וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל מה עם הפרה? שוקולד ספלנדיד חוזר למדפים

עודכן לאחרונה: 1.11.2022 / 8:17

אחרי פרשת הסלמונלה, חוזר היום המותג 'ספלנדיד' במתכון חדש, אך עם פרופיל הטעם המוכר. המוצר שישווק במהדורה מוגבלת, מיוצר במפעל מיקור חוץ בגרמניה, אך בהמשך, כך מבטיחים בשטראוס הוא צפוי לחזור לייצור במפעל בנוף הגליל

מפעל הממתקים של שטראוס בנוף הגליל. יואב איתיאל
מפעל נממתקים שטראוס בנוסף הגליל, המוכר מפרשת הסלמונלה בשוקולד של עלית/יואב איתיאל

"פרופיל הטעם דומה לטעם המוכר"

חלפו 6 חודשים מאז עלתה לכותרות פרשת הסלמונלה בשוקולד של "עלית", שהביאה להקפאת הייצור במפעלי החברה בנוף הגליל ועדיין, מותגים שחוזרים למדפים מיוצרים במפעלי מיקור חוץ.

שטראוס, שהצהירה כבר בחודש אוגוסט האחרון כי תחזור להפעיל בהדרגה את מפעליה בהתאם להנחיות, אישורים ופיקוח של משרד הבריאות, מדווחת היום, על חזרתו של מותג הפריומיום "ספלנדיד" שיעלה היום בחזרה למדפים בישראל, אך יוצר באירופה.

בתקופה הקרובה הייצור של שוקולד ספלנדיד יתקיים במפעל בארי קליבו בגרמניה והיציקה במפעל קימס בבלגיה. בהמשך, מתוכנן הייצור לחזור למפעל השוקולד בנוף הגליל בישראל.

ספלנדיד. באדיבות סטודיו שטראוס,
מותג השוקולד מקטגוריית הפרימיום, ספלנדיד, תופס 40% מנתח השוק בקטגוריה/באדיבות סטודיו שטראוס

המותג ספלנדיד שעולה מחדש היום על המדפים, חוזר במתכון חדש שפותח ע"י אנשי שטראוס ביחד עם בארי קליבו, חברת הקקאו הגרמנית. בשלב הראשון חוזרים למדף שני מוצרים מהסדרה: 70% מוצקי קקאו ו 85% מוצקי קקאו, שמקורם מחוף השנהב ומאקוודור.

שירי בירמן, מנהלת השיווק של חטיבת הממתקים: "אנחנו שמחים להשיק מחדש את מותג הפרימיום - ספלנדיד. טכנולוגי המזון של שטראוס יחד עם אנשי חברת הקקאו בארי קליבו פעלו בחודשים האחרונים יחד כדי להגיע לפרופיל טעם הדומה ביותר לטעם המוכר. היום אנו גאים להביא לקהל הצרכנים שלנו מוצר עם חומרי גלם איכותיים ובעל טעם עשיר ועמוק".

שוקולד מריר ספלנדיד חוזר למדפים. באדיבות סטודיו שטראוס,
שוקולד מריר ספלנדיד חוזר למדפים/באדיבות סטודיו שטראוס

40% מנתח השוק בקטגוריית הפרימיום

המוצר ישווק כמהדורה מוגבלת ויוצר במתכון חדש במפעל מיקור חוץ ולכן אינו מתאים לצליאקים. המוצר מסומן בצורה ברורה בחזית האריזה ואין עליו את סימון הפרח המוכר . כמו כן יש בו שינויים באלרגנים.

לפי נתוני סטורנקסט (2021), שווי השוק של קטגוריית טבלאות השוקולד מוערך בכ-550 מיליון שקל, כשסגמנט הפרימיום מהווה כ-115 מיליון שקל ומותג ספלנדיד הינו המותג המוביל את הסגמנט עם 40% נתח שוק.

ומה לגבי שוקולד פרה אתם שואלים? על פי התחזיות ודבריהם של מקורבים: "אנחנו צוברים מלאים והמוצרים יחלו לחזור בהדרגה לשוק בשבועות הקרובים". נחכה ונראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully