וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: החל"ת והפרידה הן דווקא הזדמנות

אלון גל

25.12.2020 / 0:08

המאמן העסקי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: המאזינה יצאה לחל"ת ונפרדה מבן זוגה - וזה לא נורא

אישה שוכבת על ספה ומליטה את ראש. ShutterStock
דיכאון/ShutterStock

מאזינה בת 30 שעלתה לשידור בתוכניתו של המאמן העסקי אלון גל ברדיו 103FM סיפרה כי לאחר שנים ארוכות בהן עבדה בתחום המסעדנות, הוצאה לחל"ת והמסעדה אותה ניהלה צפויה להיסגר. בו בזמן, עברה פרידה לא פשוטה לאחר שהייתה בטוחה שמדובר בבעלה לעתיד. "כואב לי ואין לי מושג מה אני רוצה לעשות עם עצמי. אני עומדת במקום ואין לי מושג מה אני הולכת לעשות".

גל הציע הסתכלות שונה על המצב: "איזה כיף, את הרבה יותר קרובה ללמצוא את עצמך ממה שהיית מקודם. את פשוט עוברת כרגע את מה שצריך כדי להכיר את עצמך. התחום הזה מאוד מתאים לאנרגיות שלך. את מתקתקת, לא רואה בעיניים. אם כבר ניתן לך הזמן להכיר את עצמך ולא להיות בריצה, תהני מזה. במקום להילחץ, תשאלי מה את רוצה. למה מערכת היחסים הסתיימה? מה היה שם? על מה ויתרת?

"את צריכה לעשות ריסט. כשעושים ריסט במחשב הוא קודם כל נכבה. אצלך כשהמסך נהיה שחור את נבהלת. את נמצאת בסוג הרגעים הכי גדולים בחיים. לי אין הזדמנות כזאת - בן 53, עם 3 מתבגרים, גרוש במשמורת משותפת, מזונות, איך אני אעצור? לך יש את הזדמנות לעצור".

גל הציע למאזינה לנצל את הזמן לסדנת העשרה, או אפילו למדיטציה והוסיף: "החיים הם מסע - אין טעויות. ד"ר סוס אמר פעם 'כשיוצאים מגיעים למקומות נפלאים' - זה אחד המשפטים הכי גדולים ביקום. כל הקריירה של מדברת על 'לצאת'. אני למשל עושה את מה שאני עושה כבר 20 ומשהו שנה אותו דבר, אבל אף יום בחיי לא היה אותו דבר. את יודעת כמה טעויות עשיתי? כל טעות הובילה אותי למקום הבא שהלכתי אליו. הייתה לי הצגת יחיד, הלכתי לשיר בדרכים, הקמתי חדר כושר למנהלים - מיליון טעות. כל טעות הפכה אותי למי שאני. אנשים היום מעדיפים לעמוד כדי לא לעשות טעויות. מה הוויז עושה כשטעית? הוא מתקן מיד. לא צריך לחזור אחורה - צריך ללכת קדימה. את נמצאת בזמן נפלא. את לא מאריכה את הדרך שלך אלא מקצרת אותה. הדרך שלך היא אלייך וכל הדרכים מובילות אלייך. זה כל הסיפור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully