וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצלים הזדמנות: יינות ביתן החלה לשווק שוקולדים של קרפור

15.6.2022 / 14:31

עוד בטרם תהפוך רשת ינות ביתן לקרפור בישראל, החליטו בחברה לנצל את המומנטום בשוק הממתקים, עקב פרשת שטראוס-עלית - ולהתחיל להפיץ בישראל שוקולד ממותג של ענקית הקמעונאות

באפריל 2022 חתמה אלקטרה מוצרי צריכה על הסכם עם קרפור, לפתיחת רשת סופרמרקטים בישראל תחת המותג, אבל עוד לפני כן כבר הופיעה הסנונית הראשונה של הרשת בישראל, כאשר רשת יינות ביתן החלה לשווק מוצרי שוקולד של הענקית.

השוקולדים הם המוצרים הראשונים מבין אלפי מוצרים של קרפור שקבוצת יינות ביתן צפויה לשווק בישראל, בעשרות קטגוריות שונות והובהר כי המוצרים עוברים מבדקי איכות קפדניים המבטיחים איכות גבוהה בתקנים המחמירים ביותר. לא בכדי התייחסה יינות ביתן לאיכות השוקולד, שכן המשבר בפקד את שטראוס-עלית בעקבות פרשת הסלמונלה - והשבתת הייצור בעקבותיה - פתח את השוק לשחקנים חדשים.

השוקולדים של קרפור הם בעלי כשרות OU כלומר ( Union of Orthodox Jewish Congregations of America), גוף הכשרות הגדול ביותר בצפון אמריקה.

בשל היצע השוקולדים הנמוך בשוק, הקבוצה החליטה לייבא בשלב זה את השוקולדים בהטסה. את השוקולדים של המותג קרפור ניתן להשיג ברשתות הקבוצה השונות בלבד הכוללות את יינות ביתן, ביתן מרקט, מגה מרקט ומגה בעיר.

רשת יינות ביתן החלה לשווק את השוקולד של קרפור. יח"צ,
רשת יינות ביתן החלה לשווק את השוקולד של קרפור/יח"צ

פועלים להגברת התחרות בשוק

מנכ"ל קרפור ישראל, אורי קילשטיין: "סדרת השוקולדים היא הראשונה מבין אלפי מוצרי קרפור שיגיעו לישראל. בימים אלה אנחנו פועלים לייבא לישראל אלפי מוצרי מזון וצריכה של קרפור, שיאפשרו לנו להגדיל את הצעת הערך לצרכן, יחזקו את כושרנו התחרותי ויגבירו את התחרות בשוק, לטובתו של הצרכן".

פטריק לאספרגוס (Patrick Lasfargues), נשיא החטיבה הבינלאומית של קרפור: "אני שמח שהמוצר הראשון של מותגי קרפור נכנס לסניפי קבוצת יינות ביתן. קבוצת קרפור פועלת במרץ לשיווק מוצרים רבים אחרים לשוק, במטרה לפתוח את החנויות הראשונות של קרפור בישראל בחודשים הקרובים".

השוקולדים של קרפור נוחתים בישראל. יח"צ,
השוקולדים של קרפור נוחתים בישראל/יח"צ

150 סניפי 'קרפור' יפעלו בישראל

מכירות קטגוריית טבלאות השוקולד הסתכמו אשתקד ב-550 מיליון שקל (סטורנקסט, מחירי צרכן). בחמשת החודשים הראשונים של השנה (ינואר עד מאי) רשמו מכירות הקטגוריה ירידה כספית של 3.2% והסתכמו ב-248 מיליון שקל, לעומת מכירות של 256 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

באפריל 2022 חתמה אלקטרה מוצרי צריכה (אמ"צ) על הסכם עם הענקית הקמעונאית קרפור לפתיחת רשת סופרמרקטים בישראל תחת המותג קרפור. הסכם הזכיינות הוא לתקופה של 20 שנים, עם הארכה אוטומטית ל-20 שנים נוספות ואפשרות להארכה נוספת לאותו פרק זמן. במסגרת ההסכם, למעלה מ- 150 סניפי רשת יינות ביתן ישופצו באופן הדרגתי ויותאמו לסניפים של קרפור.

השוקולד של קרפור: יגבירו את התחרות בשוק?. יח"צ,
השוקולד של קרפור: יגבירו את התחרות בשוק?/יח"צ

מובילה עולמית בשינוי הרגלי הצריכה

קבוצת קרפור היא קמעונאית מזון מובילה בעולם המפעילה כ- 13,900 חנויות ביותר מ-40 מדינות באירופה, במזרח התיכון, בצפון אפריקה, במזרח אסיה ובאפריקה. החברה פועלת בפורמטים קמעונאיים שונים: היפרמרקטים, סופרמרקטים, Cash & Carry, חנויות עירוניות ואתרי מכירות אונליין, המותאמים לכל מדינה ומדינה.

קרפור היא מובילה עולמית בשינוי הרגלי הצריכה של מזון בכל מקום בעולם. המותגים של קרפור הם הגדולים באירופה. בקרפור מתבצעות למעלה מ- 2 מיליארד עסקאות בשנה ומחזור מכירות החברה לשנת 2021 הסתכם ב- 81.2 מיליארד אירו. קרפור היא חברה ציבורית שמניותיה רשומות למסחר בבורסת ה- Euronext N.V ושווי השוק של החברה הוא כ-14 מיליארד אירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully