וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

71 מיליארד דולר ביום: עלייה של 8% במכירות הבלאק פריידי בעולם

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 11:32

ארבע מתוך חמש רכישות נעשו באמצעות הסלולרי

בלאק פריידי. ShutterStock
71 מיליארד דולר ביום: עלייה של 8% במכירות הבלאק פריידי בעולם/ShutterStock

סיילספורס, המובילה העולמית ב-CRM וטכנולוגיית ענן, מציגה נתוני מכירות גלובליים המסכמים את המכירות אונליין שבוצעו בבלאק פריידיי 2023, המתבססים על ניתוח נתוני קניות של למעלה מ-1.5 מיליארד קונים בעולם שנלקחו מפלטפורמת ה-Commerce Cloud של החברה. על פי הנתונים, סך כל מכירות האונליין העולמיות ביום זה הגיעו לכ-71 מיליארד דולר, עלייה של 8% בהשוואה לשנה שעברה.

עוד עולה מהנתונים כי הקטגוריות עם הכי הרבה מכירות בעולם היו הנעלה - עלייה של 23%, בריאות ויופי - עלייה של 21% וטיפוח - עלייה של 20%. כמו כן, באירופה אותן הקטגוריות עם עליות דומות עם תוספת של קטגורית ה"בית" עם עלייה של 10%. ובארה"ב הקטגוריות המובילות היו הנעלה ותיקים עם עלייה של 22%, מוצרי ספורט עם עלייה של 21%, ובריאות ויופי עם עלייה של 17%.

קניות אונליין. ShutterStock
79% מהקניות נעשו באמצעות הטלפון/ShutterStock

שיעורי ההנחה עלו ל-28% ברחבי העולם ול-30% בארה"ב, המסמלים את שיעורי ההנחה הטובים ביותר והעסקאות הטובות ביותר בחודש הקניות זה. הקטגוריות עם שיעורי ההנחה הגבוהים ביותר בעולם בבלאק פריידי היו- מוצרי איפור עם ממוצע של 40% הנחה, בגדי אקטיב (ספורט) וביגוד כללי עם ממוצע של 34% הנחה.

לעומת זאת, באירופה היה ניתן לראות כי ההנחות הכי משמעותיות היו בקטגוריות של ביגוד (27%), תיקים ובגדי יוקרה (26%), ובגדי ונעלי ספורט (26%). גם בתחום ההנחות, בארה"ב אחת הקטגוריות המובילות היא מוצרים לבית עם 25% אחוזי הנחה בממוצע, ביגוד גם פה היה פופולרי עם 39% אחוזי הנחה.

בנוסף, עולה מהנתונים שצרכנים חזרו להשתמש בנייד כאמצעי מוביל לביצוע קניות, אחרי שבתקופת הקורונה הייתה ירידה, שכן אנשים העדיפו את החוויה הוויזואלית של המחשב על פני הניידים. ב-2023, 79% מהתנועה אונליין הגיעה מהניידים, לעומת 75% בשנות 2020 ו-202

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully