וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היריד בו תוכלו להצטייד לקראת החג ולסייע לתושבי הדרום

29.8.2018 / 15:30

בעלי עסקים מיישובי עוטף עזה מתארחים בנמל תל אביב ומציעים ממרכולתם בפסטיבל "עוטף בכיף". בין היתר ניתן למצוא במקום תוצרת חקלאית, מתנות ופעילויות לכל המשפחה

צילום:ליאור נאור עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: ביקור בפסטיבל "עוטף בכיף" בנמל תל אביב)

נמל תל אביב מארח היום ומחר את פסטיבל "עוטף בכיף". הפסטיבל, שנערך ביוזמת מעוף - מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, מארח בעלי עסקים מיישובי עוטף עזה שחסכו לתושבי המרכז את הנסיעה דרומה ומציעים לקונים ממרכולתם.

בין היתר ניתן למצוא ביריד מוצרים חקלאיים, כמו ירקות ממושב זהר, גבינות בוטיק ממחלבת בארי שבקיבוץ בארי המיוצרות בעבודת יד, בגדים שנתפרו על ידי נשות קיבוץ סעד ועוד. כמו כן מוצגות ביריד בירות מייצור מקומי, כמו בירה "ביר בזאר" ו-"40 מעלות בצל" מקריית גת אותן מציג בגאווה אירד בן גל, בעל פאב שדרות. בנוסף לתוצרת מציעים דוכני היריד גם שלל מתנות לחג ופעילויות לכל המשפחה.

"אנחנו שמחים מאוד על היריד הזה", אומר רמי טרבלסי ממושב תקומה. "אנחנו מפרגנים למעוף ולמשרד הכלכלה על היוזמה הברוכה ואני מקווה שזה ימשיך". גם אלי שדה, איש מכון מרים ממושב ניר משה מברך על קיום היריד. "משרד הכלכלה הביא אותנו לפה לתל אביב וזה האוויר לנשימה שלנו. כל הגידול שלנו הוא גידול אורגנים", אומר שדה.

פסטיבל עוטף בכיף נמל תל אביב. מערכת וואלה!
פעילויות לכל המשפח. פסטיבל "עוטף בכיף"/מערכת וואלה!

"ראינו ששמח, ראינו הרבה עלים ירוקים וראינו שזה גם עוטף עזה וחשבנו שזה שילוב נחמד", מספר אחד הקונים ביריד, ברק כלב. "מאוד כיף לנו לקנות כאן היום. גם דברים יפים, גם טעימים וגם על הדרך לעזור לחבר'ה", הוא מספר.

אז מי שרוצה להצטייד בכל הדרוש לקראת החגים ועל הדרך לסייע לתושבי עוטף עזה שעברו חודשים לא קלים מוזמן להגיע לנמל תל אביב. היריד נערך היום ומחר בין השעות42אחר הצהריים ו-22 בלילה. בחול המועד סוכות ייערך היריד בעיר שדרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully