וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי נשים נשלחו הביתה מעבודתן בגלל "לבוש בלתי הולם". אחת עשתה זאת בכוונה

17.12.2022 / 23:49

שתי משתמשות טיקטוק סיפרו שהבוס שלח אותן הביתה בגלל הלבוש הפרובוקטיבי שלהן, לכאורה. בעוד אחת לא הבינה על מה המהומה, השנייה מספרת שעשתה זאת בכוונה כדי לקבל יום חופש

זה מה שבנות דור ה-Z לבשות לעבודה/tiktok

לכולנו יש בקרים בהם אנחנו לא רוצים ללכת לעבודה. למעשה, לרובנו כמעט כל בוקר הוא כזה. אולם, כמה ימי חופשה או מחלה כבר אפשר להוציא? למשתמשת הטיקטוק שאנון סונג עלה רעיון מפוקפק מעט כיצד להשתחרר הביתה מוקדם וליהנות מיום חופש. עבורה, לכאורה, זה עבד.

לדברי שאנון, כדי לחזור הביתה לשנ"צ, היא הגיעה למשרד לבושה בחולצה חשופה ובלתי הולמת. היא שיתפה את סיפורה בטיקטוק וטענה שהטריק נעשה במכוון. היא הציגה בסרטון (אותו מחקה אחרי שהפך לויראלי וסיכן את מקום עבודתה) מה בדיוק לבשה לעבודה שגרם לבוס שלה לשלוח אותה הביתה: חולצה לבנה ששזורה בה שרשרת זהב, שחושפת לא מעט מהחזה שלה. לא ברור אם היא אכן לבשה זאת בכוונה או שזו בדיחה.

הגיעה לעבודה לבושה כך כדי שישלחו אותה הביתה. TikTok/@babysuckulent, צילום מסך
הגיעה לעבודה לבושה כך כדי שישלחו אותה הביתה/צילום מסך, TikTok/@babysuckulent

על אף שחלקכם עשוי לראות בשיטה שלה כדרך מהירה לקבל מכתב פיטורים, שאנון צחקה בתגובות והוסיפה שזה לא משהו שהיא עושה באופן קבוע. "שיטה זו אמורה לשמש רק כשיש צורך", היא כתבה והוסיפה: "סורי נוט סורי".

הגיעה לעבודה לבושה כך כדי שישלחו אותה הביתה. TikTok/@babysuckulent, צילום מסך
לדבריה היא הגיעה לעבודה לבושה כך כדי שישלחו אותה הביתה/צילום מסך, TikTok/@babysuckulent

האם היו צריכים לשלוח אותה הביתה?

ברור
מה פתאום?
5431 משתתפים

בעוד ששאנון, לדבריה, עשתה כל שביכולתה כדי לצאת ממהעבודה, משתמשת הטיקטוק NotMarieDee טוענת שעשתה כל שביכולתה כדי להישאר - ובעל כורחה נאלצה לחזור הביתה בעוגמת נפש. המשתמשת טוענת שהבוס שלה אמר לה שהתלבושת שלה מסיחה את דעתם של העובדים, כשהיא מציגה בסרטון את חולצת הצווארון והמכנסיים השחורים שלבשה למשרד. היא שאלה בסרטון את עוקביה האם זו סיבה עבורה להתפטר. בתגובות רובם חיזקו אותה וכתבו שהם לא מבינים על מה כל המהומה.

עוד באותו נושא

לבושה לעסקים: מה ללבוש כדי לעשות את הרושם הנכון?

לכתבה המלאה

בסרטון המשתמשת לא הסבירה מה בדיוק היה "בלתי הולם" בעיני הבוס שלה אך הצופים הסיקו שזה הצווארון הנמוך מספיק שמעניק לה מחשוף עמוק - שנעשה בולט יותר כשהתכופפה אל מול המצלמה. היא כתבה: "נשלחתי הביתה מהעבודה בגלל התלבושת הזו... האם כדאי לי להתפטר?".

בלתי הולם?

האם זה לבוש הולם לעבודה?

בטח
ממש לא
5099 משתתפים

נושא הלבוש בעבודה הוא בעייתי
קיבלה תלונה על לבוש "בלתי הולם" בעבודה - ואף אחד לא מבין למה
בנות דור ה-Z מגיעות למשרד בחצאיות מיני וחולצות מחשוף: "כי מי יגיד לי משהו?"
הוכח מחקרית: רוצות העלאה בשכר? תתלבשו סקסי לעבודה

הסרטון צבר יעשרות אלפי לייקים והצופים מיהרו לחוות את דעתם. חלק הסכימו איתה: "זה שטויות. את נראית נהדר ומקצועית", כתב אחד ואחר הוסיף: "להיות בעלת חזה גדול זה לא מחוץ לחוק ולכן זה ששלחו אותך הביתה בגללו אמור לגרום לך להיות הבעלים של החברה הזאת". אדם נוסף כתב: "אני באמת לא מבין מה לא בסדר במה שלבשת".

במקביל היו כמה שהסכימו שהלבוש שלה אכן מסיח דעת. "גם דעתי הייתה מוסחת", כתב אחד ואחר הוסיף: "הגיוני שנשלחת הביתה. הלבוש שלך גרם לי לסובב את הראש 360 מעלות וזה כואב". צופה נוסף האשים בצחוק את הצבעים: "כנראה שסגול ושחור פשוט לא הולכים ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully