וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי נפגש עם אלוף העולם במרוץ אופנועים בלונדון

רונית מטיאס

30.8.2018 / 12:00

וגם: הביקור של נשיא לשכת המסחר בדואר, מה עשה השף והפרזנטור תום פרנץ בהרצליה פיתוח, מנכ"ל קבוצת גולף נערך לחגים - בבני ברק וגבי רוטר עולה עם קסטרו לחיפה

מתאמנים למרוצים

אורן בננו.,מארק מרקז, אבנר קז, אור שחר. איתי דור,
התחרו: אורן בננו, מארק מרקז, אבנר קז ואור שחר/איתי דור

בכירי קבוצת מאיר, יבואנית אופנועי הונדה לישראל, ונבחרת המירוצים של הונדה HRC ISRAEL, המריאו ללונדון - שם קיימו מחנה אימונים לקראת עונת המירוצים הבאה. את ביקורם ניצלו לביקור במסלול המירוצים בסילברסטון ולמפגש עם מארק מרקז, אלוף העולם בתחרות "מוטו ג'י פי" (המקבילה של פורמולה 1 בעולם האופנועים), שרוכב על אופנוע של המותג.

טסו ורכבו: אור שחר ואבנר קז, מבעלי קבוצת מאיר; אורן בננו, מנהל חטיבת אופנועי הונדה בקבוצה; ופרי וסרמן, מנהלת השיווק בהונדה אופנועים.

רוצים לקבל את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

לקריאה נוספת:
נפלתם קורבן לעוקץ חברות השיווק? כך תתמודדו עם חברות האשראי
נוחי דנקנר חצה את הגבול הדק שבין משקיע מתוחכם לעבריין בורסה
עליבאבא תפתח 100 סופרמרקטים חכמים נוספים עד סוף השנה

seperator

בול קליעה

דני גולדשטיין ואוריאל לין. דוברות דואר ישראל,
משתפים פעולה: אוריאל לין ודני גולדשטיין/דוברות דואר ישראל

מפגש מעניין נערך השבוע בין דני גולדשטיין, מנכ"ל חברת דואר ישראל, לעו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר. גולדשטיין אירח את לין במרכז הסחר המקוון של החברה במודיעין, וסייר עמו במרכז הלוגיסטי ובמבנה המכס העתידי שצפוי להיפתח בסוף השנה. הביקור נערך על רקע הגידול בהיקף היבוא האישי של הצרכן הישראלי בתקופה האחרונה - או במילים פשוטות: הזינוק בשופינג אונליין.

רק השבוע דיווחו בדואר כי יחלקו קרוב ל-5 מיליון חבילות שהוזמנו דרך אתרי אינטרנט מחו"ל בחודש אוגוסט לבדו. באיגוד לשכות המסחר חוששים כי הגדלת מכסת הייבוא האישי עלולה לפגוע בבעלי העסקים, אבל בפגישה הציג גולדשטיין תוכנית שמטרתה לסייע לעסקים קטנים ובינוניים בתחום היצוא, המבקשים להרחיב את פעילותם העסקית.

גולדשטיין סיפר כי מדי יום מגיעות לישראל בממוצע כ-300 אלף חבילות, המחולקות ב-1,200 נקודות ברחבי הארץ, מתוכן ב-500 עסקים קטנים. ב-2019 יפתח במקום מרכז לליקוט ואחסון פריטים, שיאפשר לעסקים קטנים לשלוח מוצרים ישירות ממרכז המיון במודיעין בתוך הארץ ולייצא לחו"ל. לסיכום הביקור ושיתוף הפעולה הוא העניק ללין "בול שלי" - גיליון מזכרת אישי שהכינו אנשי השירות הבולאי, הכולל 12 בולים עם תמונות מפעילותו העסקית והאישית של לין.

seperator

אופות ונהנות

השף תום פרנץ פרזנטור תנורי קונסטרוקטה ויאיר רוזן מנכל BSH ישראל. לירון אלחנני,
מכין טייק אווי? תום פרנץ ויאיר רוזן/לירון אלחנני

השף תום פרנץ, זוכה הריאליטי "מאסטר שף" ופרזנטור תנורי קונסטרוקטה של יבואנית מוצרי החשמל BSH ישראל, שימח את לקוחות המותג אתמול במשרדי היבואנית בהרצליה פיתוח. פרנץ ערך סדנת אפייה שכללה מטעמים שונים כגון סלסלות פילו במילוי אנטיפסטי וגבינות, סיגר פילו במילוי תמרים ופיצוחים וקלצונה - הכול על טהרת הבצק. יאיר רוזן, מנכ"ל BSH המייבאת גם את המותגים סימנס ובוש, הגיע לברך ואמר לשף פרנץ שהוא ישמח לטייק אוויי הביתה.

seperator

זרם הגולף

אפי רוזנהויז ורביב ברוקמאייר. עופר חן,
לא כל כך התרחקו: אפי רוזנהויז ורביב ברוקמאייר/עופר חן

אפי רוזנהויז, יו"ר דירקטוריון גולף, ורביב ברוקמאייר, מנכ"ל הקבוצה, החליטו להיערך לחגים דווקא בבני ברק. השניים השיקו שלשום על ארוחת בוקר את סניף הדגל החדש של רשת הריהוט ועיצוב הבית גולף אנד קו במתחם העיצוב ברחוב הלח"י בעיר, לאחר שזנחו את החנות המיתולוגית של החברה במרכז כיתן סנטר שבשכונת הדר יוסף בצפון-מזרח תל אביב.

רוזנהויז וברוקמאייר לא התרחקו כל כך - המרחק בין שני המתחמים מצריך נסיעה קצרה ברכב. הם דיווחו כי החנות הוותיקה, שנמצאת בהדר יוסף כבר 70 שנה, תמשיך לעבוד עד אחרי החגים - ורק לאחר מכן תיהרס לטובת הקמת פרויקט יוקרה למגורים. עוד סיפרו על שיתופי הפעולה החדשים של הרשת עם מעצב העל האיטלקי רוברטו קוואלי, המעצבת הישראלית הבינלאומית נונה פפי (Nonna Peppy) ומותג הקפה השוויצרי JURA.

seperator

חיפה על המפה

רון רוטר גבי רוטר אור רוטר. יפית שקאלו,
משפחה שכזאת: רון רוטר, גבי רוטר ואור רוטר/יפית שקאלו
שחר טביב עפר שביט ארנון תורן גבי רוטר. יפית שקא,
ממנכ"לים: שחר טביב, עופר שביט, ארנון תורן וגבי רוטר/יפית שקא

גבי רוטר, מנכ"ל משותף ברשת האופנה קסטרו, עלה השבוע לחיפה כדי להשיק חנות נוספת - הפעם בקניון עזריאלי בעיר. רוטר סיפר כי מדובר בסניף עם קונספט עיצוב חדש: אופנת גברים ונשים יחד עם בגדי ילדים בחנות אחת. סניף הדגל שמציג את הקונספט הזה כבר נפתח באפריל האחרון בקניון רמת אביב בתל אביב לצד חנויות נוספות, אולם רוטר החליט שהגיע הזמן להביא את הבשורה לצפון, לקראת הצגת קולקציית הסתיו.

הגיעו אופנתיים: ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי; עופר שביט, מנכ"ל קניון עזריאלי חיפה; רון רוטר, סמנכ"ל כספים קסטרו; אור רוטר, הבן הצעיר למשפחת רוטר; שי אופיר, משנה למנכ"ל קסטרו; שחר טביב, מנכ"ל קניון עזריאלי באר שבע; ועומר דרור, השחקן והפרנזטור של קסטרו.

seperator

לרקוד עם המבורגר

איתן טרבלוס  רוברט קלוגר. נוי ערקובי,
שומרים גם על כשרות? איתן טרבלוס ורוברט קלוגר/נוי ערקובי

איש העסקים איתן טרבלוס, מבעלי רשת אגאדיר ו-110 בורגר, ושף הרשת רוברט קלוגר השיקו השבוע את המסעדה החמישית ברשת 110 בורגר ברחוב דיזנגוף בתל-אביב. טרבלוס הציע ללקוחות הנאמנים להגיע לרקוד עם הראפרים נורוז וסוויסה שהוזמנו לרגל ההשקה; וגילה כי לפני החגים צפויה להיפתח להרצה מסעדה כשרה ראשונה של אגאדיר במתחם בסר בבני ברק לטובת שומרי הכשרות. בתיאבון.

seperator

תורמים ומברכים

אבשלום  כהן ניצן לביא. אבשלום לינדנבאום,
אתם כבר תרמתם? אבשלום כהן וניצן לביא/אבשלום לינדנבאום

רשת סופר פארם, המלווה את עמותת "חיים" למען ילדים חולי סרטן בישראל 17 שנה, הכריזה על מבצע התרמה ארצי לעמותה. במסגרת המבצע יוצעו למכירה מארזים של 3 כרטיסי ברכה מעוצבים תמורת 10 שקלים. ברשת הפארם מספרים כי כלל הכנסות המכירה יועברו כתרומה לעמותה והכרטיסים ימכרו ב-240 סניפי הרשת, באתר ובאפליקציה.

ניצן לביא, מנכ"ל סופר פארם, סיפר כי ההתרמה השנתית מביאה מדי שנה לתרומות בהיקף של מאות אלפי שקלים, שמגיעים לילדים ולבני משפחותיהם. אבשלום כהן, יו"ר העמותה, קרא לציבור לתרום.

seperator

חגיגה לבנה

ציפי לנדאו, סמדר נמרודי, דנה ומגי הלפרין, רונית חלפון. רונית מטיאס,
בילו: ציפי לנדאו, סמדר נמרודי, דנה ומגי הלפרין, רונית חלפון/רונית מטיאס
מגי הלפרין, אסתר סנדלר, לילך רוזנס ובתה. רונית מטיאס,
חגגו: מגי הלפרין, אסתר סנדלר, לילך רוזנס ובתה/רונית מטיאס

עו"ד מגי הלפרין ערכה השבוע לבתה דנה, מנכ"לית ומבעלי אפליקציית החתונות We Do, מסיבת חינה טרנדית בביתה שביישוב מגשימים - עם קוד לבוש לבן. על הקייטרינג הופקד תמיר שקדי מסמארט קייטרינג ועל המתוקים הקונדיטורית קרן פרנסס, שעיצבה שולחן אשר כלל עשרות סוגי מתוקים, שבין היתר הוכנו על ידי בני המשפחה והחברות, כיאה לחינה מסורתית. על הפן האמנותי חוויתי הופקדה רקדנית בטן מקצועית.

בחוגגות: עתליה שמלצר, נשיאת קבוצת שלמה, ובתה עופרה רייף שמלצר שבדיוק שבו מטיול בקאפרי, איטליה; מימי לוזון, הקוסמטיקאית של נשות העסקים והסלבס; רונית חלפון ובתה בר, מבעלות רשת סאקס; עו"ד סמדר נמרודי, יו"ר מלונות הכשרת הישוב; ד"ר ציפי לנדאו, יו"ר הוועד המנהל של מוזיאון נחום גוטמן; לילך רוזנס, אחותה של מגי שהגיעה מסינגפור, והאם אסתר סנדלר; וגם האב הגאה אורן הלפרין שהצטרף לסוף המסיבה.

עתליה שמלצר, מאיה פרץ גולדהירש, דנה הלפרין, קרן פרנסס, עוםרה רייף שמלצר, מימי לוסון, אורן הלפרין. רונית מטיאס,
עתליה שמלצר, מאיה פרץ גולדהירש, דנה הלפרין, קרן פרנסס, עופרה רייף שמלצר, מימי לוסון, אורן הלפרין/רונית מטיאס
seperator

שניים הם יותר

יניב שושן ומוטי בן אהרון. אור גפן,
יזמו: יניב שושן ומוטי בן אהרון/אור גפן
טל לירן, הניה נור,ליאורה בירנהק,אורית מור סיניבר. אור גפן,
תרמו: טל לירן, הניה נור, ליאורה בירנהק ואורית מור סיניבר/אור גפן

מוטי בן אהרון, מבעלי מתחם האירועים ג'ונה בנתניה, ויניב שושן, מבעלי מותג מוצרי השיער "לייבל אם", ערכו השבוע תערוכת צילומים שנקראת "We are two" עם המסר: אתה חזק יותר כאשר אתה בזוג. הצלם תום מרשק צילם זוגות מובילים בתעשייה הישראלית שהתנדבו לפרויקט. המוזמנים נהנו מקוקטייל ומכירה פומבית, במהלכה נאספו כ-30 אלף שקל לעמותת לב אוהב המטפלת בילדים ונוער בסיכון.

תרמו ונהנו: טל לירן, מנכ"לית עמותת לב אוהב; הניה נור ומשה נור, מבעלי קבוצת נור; ליאורה בירנהק, מבעלי מפעל מנעמים; עו"ד אורית מור סיניבר; אסנת ותומר צימרמן, שהתרגש ותרם שיעורי מוזיקה למקהלת ילדי לב אוהב.

seperator

בוקר נשי

לילך דומינגז ויובל בראון. יוסי שבתאי,
הזיעו: לילך דומינגז ויובל בראון/יוסי שבתאי

יובל בראון, מבעלי יבואנית מותג הספורט סאקוני, היה בין הגברים הבודדים שהגיעו לאירוע ההשקה של מותג אוזני הספורט הדני Miiego במתחם סאקוני בנמל תל אביב. עשרות נשים הזיעו באימון ריצה בסימן העצמה נשית עם לילך דומינגז, מדריכת ריצה ומנכ"לית חברת תיירות הכושר Run the view, ועם רויטל שחורי, מדריכת כושר, והחכימו בהרצאה של יעל רותם בנושא תזונת ספורט.

seperator

הולכים על ההיסטוריה

סטיב לקס, עמי כץ, מיכאל אילוז. מורג ביטן,
נזכרו: סטיב לקס, עמי כץ ומיכאל אילוז/מורג ביטן

סטיב לקס, מבעלי רשת ההנעלה טבע נאות, ומיכאל אילוז המנכ''ל הגיעו לתערוכת ''סנדלים - אנתרפולוגיה של סגנון מקומי'' במוזיאון ארץ ישראל בשכונת רמת אביב בתל אביב. השניים צפו במיצג ההיסטורי של מפעל טבע נאות שחוגג 70 שנה להקמתו.

עמי כץ, מנכ''ל המוזיאון, סיפר על מהות התערוכה בדגש על ההיסטוריה של המפעל. אילוז סיפר על התפתחות המותג, התגאה בפטנט הרפידה הנשלפת וסיכם בקצרה על חומרי הגלם מהם מיוצרות הנעליים.

seperator

החיים כפאזל

יוסי בראון, אלון פילץ,חן אהרוני. מקור לב תקשורת,
הרכיבו: יוסי בראון, אלון פילץ וחן אהרוני/מקור לב תקשורת

רשת חנויות הפאזלים פאזלנד ערכה בקניון דיזנגוף סנטר בתל אביב את אליפות ישראל בהרכבת פאזלים. עשרות קבוצות של חובבי הרכבת פאזלים עלו לשלב הגמר והתחרו על הרכבת אותו פאזל בן 1,500 חלקים.

בצופים: קלרה שרון, מבעלי דיזנגוף סנטר; מאיר קלוגהפט, יו"ר חטיבת הצעצועים באיגוד לשכות המסחר; אלון פילץ, מנכ"ל דיזנגוף סנטר; שחף ויצמן, מנהל רשת חנויות פאזלנד, מנכ"ל שחק נא, יוסי בראון; וגם הזמר חן אהרוני שהפליא בהרכבת פאזל.

seperator

גולף בסימולציה

אלון גרנות חן תורגמן גיי קיי לי איתי לנואל. שוקה כהן
אלון גרנות, חן תורג'מן, ג'יי קיי לי ואיתי לנואל/שוקה כהן

מסתבר שלא חייבים לנסוע עד קיסריה כדי לשחק גולף: ענקית סימולטורי הגולף הקוריאנית GOLFZON נכנסה לראשונה לפעילות בישראל - והשיקה השבוע אולם תצוגה לסימולטורים בקניון ארנה בהרצליה.

התנסו במשחק גולף וירטואלי: חן תורג'מן, מנכ"לית החברה בישראל; גיי קיי לי, מנהל גלובלי של החברה הבינלאומית; יוסי אנג'ל מלשכת המסחר; עו"ד תמיר גילת, יו"ר הקרן לחקר הסרטן; יזם הנדל"ן משה בר יהודה; אלון גרנות, יו"ר איגוד הגולף בישראל; ואיתי לנואל, יבואן ציוד גולף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully