וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרדף אחרי התפוח: מנפיקות האשראי חוגגות עם Apple pay

עודכן לאחרונה: 5.5.2021 / 17:13

הארנק הדיגיטלי של אפל נכנס היום לשימוש בישראל ועורר סערה. מנפיקי כרטיסי האשראי החלו במרדף אחר הצרכנים במטרה להיות כרטיס ברירת המחדל ב- Apple pay. בעלי מכשירי iPhone ו-Watch Apple מוזמנים להצטרף למהפיכה התשלום הדיגיטלי

החל מהיום, ניתן לבצע רכישות מאובטחות, באמצעות שימוש באפשרויות זיהוי מתקדמות ופרטי אבטחה מוגברים ב-Apple Pay, במגוון בתי עסק באמצעות iPhone ,iPad ו-Watch התומכים וללא צורך בשליפה או הצגה של כרטיס האשראי הפיזי.

מיד נציג את חברות האשראי שהתחילו כבר לעבוד עם הארנק הדיגיטלי החדש, אבל עוד לפני כן, מעט על השירות:

את המכשיר הסלולרי התומך של אפל, אייפון או אפל ווטש, ניתן יהיה להצמיד למסוף תשלום, לבצע עסקה בטוחה ללא מגע, וכן, להנות מהטבות שונות במגוון רשתות מזון ופנאי, בהתאם לחבילת ההטבות שמציעה חברת ההנפקה של כרטיס האשראי איתו אתם משלמים.

ניתן להשתמש ב-Apple Pay בכל בית עסק שהתקין ועבר לתשתית תשלומים חכמה (EMV) שמאפשרת תשלומים ללא מגע. כבר היום, למעלה ממחצית מבתי העסק בישראל עברו לתשתית תשלומים חכמה וביניהם: קמעונאים, חנויות מכולת, בתי מרקחת, מסעדות, בתי קפה ועוד. בהתאם להוראת בנק ישראל, בחודשים הקרובים כל בתי העסק בישראל מחויבים להשלים את המעבר.

כל רכישה בApple Pay מאומתת עם זיהוי ביומטרי או סיסמה לבחירת המשתמש, יחד עם קוד זיהוי מאובטח ודינמי חד פעמי.

כרטיס אשראי גזור. ShutterStock
תוכלו להנפיק ולגנוז, כרטיס האשראיייכנס לארנק הדיגיטלי/ShutterStock
אפליקציות אייפון. ShutterStock
לא צריך יותר ממנו כדי לצאת מהבית/ShutterStock

מחזיקי מאסטרקארד ואמריקן אקספרס

קבוצת ישראכרט, הגדולה והמובילה מבין חברות כרטיסי האשראי בישראל דיווחה, כי לקוחות רלוונטיים
שבבעלותם אחד ממכשירי Apple, המחזיקים בכרטיסי הקבוצה התומכים טכנולוגית בשירות, מסוג מאסטרקארד או אמריקן אקספרס, יוכלו לצרף את הכרטיסים לשירות התשלומים המתקדמים של Pay Apple החל מהיום.

לקוחות אלו יוכלו להזין את פרטי כרטיס האשראי שלהם בשירות Pay Apple ולאחר מכן יוכלו לעשות שימוש ולשלם בבתי עסק וברכישות אונליין, ללא שימוש בכרטיס הפיזי שברשותם. התשלום יוכל להתבצע במגוון בתי העסק שעברו לתשלומים בתקן EMV המתקדם.

ההשקה תלווה בהטבות מגוונות ללקוחות ישראכרט שיעשו שימוש בארנק של Apple, כך למשל לקוחות שביצעו רכישה של מעל 20 שקלים ברשת מקדונלד'ס יקבלו 20 שקלים בחזרה, וכך גם ברשת סופר פארם ורשתות קמעונאיות נוספות כגון BIG וויקטורי.

אורי אלון, משנה למנכ"ל ישראכרט: "תקופת הקורונה חיזקה את הצורך בפתרונות תשלום מתקדמים, בטוחים מהירים וקלים לתשלום ללא מגע באפליקציות התשלומים המתקדמים. השימוש ב-Apple Pay מאפשר ביצוע תשלומים בצורה מאובטחת ובטוחה, וכן את היכולת לעקוב אחר ההוצאות בצורה נוחה ונגישה באפליקציה".

אפל ווטש. ShutterStock
הטלפון או השעון - הם בעצם גם הארנק/ShutterStock

מחזיקי כרטיס אשראי MAX

רון פאינרו, מנכ"ל Max: "זהו יום חג לאייפוניסטים וקפיצת מדרגה משמעותית לשוק התשלומים בישראל. אנחנו משלימים היום מהלך של שינוי בהרגלי התשלום של הישראלים. השקת Apple Pay תאפשר ליהנות מדרך נוחה ובטוחה לשלם, וגם מההטבות והפינוקים הייחודים ללקוחות Max"

כל מחזיקי כרטיסי Max שמשתמשים במכשירי אפל יוכלו להצטרף בקלות משירות Apple Pay דרך האפליקציה של Max. בנוסף, ניתן להצטרף לשירות גם באפליקציית הארנק של אפל, ולבחור באפשרות 'הוספת הכרטיס' - יש להזין ידנית את מספר הכרטיס ומאותו רגע ניתן לעשות שימוש באותו מכשיר וכרטיס, תוך צבירת ההטבות של Max.

מעבר לתכנית הפינוקים של Max, יוכלו הלקוחות ליהנות גם מהטבות ייעודיות עבור התשלום בנייד. לקוחות max יקבלו 30 שקלים למימוש ברשת ארקפה עם ביצוע העסקה הראשונה בנייד ועוד מגוון הטבות בתשלום בנייד ברשתות מזון ופנאי מובילות, כמו קפה מתנה בארומה ישראל, 1+1 ברשת משקאות הבריאות B-FRESH, גלידה משפחתית מתנה ברשת פלדמן, שוקולד מתנה ברשת am:pm ועוד. זאת בנוסף לתכנית בכרטיס האשראי, כמו החזר כסף ב-maxBack או החזר נקודות תעופה ב-SKYMAX.

לקוחות Max יוכלו לעשות שימוש ב-Apple Pay גם באתרי סחר שיתקינו את כפתור התשלום של Apple Pay באמצעות האייפון, המק או האייפד שלהם, ללא צורך ליצור חשבונות ייעודים או להקליד שוב ושוב פרטים אישיים. מדובר בדרך פשוטה ומאובטחת לבצע רכישות ברשת, באופן המהיר והנוח ביותר.

מחזיקי כרטיס האשראי כאל

לרגל השקת השירות, כאל מעניקה ללקוחותיה, בעלי מכשירי Apple החזר של 10 אחוז, עד 100 שקלים, על הקניות למשלמים באמצעות השירות החדש בחודש הראשון להשקה.

לוי הלוי, מנכ"ל כאל: "כחברה מובילה בחדשנות טכנולוגית ובפתרונות תשלום מתקדמים, אנו רואים חשיבות רבה בפתיחת השוק לשחקנים בינלאומיים, ושמחים לאפשר ללקוחותינו תשלום דרך Apple Pay המאפשר כעת לכלל לקוחות כאל ליהנות מתשלום פשוט, נוח וחדשני באמצעות הנייד".

עם הוספת כרטיס האשראי לאפליקציית הארנק הדיגיטלי לש אפל, ניתן להתחיל לשלם באופן מיידי בחנויות הפיזיות ובאונליין. לקוחות כאל יכולים גם לבצע הצטרפות לשירות בכרטיסי האשראי דרך אפליקציית כאל.

מחזיקי כרטיס האשראי של לאומי

לקוחות לאומי שישלמו באמצעות Apple Pay, ימשיכו לצבור כרגיל נקודות במסגרת מועדון ההטבות 'גודיז', אשר מיועד ללקוחות שמחזיקים בכרטיס אשראי עם לוגו לאומי.

עוד הודיעו מלאומי, כי לקוחות שישלמו באמצעות Apple Pay ייהנו מהחזר כספי של עד 50 שקלים מהשקל הראשון, לא משנה מה סכום העסקה והיכן היא מבוצעת.

על מנת להירשם ל-Apple Pay, תוכלו להיכנס לאפליקציית לאומי ולבחור את הכרטיס שברצונך לקשר לשירות. לחלופין, ניתן להירשם גם באמצעות אפליקציית Wallet של Apple, ולבחור את כרטיס האשראי של לאומי (או החיוב) שברצונך לקשר לשירות.

למידע נוסף על Apple Pay, היכנסו לאתר: http://www.apple.com/il/apple-pay/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully