וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפכתי למיליונרית בן לילה בשל טעות - ונאלצתי להחזיר את כל הכסף"

15.8.2024 / 0:04

ג'ואן סיפרה שהיו לה 295 שקלים בבנק עד שהתעוררה בוקר אחד וגילתה שם יותר מ-9 מיליון שקלים, אותם בזבזה עד שהבנק עלה על הטעות והיא הייתה צריכה להחזיר את הכסף. רק אחרי שמיליונים נחשפו לסיפורה היא גילתה את האמת

חמש עובדות על כסף/מערכת "אסור לפספס"

מה הייתם עושים אם הייתם מתעוררים בוקר אחד ומגלים שאתם בפלוס של 10 מיליון שקלים בחשבון הבנק? מדווחים לבנק או שותקים ויוצאים לשופינג? זו בדיוק הייתה הדילמה שעמדה בפני ג'ואן סימפסון שהלכה לישון לילה אחד כשבחשבון הבנק שלה סכום של 62 ליש"ט (295 שקלים) - והתעוררה למחרת כשבחשבונה 2 מיליון ליש"ט (כ-9.5 מליון שקלים). האם בת ה-35 נותרה המומה כשגילתה שהפכה למיליונרית בן לילה והייתה צריכה לקבל החלטה - מה לעשות עם הכסף.

בסרטון ששיתפה בעמוד הטיקטוק שלה, ג'ואן סיפרה שלא היה לה מושג מהיכן הגיע הכסף כי היא לא זכתה בלוטו ואף אחד מקרובי משפחתה לא נפטר. היא גם סיפרה שבצעד שרבים לא היו ממהרים לעשות אותו, היא התקשרה לבנק שלה ודיווחה על הטעות. בשיחה עם פקיד הבנק נאמר לה שאדם בשם ג'ון מיינלנד ביצע עסקה בודדת והעביר את הסכום המטורף הזה לחשבון הבנק שלה.

ג'ואן סיפרה שבבנק אמרו לה שמאחר שהאיש אישר את ההעברה, הם לא רואים סיבה לדאגה שיש פה משהו חשוד - וזה הספיק לג'ואן בכדי להבין שהיא יכולה לבזבז את הכסף כרצונה. חודש לאחר מכן היא סיפרה שהיא כבר בזבזה סכום גדול מהכסף והחלה לחיות כמו מיליונרית. "הייתי מיליונרית, הייתי צעירה, לא חיכיתי לכלום", היא אמרה.

ככה זה התחיל:

לדבריה החיים הטובים נמשכו עד שיום אחד התקשרו אליה מהבנק והיא נותרה חיוורת. בשיחה הודיעו לה שהאיש שהעביר לה את הכסף גילה רק כעת שעשה זאת בטעות, מתוך מחשבה שהוא שולח אותו לקרובת משפחתו - לה היה שם זהה, ג'ואן - כולל שם אמצעי זהה, היילי. הבחור הצליח לעלות על הטעות שלו ודרש את כספו בחזרה.

לצערה, ג'ואן נאלצה להחזיר את כל הכסף. מאחר שהיא כבר הוציאה חלק לא מבוטל ממנו, היא נאלצה לוותר על מכוניתה ואחוזים ממשכורתה מדי חודש עד שתכסה את ההפרש. "עכשיו אני מסתובבת בווסט של הבן שלי ונעלי קרוקס מלוכלכות", אמרה, "הייתי צריכה להיפרד לשלום מתיקי הלואי ויטון, להיפרד מהפריטים של כריסטיאן דיור".


היא לא לבד
700,000 דולרים נחתו בחשבון שלו, הוא בזבז אותם ונכנס לכלא

מיליונרים לכמה שעות: גילו סכום של 50 מיליון שקלים שהופקד להם בטעות

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

וזה המשך הסיפור:

אבל חכו. יש טוויסט

סרטון הטיקטוק המקורי של ג'ואן צבר למעלה מ-2.4 מיליון צפיות - אולם לאחר ההצלחה, ב-SUN הבריטי דווח שהיא חשפה שמדובר היה במתיחה ושכל הסיפור בכלל מפוברק. למרות זאת זה לא מפריע לה להמשיך לפרסם סרטונים בהם היא טוענת שאותו מיליונר שהעביר לה בטעות את הכסף יצר איתה קשר לצד סרטונים בהם היא מספרת על כל מיני דברים שרכשה.

על אף ששום דבר ממה שסיפרה לא היה נכון, רבים ניצלו את הבמה כדי לדון בשאלה מה הם היו עושים עם הכסף - ומה היה הדבר הנכון לעשות? "הייתי מושך את כל הכסף ונעלם", כתב אחד ואחר הוסיף: "הייתי לוקח את הכסף ועובר לארה"ב". אדם שלישי כתב: "זה קרה לי! זה לא הגיע לסכום הזה, אבל מצאתי בחשבון כמה אלפי דולרים".

אם אתם מוצאים את עצמכם במצב דומה, בדקו את השם, התאריך, השעה והאסמכתא של העסקה כדי לראות אם אחד מהפרטים מוכרים לכם. בדקו עם כל בעל חשבון משותף כדי לוודא שגם הם לא מזהים את העסקה. אם אין זיהוי, פנו לבנק שלכם והסבירו להם את המצב. אתם עלולים להסתבך אם תעלימו עין ותשאירו כסף שאינו מיועד לכם בחשבונכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully