וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגי הקניות: הושק 'נובמבר אונליין' של שופרסל

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 13:32

לרגל אירוע הקניות הבינלאומיים, גם 'שופרסל אונליין' מציעה חגיגת מבצעים במגוון קטגוריות. ניר מטוסביץ, משנה למנכ"ל שופרסל: "מתוך רצון לייצר תחרות אמיתית, הפכנו את חודש נובמבר לחודש של קניות"

אחד מכל חמישה ישראלים ישתתף בחגיגת הקניות של חודש נובמבר, וגם ענקית הקמעונאות הגדולה ביותר בישראל רוצה לקחת חלק בחגיגה: "כחברה המובילה את שינוי הרגלי הצריכה של הצרכן הישראלי ברכישות און ליין ומתוך רצון לייצר תחרות אמיתית אל מול חגי הקניות המקוונים הבינלאומיים, שופרסל הפכה את כל חודש נובמבר לחודש קניות", אומר ניר מטוסביץ, משנה למנכ"ל השופרסל ומנהל אגף סחר ושיווק.

באתר שופרסל Online ניתן יהיה ליהנות ממגוון רחב של מבצעים והנחות במהלך כל חודש נובמבר בשלל המחלקות השונות בהן מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, מוצרי כושר ביתי, ריהוט לבית ולגן, טיפוח וקוסמטיקה.

קניות ברשת. ShutterStock
"שופרסל הפכה את חודש נובמבר לחודש קניות"/ShutterStock

מבצעים לדוגמה: שואב אבק אלחוטי דייסון V10 Animel ב-1,699 שקל (במקום 2,050 שקל), אוזניות אלחוטיות Air Pods Pro אייפון ב-799 שקל (במקום 980 שקל) סמארטפון Galaxy S21 (256GB) ב-2,999 שקל (במקום 3,199 שקל) ועוד.

בין ההוזלות המיוחדות גם מבצעים על מוצרי תינוקות, וכן ברכישת מוצרי רשת הפארם Be יינתנו הנחות של3%-25% על מבחר מוצרי איפור וטיפוח ו-50% הנחה על ויטמינים ותוספי תזונה של המותגים אלטמן, סולגאר וסופהרב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ניר מטוסביץ סמנכ"ל סחר ומשנה למנכ"ל שופרסל. יח"צ,
ניר מטוסביץ סמנכ"ל סחר ומשנה למנכ"ל שופרסל/יח"צ

"אנו נערכים מראש מבחינת מלאי ותמהיל המוצרים, תגבור שירות הלקוחות ומערך המשלוחים וזאת במטרה לספק ללקוחותינו חווית קנייה יוצאת דופן", הוסיף מטוסביץ "הרוכשים באתר בסכום מעל 799 שקל מהקטגוריות המשתתפות במבצע, יקבלו 200 שקל הנחה לקנייה הבאה כך שמרוויחים פעמיים: גם רוכשים מוצרים בהנחה וגם מקבלים סכום כסף לשימוש בקניות הבאות".

תוקף המבצעים: 26.10.21-30.11.21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully