וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל הפועלים אריק פינטו יסיים את תפקידו בסוף השנה

15.4.2019 / 14:37

פינטו עבד בבנק הפועלים 40 שנה, 4 מתוכן כמנכ"ל והוא יעזוב את הבנק ב-31 בדצמבר 2019. אמר כי הוא מקווה להביא את פרשת חקירת הבנק על ידי הרשויות האמריקאיות עד תום כהונתו

אריק פינטו מנכ"ל בנק הפועלים. קובי אליהו
אריק פינטו/קובי אליהו

מנכ"ל בנק הפועלים אריק פינטו הודיע היום (שני) כי יסיים את כהונתו בסוף 2019. פינתו עבד בבנק הפועלים במשך 40 שנה, 4 מהן כמנכ"ל. "בסוף 2019 אפרד מבנק שהוא לא רק המוסד הפיננסי המוביל בישראל, אלא גם ארגון עם נשמה, חמלה ואנושיות. אני בטוח שהערכים האלה ילוו אותו עוד שנים ארוכות", אמר פינטו בהודעתו.

לפני כהונתו כמנכ"ל שימש פינטו בשורת תפקידים בהנהלה. בין היתר כיהן כ-COO, כממונה על החטיבה הקמעונאית, כממונה על חטיבת האסטרטגיה, מנהל אגף אשראי קמעונאי ומשכנתאות ומנהל אגף משאבי אנוש.

"מעולם לא חשבתי שאעבוד בבנק 40 שנה ברציפות, ואני מרגיש שזה הרגע המתאים עבורי להסתכל אחורה בגאווה ובסיפוק, ולהספיק להגשים חלומות ואתגרים נוספים בעתיד", אמר. "נפלה בחלקי זכות גדולה להטביע חותם עמוק על עשייתו של הבנק, חדשנותו והיחס שלו לאחר, השונה והחלש. בארבעים השנים שאני בבנק למדתי, התפתחתי, הקמתי משפחה, רכשתי חברים יקרים ומילאתי מגוון תפקידים מרתקים בשטח ובמטה. בסוף שנת 2019 אפרד מבנק שהוא לא רק המוסד הפיננסי המוביל בישראל, אלא גם ארגון עם נשמה, חמלה ואנושיות. אני בטוח שהערכים האלה ילוו אותו ואת עובדיו המדהימים עוד שנים ארוכות. אני רוצה להודות לאלפי העובדים והמנהלים הטובים ביותר במשק, לחבריי המדהימים להנהלה ולדירקטוריון בראשותו של ידידי ושותפי, עודד ערן, על כך שגרמו לי להגיע מדי יום לבנק מאושר וגאה".

פינטו התייחס בהודעה גם לחקירת הבנק על ידי הרשויות האמריקאית, חקירה בה טיפל ברציפות מיום כניסתו לתפקיד המנכ"ל. "אני מתכוון לעשות כל שביכולתי כדי לסיים את הפרשה ולהגיע להסדר, עוד בטרם אסיים את תפקידי", אמר.

"קיבלתי בצער את החלטתו של אריק להיפרד מהבנק בסוף שנת 2019", אמר יושב ראש הדירקטוריון, עודד ערן. "אריק הוא מנהיג, בעל חזון, יכולת ביצוע ואוהב אדם. בנק הפועלים ימשיך להוביל את המערכת הפיננסית הישראלית בקשב ובחוכמה שהביא איתו אריק. אני אישית איאלץ להיפרד מחבר אותו אני מעריך ואוהב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully