וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: להרחיב את חנות האופניים? אל חשש

אלון גל

1.2.2019 / 10:01

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: מאזינה שנכנסה לעסק האופניים המשפחתי ומתכוונת להגדילו

בחור רוכב על אופניים חשמליים בשדרות רוטשילד, תל אביב. ShutterStock
אופניים/ShutterStock

מאזינה שעלתה לשידור בתוכניתו שח המאמן האישי אלון גל ברדיו 103FM סיפר לו על החלטתה לשפץ את חנות האופנים המשפחתית ועל חששותיה. "אני בעלת חנות אופניים משפחתית בבאר יעקב כבר עשר שנים. בשנתיים האחרונות הצטרפתי לעסק כשכירה. החלטנו להגדיל את החנות הקטנה ולאפשר מקום לעוד מוצרים. אנחנו גדלים ועקב העלויות הגבוהות אני עומדת לקחת הלוואות גדולות. איך מתמודדים עם הלחץ והחששות מהצעד הזה ומהסיכון?"

"למדתי בחיי שחלק מהזמן אנחנו חייבים לאתגר את עצמנו כדי להגיע לצעד הבא", ענה גל. "את לא נשמעת לי מהמרת סדרתית שלקחה הלוואות בשוק האפור. זה נשמע כמו גידול כחלק מתהליך נכון ובמקום להיות עסוקים בפחד תתמקדו בעשייה ובהיצמדות לתוכנית הפעולה.

"הקפידו להיות בקשר עם לקוחות וחישבו כיצד לעשות זאת. את כל הדברים יש לבצע בצורה קבועה ולאורך זמן. מצאו את הדברים שטרם עשיתם והתחילו לעשות אותם ולבחון מה יוצא מהם". לסיכום אמר גל כי "אנחנו בתוכנית תומכים בעסקים קטנים וקוראים לציבור לבוא בהמוניהם לחנות שלך 'גרין - בייק' בבאר יעקב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully