וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום הביטקוין: התעורר בבוקר וגילה שהתעשר

עודכן לאחרונה: 30.4.2021 / 9:49

מי מאתנו לא חולם על להתעורר בבוקר ולגלות שמישהו העביר סכום גדול לחשבון הבנק שלו? הנה סיפור על אדם שקם יום אחד וגילה שביטקוין שרכש לפני שנים ב-350 יורו, זיכה אותו ב- 25 אלף דולר

עידן הביטקוין גרם ללא מעט מאתנו לחלום על התעשרות מהירה, אבל נדמה שלאלן מדבלין, התגשם החלום של לקום בבוקר ולגלות שמישהו העשיר לך את החשבון: אלן רכש בשנת 2016, ביטקוין בשווי 350 יורו מחברת הפינטק Coinmama, אך משום מה, הוא שכח להשלים את השלב האחרון בביצוע העסקה: אישור הכתובת אליה הוא מבקש לקבל את המטבעות שרכש.

לאחר תזכורות חוזרות ונשנות מצד Coinmama לאלן, הודיעה לו החברה בהודעת מייל, כי ניתנת לו הזדמנות נוספת לאשר את כתובת הביטקוין, להשלים את העסקה ולקבל את מטבעות הקריפטו, ששווים האמיר מאז לכ-25,000 דולר.

ביטקויין מטבע וירטואלי. ShutterStock
שכח שהשקיע, הרוויח פי 65/ShutterStock

הרוויח הזמנה לארוחת צהרים

לורנס ניומן, מייסד שותף בחברת הפינטק Coinmama (שהסניף שלה בדבלין נפתח אך לפני כמה חודשים), שיתף אותנו בפרטי הסיפור והסביר כי הלקוח הנלהב, שלא האמין למראה ההודעה שקיבל, ציין שהוא מודה על מסירותה של החברה ואף מופתע שאחרי כל כך הרבה שנים שלא ביקר בפלטפורמה, עדיין חיפשו אותו להשלמת העסקה.

אגב, ההתמדה השתלמה: אלן, שהתעורר עשיר יותר ב-25 אלף דולר הזמין את האדם ששימח אותו ולא ויתר עד שמצא דרך להגיע אליו, הזמין לארוחת צהרים את העובד העקשן.

ארנק ביטקוין. ShutterStock
מי הכניס לי 25,000 דולר לחשבון?/ShutterStock

הזדמנויות כספיות פתוחות לכולם וללא גבולות

לדבריו של לורנס ניומן, מייסד שותף (Coinmama), ניתן להיכנס לפלטפורמה בכל שלב, ולראות את סטטוס העסקאות בקלות. במקרה של אלן, הוא כנראה שכח שביצע את העסקה. אף על פי שקהילת Coinmama מונה כיום 2.7 מיליון משתמשים ב-188 מדינות, אלו הגיעו גם אליו בבדיקות התקופתיות שמבוצעות מעת לעת.

עוד מוסיף ניומן: "כל הצוות ממש התרגש מהסיטואציה. אני לא מכיר המון חברות שהיו יוצאות מגדרן בשביל להעניק שירות לקוחות מתוך אכפתיות כזאת.

הביטקוין יהפוך לקונצנזיוס?

לאורכה של השנה האחרונה, הביטקוין אשר עומד בראש ערכי המטבעות הקריפוטגרפיים, וכבר נשק לשווי של 65 אלף דולר, הוא נושא מרכזי בשיחות על הזדמנויות, ויש האומרים כי נכנס למיינסטרים בין משקיעים ועסקים, אשר מתירים קבלת תשלום באמצעותו.

גם בישראל ניתן לראות, כי בגוון תחומים וענפים כמו: גיימינג, הפקות, שירותי אינטרנט ועוד, הביטקוין מהווה גורם תשלום אופציונלי. יותר ויותר עסקים מתירים קבלת תשלום באמצעותו, ואם עוד לא נתקלתם בסיטואציה מוזרה כזו, בקרוב תכירו: שירותי אינטרנט ו-IT, ייעוץ אסטרטגי, אמנות, הפקות, גיימינג, גני ילדים מוכנים לקבל את הביטקוין כמטבע לכל דבר.

האם כל זאת יהפוך לקונצנזוס של ממש? רק ימים יגידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully