וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: 38% מהישראלים רוכשים מוצרי חשמל באונליין

15.11.2022 / 14:27

סקר חדש שנערך לקראת בלאק פרידיי וסייבר מאנדיי מצא כי 38% מהישראלים מעדיפים לקנות מוצרי חשמל באונליין, כשליש מהישראלים המתינו למבצעי נובמבר כדי לרכוש מוצרי חשמל חדשים. רבים מתכוונים להפחית שימוש בחשמל בעקבות יוקר המחיה

מוצרי חשמל. ShutterStock
סקר חדש חושף את ההרגלים של הישראלים בנוגע לרכישת מוצרי חשמל/ShutterStock

סקר שנערך ע"י מכון גיאוקרטוגרפיה ביוזמת מותג מוצרי החשמל הבינלאומי Beko, בחן עד כמה הישראלים מעדיפים לבצע קניות של מוצרי חשמל באונליין והאם הם מחכים עם הקניות שלהם למבצעי נובמבר.

מכשירי חשמל היו עד לא מזמן מוצרים שנרכשים בחנויות הייעודיות, אבל מגפת הקורונה עודדה ישראלים רבים להשאיר את החשש בצד ולהתחיל לרכוש מוצרים באונליין ומגמה זו המשיכה גם לאחר החזרה לשגרה.

על פי נתוני הסקר: 38% מהנשאלים הצהירו כי יעדיפו לרכוש מכשירי חשמל באונליין. 71% ציינו כי הם נוהגים לרכוש את מכשירי החשמל ברשתות גדולות למוצרי חשמל, 21% מהצרכנים רוכשים מוצרי חשמל ברשתות קטנות, 15% בחנויות מוצרי חשמל קטנות ורק 5% מהנשאלים רוכשים מוצרי חשמל מיד שנייה.

סקר בקו. יח"צ,
31% מהנשאלים העידו כי הם ימתינו עם רכישת מוצרי החשמל החדשים עד למבצעי חודש נובמבר/יח"צ

מחכים לנובמבר

חודש נובמבר רווי בימי מבצעים והזדמנויות לרכישות משתלמות, אבל כמו תמיד הוא מגיע בסמוך למבצעי חגי תשרי.

שופינגIL ויום הרווקים הסיני כבר מאחורינו, קל וחומר מבצעי חגי תשרי, אבל שני ימי ימכירות עיקריים עדיין לפנינו: בלאק פרידיי וסייבר מאנדיי, שיתקיימו בשבוע האחרון של החודש. מה הצרכנים הישראלים חושבים על כך והאם הם מעדיפים להסתער על החנויות הפיזיות בחודשים ספטמבר-אוקטובר או על החנויות המקוונות בנובמבר?

תוצאות הסקר מעלות כי 31% מהנשאלים העידו כי הם ימתינו עם רכישת מוצרי החשמל החדשים עד למבצעי חודש נובמבר, בעוד 33% ניצלו את מבצעי חגי תשרי ו-35% ירכשו או רכשו מכשיר חשמלי בתקופה זו, ללא קשר לחגיגות המבצעים.

על פי פילוח של נשים וגברים, נמצא כי גברים מתכננים לקנות בחודש נובמבר בשיעור גבוה יותר מנשים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
איש קונה טלוויזיה בחנות למוצרי חשמל ואלקטרוניקה. ShutterStock
כבר לא קירות ענק של מסכים?/ShutterStock

גם בחודש הקניות יוקר המחייה משפיע

עליות המחירים במוצרי צריכה, בחשמל ובשוק הנדל"ן השפיעו וישפיעו על משקי בית רבים. הישראלים אומנם מנצלים את המבצעים אך יוקר המחייה משפיע על הבחירות שלהם.

על פי תוצאות הסקר, 58% מהנשאלים מתכוונים לשנות את הרגלי צריכת מכשירי החשמל שלהם בעקבות יוקר המחייה, מתוכם 38% ינסו לייעל יותר את השימוש במכשירי החשמל ו-22% השיבו כי הם יפחיתו שימוש במוצרי חשמל. עוד עולה מהסקר כי 24% מהנשאלים לא ישנו את הרגלי צריכת החשמל בבית ו- 18% עדיין לא יודעים אם ישנו או לא.

סקר בקו. יח"צ,
22% מהישראלים מתכוונים להפחית שימוש במוצרי חשמל בעקבות יוקר המחייה/יח"צ

קונים ירוק

גיהן ישין, מנכ"ל Beko ישראל: "ממצאי הסקר הוכיחו לנו את מה שכבר ידענו - הישראלים הם צרכנים נבונים, הם מנצלים את המבצעים ואת הזדמנויות הרכישה המשתלמות אך לפחות כשמדובר במכשירי חשמל לבית, הם יקנו רק מתי ואת מה שהם צריכים ויעשו זאת רק לאחר שבחנו עד כמה המכשיר משתמש בטכנולוגיות מתקדמות, חסכוניות ומתחשבות בסביבה.

בנוסף, שמחנו לראות שהמגמה הירוקה באה לידי ביטוי גם ביכולת של הצרכנים למחזר את מוצרי החשמל הישנים שלהם. 27% מהנשאלים תורמים לנזקקים, 24% מוסרים לחברים. מגמות אלו מראות כי הישראלים מוכנים למוצרים הכוללים בתוכם טכנולוגיות חדשניות וירוקות יותר המסייעות בשמירה על כדור הארץ והפיכתו לירוק יותר".

הסקר נערך על-ידי מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה בקרב 512 גברים ונשים, בגילאי 18 ומעלה, המהווים מדגם ארצי ומייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל, המחוברים לאינטרנט.

מכונת כביסה של beko. יחסי ציבור,
גם לשיקולי מחזור (איכות הסביבה) יש השפעה על החלטות הרכישה שלנו/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully