וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון, ליברמן, שטייניץ ובר-און הגיעו לייעץ לסמוטריץ'

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 18:48

במסגרת פגישתו של סמוטריץ' עם שרי אוצר מ-15 השנה האחרונות

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ עם שרי האוצר לשעבר ח״כ אביגדור ליברמן, משה כחלון ויובל שטייניץ. דוברות האוצר,
הפגישה היום. בר און השתתף מרחוק/דוברות האוצר

שר האוצר לשעבר משה כחלון הגיע לייעץ לשר הנוכחי בצלאל סמוטריץ'. השניים נפגשו במסגרת התייעצות שהתקיימה היום באוצר וכללה שרים מ-15 השנה האחרונות - אביגדור ליברמן, משה כחלון ויובל שטייניץ. השר לשעבר רוני בראון נכח באופן מקוון.

ישראל כ"ץ, שהיה גם הוא שר אוצר כידוע, לא נכח.

לפני שעה קלה הסתיימה הפגישה, לאחר כשעה וחצי.

גם לא יאיר לפיד, אשר החליף עם סמוטריץ' קרב ציוצים כשטען - "סמוטריץ' מקיים היום דיון באוצר על המלחמה. אני אהיה בסיור בישובי קו עימות אז שולח הצעה אחת: נשארו לכם בקופה 9 מיליארד ש"ח כספים קואליציונים שנועדו לשוחד פוליטי - בואו נעביר יחד חקיקה מיידית שתעביר את הכסף לניהול המלחמה, לתושבי שדרות ובארי וכפר עזה, למיגון אשקלון, לאזרחים שקורסים".

על כך השיב סמוטריץ' בציוץ משלו: "הזמנתי את לפיד להתייעצות כלכלית היום עם שרי אוצר לשעבר. הוא בחר להגיב בטוויטר בציניות פוליטית. ההנחייה שלי מהיום הראשון של המלחמה היא שכלל התקציבים מנותבים לניהול המלחמה והסיוע לעוטף. לפיד יודע את זה. כל מה שצריך זה ציונות במקום ציניות. כל מה שצריך זה להתעלות לגודל השעה. חבל".

בימים האחרונים הולכות וגוברות הטענות כי שר האוצר סמוטריץ' "לא באירוע" וכי המשימה שעל הפרק גדולה על מידותיו באופן קיצוני. כך למשל גם קיבל ביקורת משר הכלכלה ניר ברקת שקרא לו להתעורר. בכירי המשק וכלכלנים גורסים כי יש צורך דחוף בתוכנית חירום כלכלית מיידית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully