וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת הביטוח הפניקס תשקיע בקבוצת אקרו נדל"ן

4.7.2018 / 16:08

קבוצת הביטוח תזרים לחברה כ-260 מיליון שקל בהון עצמי ובהלוואות, במחיר כניסה של כ-450 מיליון שקל, ותחזיק ב-25% ממנה. הגופים ירחיבו הפעילות בתחום הנדל"ן וההשקעות

צחי ארבוב. ינאי דיטש,
צחי ארבוב, בעלי אקרו נדל"ן/ינאי דיטש

קבוצת הביטוח הפניקס וקבוצת אקרו נדל"ן הודיעו היום (רביעי) כי חתמו על הסכם שותפות, במסגרתו תשקיע הפניקס בכ-25% מקבוצת אקרו נדל"ן, במחיר כניסה של כ-450 מיליון שקל. הפניקס תזרים לחברה כ-260 מיליון שקל באקוויטי (הון עצמי) ובהלוואות. מעבר לאחזקתה הישירה של הפניקס, בכוונת שני הגופים לפעול יחד ולהרחיב את הפעילות בתחום הנדל"ן וההשקעות.

קבוצת אקרו נדל"ן החלה את פעילותה בשנת 2006 ופועלת בתחום הנדל"ן למגורים ולמשרדים בתל אביב-יפו, הרצליה ועוד, זאת לצד התחדשות עירונית. צחי ארבוב מחזיק בגרעין השליטה של קבוצת אקרו נדל"ן ומכהן כיו"ר החברה. בעלי מניות נוספים הם זיו יעקובי, המשמש כמנכ"ל ודירקטור בקבוצה, אילן קפון מייסד ודירקטור וארז גיל המשמש כמנהל פעילות הקבוצה בחו"ל.

רועי יקיר, מנכ"ל הפניקס השקעות ופיננסים, אמר היום: "בחירתנו בקבוצת אקרו נדל"ן, מהבולטות והצומחות בתחום, מהווה הבעת אמון בחברה ובצוות הניהולי שלה. אנו רואים ערך רב בחיבור בין הצדדים וסבורים כי עיקר השבחת הערך של החברה עדיין לא מגולם במחיר הכניסה שלנו. אני מעריך כי שותפות זו תהווה את יריית הפתיחה להשקעות משותפות שלנו בפרויקטים לצד החברה בעתיד. השקעה זו היא פרי עבודה משותפת של המחלקות המקצועיות בהפניקס - נדל"ן, מחקר, אשראי ועסקאות פרטיות".

ארבוב הוסיף: "אנו שמחים כי קבוצת הפניקס, גוף מוסדי מהגדולים והמובילים בשוק ההון הישראלי, מאמינה בעתיד החברה ורוצה לקחת חלק בהצלחתה. השקעה זו תסייע בחיזוק הון החברה ותשמש להוצאתם לפועל של פרויקטים גדולים ומשמעותיים בשנים הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully