וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזרה בדרך? סמוטריץ' זימן את שרי האוצר הקודמים להתייעצות

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 13:06

ליברמן יגיע, כחלון בסימן שאלה; לפיד הוזמן אך לא יגיע: "אהיה בסיור בקו העימות. תעבירו מיידית 9 מיליארד שקל כספים קואליציונים שנועדו לשוחד פוליטי"

ראש עיריית שדרות אלון דויד נפגש עם שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', באחד מבתי המלון אליהם התפנו תושבי שדרות 18 באוקטובר 2023. עיריית שדרות, אתר רשמי
סמוטריץ' מבקר מפונים משדרות. האם האירוע גדול על מידותיו?/אתר רשמי, עיריית שדרות

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' יקיים התייעצות עם שרי האוצר מהעשור האחרון, היום בשעה 16:00 במשרד האוצר. אמש בשעה 23:00 בלילה נשלחה הודעה לשרים אלה והם זומנו לפגישה, כאשר ככל הידוע מדובר באביגדור ליברמן, משה כחלון ויאיר לפיד.

ממה שידוע בשלב זה מי שאישר את הגעתו הוא אביגדור ליברמן, כאשר משה כחלון נמצא בסימן שאלה ויאיר לפיד הודיע כי לא יבוא.

יאיר לפיד הגיב וצייץ כי "סמוטריץ' מקיים היום דיון באוצר על המלחמה. אני אהיה בסיור בישובי קו עימות אז שולח הצעה אחת: נשארו לכם בקופה 9 מיליארד ש"ח כספים קואליציונים שנועדו לשוחד פוליטי - בואו נעביר יחד חקיקה מיידית שתעביר את הכסף לניהול המלחמה, לתושבי שדרות ובארי וכפר עזה, למיגון אשקלון, לאזרחים שקורסים".

על כך השיב סמוטריץ' בציוץ משלו: "הזמנתי את לפיד להתייעצות כלכלית היום עם שרי אוצר לשעבר. הוא בחר להגיב בטוויטר בציניות פוליטית. ההנחייה שלי מהיום הראשון של המלחמה היא שכלל התקציבים מנותבים לניהול המלחמה והסיוע לעוטף. לפיד יודע את זה. כל מה שצריך זה ציונות במקום ציניות. כל מה שצריך זה להתעלות לגודל השעה. חבל".

בימים האחרונים הולכות וגוברות הטענות כי שר האוצר סמוטריץ' "לא באירוע" וכי המשימה שעל הפרק גדולה על מידותיו באופן קיצוני. כך למשל גם קיבל ביקורת משר הכלכלה ניר ברקת שקרא לו להתעורר. בכירי המשק וכלכלנים גורסים כי יש צורך דחוף בתוכנית חירום כלכלית מיידית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully