וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: כך יבדיל את עצמו בעל חברת ההובלות מהמתחרים

4.12.2020 / 1:29

המאמן העסקי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: מאזין בעל חברה נישתית שתוהה איך לקדם את העסק שלו

פרסומת. ShutterStock
פרסומת/ShutterStock

מאזין שעלה לשידור בתוכניתו של המאמן העסקי אלון גל ברדיו 103FM ניסה להבין כיצד להפוך את בית העסק המשפחתי שלו, אותו הוא מנהל ביחד עם אביו ואחיו, לעסק בולט ורווחי יותר. "יש לנו עסק משפחתי, שלי, של אחי ואבי. אנו עוסקים בתחום נישתי בתחום ההובלות, ומעניקים פתרונות לוגיסטיים לחברות שמספקות מערכות גיבוי לחברות גדולות. החברה בבעלותי נותנת שירות לחברה שמספקת לחברות את המערכות הטכנולוגיות".

לדברי המאזין: "אני מעריך שיש עוד כארבעה או חמישה מתחרים לבית העסק שלנו. ברגע שאנחנו מספקים את המערכות לחברות, אנחנו גם מפנים את המערכת הישנה ושולחים את הפסולת האלקטרונית, שזה אפיק רווח נוסף. זו עבודה רגישה, היה צריך להוציא אישורים רבים על מנת להיכנס לתחום זה. אני רוצה להגדיל את כמות הפסולת האלקטרונית שאני קונה, ואשמח לבדוק איך אני משווק את עצמי כך שיפנו אליי וירצו לראות את הצעות המחיר שלי".

אלון גל האזין לדבריו של המאזין, והסביר כיצד מומלץ שבית העסק ירים את עצמו ויהפוך לדומיננטי יותר בתחום המקצועי בו הוא מצוי. "לפי מה שאתה מתאר, כנראה שפיתחתם את היכולת הנכונה לעבוד בתחום בו אתם עובדים, וכנראה יש משהו בדרך בה אתם עובדים, שהחברות רוצות לעבוד דווקא איתכם. אתה צריך לעשות סרטון קצר בו אתם משלבים מישהו מחברה גדולה עמה אתם עובדים, ולאתר את החברות הרלוונטיות זו לא בעיה. את הלקוח לא מעניין מה אתם עושים, אלא למה לו להשתמש בשירותיך".

המאזין הוסיף כי היה רוצה לשנות את שם החברה. אלון גל הציע: "צריך להשתמש בשם בית העסק במילים שנותנות את סיפור החברה. הייתי הולך על שם שמתחתיו יהיה תיאור של הפעולות שאתם עושים במסגרת עבודת החברה".

  • עוד באותו נושא:
  • שיווק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully