וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: כך כדאי לקדם סמינרים ברשת

אלון גל

6.11.2020 / 10:53

המאמן העסקי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: מאזין שפועל לקידום ידע על ידי ניהול וובינרים שמתקשה להגיע לקהל

וובינר. ShutterStock
וובינר/ShutterStock

שיווק דיגיטלי הוא תורה שלמה, אך אין ספק כי הוא מהווה את הקרקע הפוריה ביותר לעסקים בעידן הדיגיטלי. מאזין שעלה לשידור בתוכניתו של המאמן העסקי אלון גל ברדיו 103FM סיפר כי הוא מתקשה לפרסם העסק שלו. "אני עוסק בהנחלת ידע בתחום ספציפי שבמסגרתו התחלתי 'סשן וובינרים' (סמינר רשת) עם אנשים מובילים מהתחום הזה ברחבי העולם. בכל שבוע באותה השעה מגיע מומחה אחר, אנשים שעומדים בראשי גופים וארגונים ממשלתיים ברחבי העולם מהענף הספציפי. אני מפרסם בלינקדאין, פייסבוק ועוד - לאנשים שיש להם עניין בתחום. לאירוע שהיה היום נרשמו 20 אנשים והגיעו חצי מזה", אמר המאזין. עוד ציין המאזין כי הוא עושה זאת למטרת הנחלת הידע ולא למטרת רווח.

גל האזין לדבריו ברוב קשב, והסביר: "שיווק והפצה של מסרים היום דרך האינטרנט זה מאוד קשה. הרשת בתקופה האחרונה בעומס מטורף, מסרים לא מגיעים לשום מקום מאף אחד כי יש יותר מדי תוכן, וזה לא משנה באיזה תחום. כולם מחפשים מספרים, הקשב הוא מאוד נמוך. מה הפתרונות? מודל שיווקי. אתה מתאר סיטואציה שאין לך מודל עסקי ברור". הוא הציע למאזין לייצר 'הצעת ערך': "כלומר מוצר משלים בתשלום, לא כדי להרוויח אלא כדי לקדם ולהגדיל את רמת ההשפעה וכמות האנשים. למשל, סדרת 'וובינרים' בעלות מסוימת, אשר בסופה המשתתפים יקבלו את המוצר. כך תוכל לייצר רווח עבור השתתפותם, ואותו תשקיע בקידום הוובינרים הבאים. כדי לקדם ברשת כיום צריך כסף והרבה כסף".

בהמשך, אמר אלון: "אתה תצטרך לעשות עבודה הרבה יותר אקטיבית מלפרסם כדי לעשות את הדבר הזה. יש קבוצות רלוונטיות בפייסבוק, אתה צריך להציע לראשי קבוצה בפייסבוק, לחברה או לארגון בתחום לייצר שותפות. ככה גדלים, עושים שיתופי פעולה".

  • עוד באותו נושא:
  • אלון גל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully