שופרסל שיתוף פעולה עם לאומי קארד

כרטיס האשראי החדש DREAMCARD VIP. יח"צ,
כרטיס האשראי החדש, דרימקארד VIP/יח"צ

קבוצת פוקס משתפת פעולה עם חברת כרטיסי האשראי "לאומי קארד" ומשיקה כרטיס אשראי חדש במסגרת מועדון הלקוחות שלה "דרים קארד". הכרטיס החדש ייקרא "דרימקארד VIP". שתי החברות התקשרו במסגרת של עסקה משותפת ל-10 שנים עם אופציה להארכה.

העיסקה מבוססת על חלוקה בהכנסות והוצאות המיזם. פוקס תקבל בעקבות העסקה סכום של 45 מיליון שקל - 35 מיליון שקל כתשלום חד פעמי בתוספת של 10 מיליון שקל לפחות על חלקה ברווחי מועדון הלקוחות. החל מהשנה השנייה עד השנה החמישית יעלו הכנסותיה של פוקס ב-2 מיליון שקל מידי שנה.

לאומי קארד ספגה לאחרונה מהלומה קשה בעקבות החלטת שופרסל, רשת השיווק הגדולה במדינה, לההפסיק את שיתוף הפעולה בכרטיס המועדון ולעבור למתחרה, ויזה כאל. דרים קארד של פוקס הוא אחד ממועדוני האשראי הגדולים בישראל והוא מונה 1.5 מיליון לקוחות. פוקס נחשבת לחברת האופנה הגדולה בישראל עם 640 חנויות ו-14 מותגי אופנה, ומחזור מכירות השנתי של 2.5 מיליארד שקל. לאחרונה נוספה לרשת גם רשת מוצרי התינוקות שילב.

צבירת נקודות, הנחה ליום ההולדת

כרטיס האשראי החדש יהיה כרטיס ויזה בינלאומי והמחזיקים בו ייהנו מהטבות המועדון של רשת פוקס במקביל להטבות כרטיס לאומי קארד. המועדון מציע גם הטבות מיוחדות למצטרפים חדשים ובהם פטור מדמי כרטיס בשנה הראשונה להצטרפות, בתוספת 200 שקל מתנת הצטרפות, צבירת נקודות בשיעור 12% והנחה של 30% עד שווי של 1,000 שקל ביום ההולדת של הלקוח.

מנכ"ל פוקס, הראל ויזל, אמר עם השקת הכרטיס כי כ-70% מלקוחות פוקס עושים שימוש במועדון הלקוחות הקיים המתופעל על ידי פוקס באופן עצמאי ועם השקת הכרטיס החדש תפנה פוקס ללקוחותיה בהצעה לעבור לכרטיס החדש. לדבריו, מציע כרטיס האשראי החדש ללקוחות הענף יותר הטבות מכל מועדון אחר והוא צפוי להיות הגדול ביותר בתחום הקמעונאות.

מנכ"ל לאומי קארד, רון פאינרו, אמר שהעסקה עם פוקס נחתמה נוכח הכוח השיווקי הגדול של פוקס וכי כרטיס המנועדון החדש יהיה אחד ממנועי הצמיחה הגדולים של החברה.

לאומי קארד צפויה להתפצל בשנה הקרובה מבנק לאומי ולהפוך לחברה עצמאית המתחרה בבנקים ובחברות פיננסיות אחרות בתחום השירותים הפיננסיים והאשראי. לאחרונה זכתה החברה במכרז על כרטיס המועדון של קרנות השוטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully