וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלוחים חינם מאמזון לישראל - אל תשכחו את האותיות הקטנות

8.7.2018 / 15:30

הצרכן הישראלי יהיה פטור מעתה מתשלום על המשלוח ברכישות בשווי מעל 80 דולר מאתר אמזון אר"הב. מה כדאי לקחת בחשבון לפני ששולפים את כרטיס האשראי?

עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: רעות לוינברג במהדורה המרכזית של וואלה! NEWS עם יעקב אילון)

ענקית הסחר אמזון מכניסה את ישראל למבצע משלוחים חינם: כפי שפורסם בסוף השבוע בוואלה! עסקים, הצרכן הישראלי יכול להזמין מוצרים מהאתר האמריקאי - ולא לשלם על המשלוח. רעות לוינברג, מפעילת עמוד הפייסבוק "רעות תקני לי" העוסק בקניות ברשת, מסבירה במהדורה המרכזית של וואלה! NEWS על משמעות המהלך.

"לא ידוע אם זה מבצע או שזה כאן להישאר לתמיד. לא יצאה הודעה רשמית, זה פשוט התחיל ואנחנו עדיין לא יודעים אם זה ייגמר", אומרת לוינברג. לדבריה, המשלוח החינמי ניתן על כל מוצר בשווי 80 דולר ומעלה. "המשלוח חינם ניתן רק על מוצרים הנמכרים על ידי אמזון ארה"ב ולא על מוצרים הנמכרים על ידי צד שלישי", היא מסבירה.

"כאשר מדובר במוצרים כבדים, זו כבר ממש חגיגה", מוסיפה לוינגר. "אפשר להביא דברים רציניים כמו מטבחים לילדים, מזרונים, כסאות למחשב ועוד". עם זאת, היא מוסיפה שיש לקחת בחשבון את רשות המס: "כאשר אנחנו קונים בסכום העולה על 75 דולר, אנחנו מחויבים לשלם מס וצריך לקחת את זה בחשבון". לדבריה, חשוב לזכור לסמן את אופציית המשלוח חינם באתר: "ברירת המחדל כרגע היא משלוח בתשלום".

בסופו של דבר אומרת לוינברג כי למרות תשלום המס, בדרך כלל רכישה באמצעות אמזון עדיין תשתלם יותר מרכישה בארץ - מכיוון שהמחירים נמוכים בצורה משמעותית מאשר בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully