וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומלץ בחום: הנה הבגדים שיקררו לכם את הקיץ

28.7.2016 / 15:19

הקיץ הישראלי חסר רחמים, אבל תסמכו על יצרניות ויבואניות האופנה שיציפו את המדפים בשלל פתרונות לבוש עם טכנולוגיות מתוחכמות להתמודדות עם עומס החום והלחות. כמה זה עולה והאם זה עובד? היינו אמיצים ויצאנו להזיע על זה

גבר מזיע. ShutterStock
השנה, הקיץ הישראלי הוא חסר רחמים במיוחד וימי השרב הופיעו כבר באמצע יוני/ShutterStock

נפתח בווידוי: הקיץ הישראלי הוא בלתי מנוצח וכמעט בלתי אפשרי לברוח מתחושת המועקה שיוצר השילוב של טמפרטורה גבוהה ושיעורי לחות מאמירים. לפיכך, קשה למצוא בגד שיוכל לעמוד בעומסי החום הכבדים שמבשלים את הגוף בין בחודשים יוני-ספטמבר.

השנה נראה כי הקיץ הישראלי חסר רחמים במיוחד, וימי השרב הופיעו כבר באמצע יוני, מה שאומר ששלל פתרונות הלבוש להתמודדות עמם הופיעו על המדפים מוקדם מהצפוי.
מדובר בביגוד שהמרכיב העיקרי בו הוא פוליאסטר שמנדף רטיבות, אותו חומר המשמש לבגדי ספורטאים, נראה כי עם העלייה ברצון לשמור על גוף יבש גם במהלך היומיום, ולא רק בקרב העוסקים בריצה או המבלים בחדר כושר, כך צצו חולצות אופנתיות שכוללות טכנולוגיות שמבטיחות כי בבדים הוכנסו מסנני קרינה ומרכיבים לדחיית שמש וקירור הגפיים.

ברגע הראשון, נראה היה שמדובר בהבטחות שווא. אבל אז הצטרפו למערכה חברות האופנה הגדולות והציפו את השוק עם שלל דגמים ודוגמאות.

כמו תמיד, כשמדובר בטכנולוגיות מתוחכמות, זול זה לא הולך להיות. אבל אם כבר משקיעים בביגוד מותגי בעל שיק אופנתי, כדאי לפחות שיעשה את העבודה. כעת נותר רק לברר האם זה באמת עובד? בדקנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

חולצה לגבר עם מקדם הגנה SPF 30 של UNDER ARMOUR

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטכנולוגיה: נקראת Coold Black המוטמעת בבד שנארג בצורה צפופה מאוד ומבטלת התחממות מקרני השמש. בנוסף, הבד מתייבש במהירות ומגן על העור מפני קרינת השמש בעזרת מסנן של קרני UV, יש לו יכולת נידוף ברמה גבוהה ביותר וטכנולוגית ANTI-ODOR למניעת הצטברות חיידקים.

האם זה עובד? לגמרי. קשה לומר שהחולצה מונעת את שיזוף העור, אבל בהחלט ניתן לומר שהיא אינה מתחממת ולא מראה כל סימני כניעה ללחות הכבדה. גם כשהופיעו סימני רטיבות אחרי שהייה ארוכה והליכה בשמש, הם נעלמו אם ההגעה לפיסת הצל הראשונה. כדאי לדעת שלא מדובר בחולצה קלה, אבל זה לא ממש משנה כשמתברר שהיא לא סופגת את הזיעה ומשקלה נותר בעינו.

המחיר: בין 300-330 שקל, להשיג ברשת גט פרו וברשתות המובחרות בכל הארץ.

ג'ינס של חברת Wrangler

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטכנולוגיה: Coolmax - טכנולוגיה המאפשרת הרחקת לחות מהגוף וייבוש מהיר של הבד, על מנת לשמור על קרירות העור והנוחות.

האם זה עובד? ללבוש ג'ינס בקיץ הישראלי מהווה קריאת תיגר על עומס החום. איש לא שש לזה מרצונו החופשי. ועדיין, מראה ייצוגי הוא הכרח מציאותי גם בקערת המרק המקומית והג'ינס הזה כנראה מבין זאת היטב.

ראשית, הוא מקבל את תצורת הגוף ומבנהו מהרגע הראשון. הוא גמיש מאוד גם בלי גומי בחגורת המותן והכי חשוב, הוא נושם. אחרי הליכה בשמש הוא הצליח לשמור על רגליים יבשות מבפנים ומראה יציב ולא מקומט מבחוץ.

מחיר: 499 שקלים, להשיג בחנויות אימפוריום ובחנויות הבוטיק ברחבי הארץ.

חליפה של סאקוני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטכנולוגיה: טכנולוגיית run dry תוכננה להרחיק לחות מהגוף ולאוורר אותו תוך כדי הפעילות. לשם כך שולבו בבד אזורי נידוף במקומות אסטרטגיים שנועדו להרחיק במהירות את החום והזיעה מהגוף ולאפשר לאוויר לחדור מבעד לבד ולקרר את הגוף ונעשה שימוש בתפרים שטוחים לנוחות מקסימלית.
בזמן הפעילות וגם כאן ניתן למצוא הגנה מפני קרינת UV.

האם זה עובד? הדבר הכי בולט בחליפה הזאת הוא הקלות שלה. סאקוני משתמשת בחומרי ניילון קלי משקל שהגוף אוהב לחבק. החולצה עצמה נוחה ואוורירית, בזכות קטעי בד רשתי בחלקה האחורי כדי למנוע זיעה באזור הגב והטייץ, אף שהוא אטום יותר, שמר על משקלו האמיתי ולא נספג בזיעה גם אחרי פעילות מאומצת.

מחיר: טייץ ב-399 שקלים וחולצה ב-259 שקלים, להשיג בחנויות המותג וברשתות הספורט.

מכנסים קצרים לגברים Pilsner Peak Short של קולומביה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטכנולוגיה: Omni-Wick - טכנולוגיית נידוף זיעה מתקדמת, מסיעה את הלחות מצדו הפנימי של הבגד לצדו החיצוני, מוסיפה נוחות והרגשת יובש בעת פעילות דינמית.

האם זה עובד? חלקית. המכנסיים אמנם יודעים לנדף זיעה ורטיבות מבחוץ אבל בזמן שהות ארוכה בשמש הורגש החיכוך ברגליים, וכן, הוא היה רטוב. מדובר במכנסיים שדורשים זמן הסתגלות כדי להגיע לנוחות מקסימאלית על הגוף, בין השאר, בשל חגורת המותן הצרה יחסית.

מחיר: 339 שקלים, להשיג בחנויות המותג וברשתות המטיילים

חולצת כפתורים לגבר של JACK WOLFSKIN

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטכנולוגיה: טכנולוגיית QMC- quick moisture control לנידוף זיעה במהירות ומיועדת למזג האוויר הקיצי, בעלת בד המעניק הגנה מפני השמש UPF30

האם זה עובד? אחת מחולצות הכפתורים הנוחות ביותר שחווינו. הבד שלה אמנם נמתח אבל היא מרווחת על הגוף והמראה שלה נותר גאה גם אחרי הזעה מוגברת במיוחד.

החולצה שנדגמה היתה בצבע שחור ולמרות זאת, קרני השמש נותרו רחוקות מהגוף. ללא ספק מדובר בחולצת חובה לכל מי שאוהב את המראה המכופתר גם בקיץ הקרוב. היא אמנם נמכרת כחולצת מטיילים אבל בהחלט ניתן להגיע איתה ליום עבודה במשרד ואפילו לאירוע חגיגי.

מחיר: 250 שקלים, להשיג ברשת ריקושט.

blankkini - בגד ים לנשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטכנולוגיה: בגד ים בעל פטנט ישראלי המאפשר לקרני ה UVA -מעבר של 85% מה שמאפשר שיזוף עמוק ואמיתי שמחזיק לאורך זמן. הבד מסנן את קרני ה UVB ברמה שעוברות דרכו 15% מקרני הUVB - מה שבעצם מונע את האדמומיות ותחושת השריפה אך משחים את העור לזמן קצר.

בשילוב מעבר של שני סוגי הקרניים הנ"ל הבד של Blankkini מאפשר חדירה אפקטיבית של כ75% מקרני השמש, מה שגורם לצבע העור להשתזף באמת ולשמור על צבע זה לאורך זמן ארוך. עצם החשיפה והחסימה של שני סוגי קרני השמש מאפשרת לבדים של בגדי הים להוות גם סוג של קרם הגנה SPF20.

האם זה עובד? קשה לומר, מהסיבה הפשוטה שאין כמעט מדד ודאי לפרק הזמן שמחזיק השיזוף ולמעשה, מדובר בעניין אינדיבידואלי שמשתנה בין אישה לאישה. אחרי רביצה לא קצרה בשמש, ניתן לומר שני דברים על בגד הים הזה: הוא דק וקליל כנייר, יש שיגידו על גבול השקוף, והוא אכן חדיר לשמש, מה שמבטיח חשיפה גבוהה יותר לעור.

כאן בערך, נכנס סימן השאלה הגדול ביותר בנוגע לשיעור הסינון הקרניים כפי שמבטיח הפטנט, שכן הבדלי השיזוף הלא אחיד על העור ניכרו אחרי הסרת החזיה כמו גם תחושת הצריבות.

מחיר: כ-430 שקלים, להשיג בחנות פופ-אפ בלנקיני בדיזנגוף 255 תל אביב.

חולצת גבר מדגם SEQUOIA SHIRT של THE NORTH FACE

חולצה נורת'פייס. ג'ים פלטין, ספק 500
חולצה נורת'פייס/ספק 500, ג'ים פלטין

הטכנולוגיה: חולצת כפתורים בעלת שרוולים קצרים המשלבת מראה אופנתי עם עיצוב טכני. מתאימה הן לטיולים וגם ליום יום. החולצה עשויה 100% חומרים סינטטיים., אריג אל קמט בעל מגע משי נעים, בתוספת שני כיסי חזה הנסגרים על ידי כפתורים. החולצה מתייבשת במהירות ומתאימה לכביסת יד או מכונה (במים קרים).

האם זה עובד? לגמרי. החולצה לא נדבקה לגוף גם אחרי חצי שעה בחום היוקד. מדובר בחולצת כפתורים קלה ומנדפת שמהווה פתרון נוח ואלגנטי ליומיום המיוזע. מי שיכול לחיות עם העיצוב והפערים אל מול חולצת הכפתורים הקלאסית ישמח לדעת שהיא מאפשרת לנוע בקלילות מפגישה עסקית לאירוע חברתי.

מחיר: 329 שקלים, להשיג בחנויות המותג וברשתות המטיילים.

טייץ' וחולצה של ניו באלנס לנשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטכנולוגיה: NB ICE – טכנולגיית קירור שמזרימה אוויר לתוך הבד כדי לייבשו ולהשיג גוף קריר גם בימים שמש חמים. טכנולוגיה נוספת היא NB FRESH המטפלת בריחות ומעניקה טיפול מיקרוביאלי.

האם זה עובד: הטייץ' הוא בעל מראה ספורטיבי אבל בהחלט ניתן ללבוש אותו גם מחוץ לחדר הכושר. דגם ה-3/4 שנבדק ביום שמש לוהט שמר על מראה יבש ואפילו לא הורגש חיכוך אחרי שהייה ארוכה.

עם זאת, הוא עבה יותר מטייץ' רגיל וכדאי לתת על כך את הדעת. החולצה עשתה עבודה מצוינת במקום הכי רגיש שיש: ריחות זיעה. אחרי שקראנו את ההבטחות, התחלנו להזיע, תרתי משמע. למרבה הפלא, היא שמרה על ריח גוף טבעי אפילו אחרי שעה של כושר ולא מעט זיעה, בין השאר בעזרת שני פתחי אוורור ששמרו על הסעת הזיעה מן הגוף.

מחיר: טייץ' - 319 שקלים, החולצה – 199 שקלים, להשיג בחנות המותג.

חליפת קז'ואל של ברוקס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטכנולוגיה: DRILAYER היא טכנולוגיה המעניקה תחושת קלילות מאווררת גם במהלך פעילות ספורטיבית. החולצה והמכנסיים מנדפים זיעה ולחות למי שרוצה להרגיש מאוורר ורענן במהלך היום.

האם זה עובד? ברוקס היא חברה לציוד ריצה והמוצרים שלה מותאמים לרצים. החליפה הזאת, יכולה לשמש לצרכי ריצה אבל גם מי שרוצה להיראות ספורטיבי בין האימונים ימצא בה שימוש ראוי. אחרי שהייה ארוכה בשמש נראה שהמכנסיים עשו עבודה מצוינת ונותרו יבשים מבפנים ומבחוץ.

הם קלים על הגוף ומאוד נוחים. החולצה, אמנם עשויה מבד סינטטי אבל בשונה מחולצות ריצה רגילות, המראה שלה יותר ייצוגי וכאמור ניתן לשלבה במהלך היומיום אפילו עם ג'ינס.

מחיר: המכנסיים – 199 שקלים, החולצה – 180 שקלים, להשיג בחנויות המותג.

חצאית לנשים דגם Dryspun Batika של Mountain Hardwear

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטכנולוגיה: טכנולוגיית WICK.Q נידוף מתקדמת העוזרת להוציא את הלחות הנצברת בחלק הפנימי של הבגד לצדו החיצוני, ובכך מוסיפה הרגשת יובש, אווריריות ונוחות בעת פעילות גופנית. כמו כן, יש לה מקדם הגנה מקרינת השמש UPF 25.

האם זה עובד? חצאית מידי בכמה גוונים של כחול, מבד נעים. בהשוואה לחצאיות אחרות, גם מיני, התחושה היא שהבד לא נדבק לגוף בשום שלב, גם כשחם מאוד, והחצאית נותרת יבשה ונעימה. ובכל זאת אם כבר חצאית שכל מטרתה היא לשמור את הנשים מאווררות, נראה שנשכח מקומן של המכנסונים מתחת, כדי שהחצאית תיתן מענה לשפשוף בין הירכיים.

מחיר: 269.9 שקלים, להשיג ברשת אאוטסיידרס ורשת שבילים.

חולצת לגבר של ניו באלנס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטכנולוגיה: NB ICE - טכנולוגיית קירור הגורמת לנידוף זיעה מוגבר וחסימה של קרני השמש האינפרא אדומות. טכנולוגיה נוספת היא NB DRY המשחררת לחות מהגוף, מנדפת זיעה, ומאפשרת זרימה של אוויר לתוך הבד והתייבשות מהירה כך שהתוצאה היא גוף קריר ויבש גם בימי הקיץ החמים.

האם זה עובד? במבט ובמגע הראשונים, החולצה הזאת עלולה להטעות. היא אינה עשויה חומרים סינטתיים רגילים וגם על הגוף היא לא מרגישה כמו חולצת קיץ טיפוסית. על הגוף, יש לה מגע צמרי שמעלה תהיות בנוגע ליכולתה לקרר את הגוף.

אבל מיד כשמתחילים להזיע, היא מתחילה לעבוד. אחרי שהייה ארוכה ופעילות בשמש היא פשוט נותרה יבשה וגם כשהגוף נכנע ללחות, היא לא הראתה כל התרגשות ושמרה על קור רוח מבחוץ. בתום הפעילות היא שמרה על מראה רענן ואוורירי.

מחיר: 309 שקלים, להשיג בחנות המותג.

מכנסיים מדגם EXPLORATION PANT של THE NORTH FACE

מכנסיים של נורת'פייס. ג'ים פלטין, ספק 500
מכנסיים של נורת'פייס/ספק 500, ג'ים פלטין

הטכנולוגיה: מכנסי גברים עמידים בגזרה נוחה המשלבים בד טכני ועיצוב נוח ושימושי מאד, עשוי מבד חזק ועמיד, חסימה של קרינת קרני השמש, והרחקת לחות אופטימלית. מכנסיים סטרצ'ים שנמתח לכל הכיוונים לנוחות מקסימאלית. כמו כן, המכנסים מתקצרים ומתקפלים לתוך כיס קטן – פתרון יעיל בנסיעות וטיולים.

האם זה עובד? ללא ספק, מדובר במכנסיים ש נותנים תחושה חדשה למטייל. מחד, הם עשויים ניילון, כפי שרוב מכנסי הטיולים המתקדמים מורכבים כיום. מאידך, יש בהם גמישות שלא קיימת במכנסיים רבים מהז'אנר הזה.

הם נחשבים כמכנסי קיץ, ולמרות שבלבישה ראשונה הם עושים רושם של מכנסיים עבים, ההתמסרות היתה קלה. הדגם שנבדק אינו מכיל אופציה שהופכת אותם למכנסיים קצרים עם רוכסן, אולם ישנה אפשרות לקיפול המכנסיים כך שהם הופכים למכנסי שלושת-רבעי שנתפסים על-ידי רצועה קטנה שמחוברת לחלק הפנימי של המכנס.

הבעיה היחידה שנמצאה היא שהמכנסיים אינם מסופקים עם חגורה שניתן להתאים לרוחב המותניים. כמו כן, ייתכן ולא תוכלו להשיג מידות ארוכות מספיק בארץ, לכן חשוב למדוד לפני הרכישה.

מחיר: 379 שקלים, להשיג בחנויות המותג וברשתות המטיילים.

חולצה פולו לגברים Zero Rules Polo של קולומביה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטכנולוגיה: Omni-Freeze Zero , טכנולוגיית סיבים תרמיים לתנאים חמים, המקררת את העור באופן פעיל, ומרחיקה את חום הגוף לצד החיצוני של הבד.

האם זה עובד? לא רק שזה עובד, החולצה לא הראתה סימני כניעה לזיעה ואפילו שמרה על ריח גוף נעים גם ללא דאודורנט ותכשירי הגנה. ברגע שמתרגלים לתחושה הקצת מוזרה על הגוף בפעמים הראשונות (תנו לזה זמן, היא קצת צמודה ולא תמיד זה נוח בהתחלה) ולסוג הבד מגלים יכולת נידוף מעולה.

מחיר: 229 שקלים, להשיג בחנויות המותג וברשתות המטיילים.

חליפת נשים - COOLSWITCH של UNDER ARMOUR

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטכנולוגיה: טכנולוגיית קירור גוף בעלת תבנית 'קריסטל' המוטמעת בבד ומרחיקה אנרגיה חמה מהגוף. יתרון נוסף לבגדים בטכנולוגיה זו, הוא שבשעת הזעה הטכנולוגיה הנמצאת בבגד עוזרת לגוף להפעיל את מנגנון הקירור העצמי.

האם זה עובד? הטייץ' אכן שמר על יובש מוחלט והפגין אטימות לזיעה אבל החולצה הראתה סימני כניעה לאגלי זיעה בבית השחי ובאזור החזה. עם זאת, היא מרגישה קלה מאוד על הגוף והמראה שלה אוורירי ונוח.

המחיר: 240 שקלים לכל פריט, להשיג ברשת גט פרו וברשתות המובחרות בכל הארץ.

חולצת גברים של פרל איזומי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטכנולוגיה: טכנולוגיית בד Transfer Dry עם Ice-fil המבטיח העברת לחות מקסימלית. מכילה רשתות באזורים אסטרטגיים לאוורור בזמן מאמץ. גזרה חצי צמודה. מרכיבי הבד: 100% פוליאסטר.

האם זה עובד? זה עובד, אם התחברתם לגזרה. הבד אכן נעים על הגוף ומתחת לבית השחי ממתינים שני מאוורים ענקיים שמותרים את כל האזור יבש גם אחרי פעילות גופנית, אך החולצה עשויה להרגיש צמודה מדי, גם אם לקחתם את המידה הנכונה. מי ששריריו יאפשרו זאת, יוכל ליהנות מחולצה יעילה בשיק הנכון.

מחיר: 215 שקלים, להשיג ברשתות הספורט ובאתר DAA.

כובע קש לנשים Raffia Crusher IIשל Mountain Hardwear

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטכנולוגיה: טכנולוגית Cool.Q Zero - טכנולוגיית סיבים תרמיים לתנאים חמים, המקררת את העור באופן פעיל, ומרחיקה את חום הגוף לצד החיצוני של הבד (וגם את הלחות), ובכך שומרת על טמפ' קרירה ונעימה יותר של הראש.

האם זה עובד? כובע של קש, לפי הגדרתו המסורתית. ללא יופי וללא הדר – אבל עושה את העבודה. איכשהו הראש באמת מתחמם פחות בהשוואה לכובעים אחרים. הצל המוטל על הפנים מחורר ומדמה משחקים של צל ואור. בתוספת קרם הגנה על הפנים מרגישים מוגנים למדי ובעיקר, בלי ראש מזיע. נכון, הוא נטול פוזה אבל כשחם בחוץ, לא צריך יותר מזה.

מחיר: 199.9 שקלים להשיג ברשת אאוטסיידרס ורשת שבילים.

מגבת ספורט מקולקציית יוגה

מגבת ורדינון. שירה רז, ספק 500
מגבת ורדינון/ספק 500, שירה רז

הטכנולוגיה: המגבת ארוגה מחוטים מיוחדים המקנים למגבת משקל נוצה ויבוש מהיר. המגבת מגיעה ב-2 גדלים מותאמים לגבר ולאישה ומותאמת למזרני אימון ייעודיים.

האם זה עובד? במבט ראשון, היא נראית כמו כל מגבת רגילה. גם יכולת הניגוב שלה לא שונה משאר המגבות, אבל הפלא ופלא, לא היה צריך יותר מכמה דקות כדי שהיא תתייבש וגם אחרי מקלחת היא התייבשה הרבה יותר מהר משאר המגבות. יתרון נוסף הוא שהיא איננה ספחה את ריחות הגוף הלא נעימים אחרי פעילות גופנית.

מחיר: 99 שקלים, להשיג ברשת ורדינון.

משטח יוגה

משטח יוגה. שירה רז, ספק 500
משטח יוגה/ספק 500, שירה רז

הטכנולוגיה: משטח מיקרופייבר מיוחד בעל ציפוי אחורי למניעת החלקה, המשטח משמש לאימוני דשא, לכיסוי מזרוני FITNESS בחדרי כושר ועוד.

האם זה עובד: המשטח אכן נותן תחושת ביטחון בכך שהוא "נדבק" לרצפה ולא זז גם בתרגילים מסובכים. שנית, הוא נעים למגע ומתווך היטב בין הגוף לרצפה. הוא שמר על מראה מתוח גם אחרי מספר אימונים ומנע ריחות רעים של זיעה.

מחיר: 149 שקלים, להשיג ברשת ורדינון.

SUNZEE - צמיד עם קפסולות קרם הגנה

צמיד סאנזי. יח"צ,
צמיד סאנזי/יח"צ

הטכנולוגיה: צמיד סיליקון קל משקל מצויד בקפסולה של קרם הגנה שמספקת קרם לגולשים, מטיילים וספורטאים באמצעות לחיצה על הצמיד הגמיש היישר לקצות האצבעות. בכל קפסולה יש שתי מנות מלאות לפנים של אדם מבוגר.

הקפסולות עשויות מפלסטיק שניתן למחזור, ללא אלומיניום או מתכות כבדות. הן עמידות במים, הקרם נשמר בפנים בטריות גבוהה ולא מתחמצן.

האם זה עובד? זה אפילו מהפכני. מדובר בפטנט ישראלי חדש שמציע פתרון לשהייה ארוכה בשמש. הצמיד עצמו נוח וסופג זיעה, כמעט לא מורגש על יד. גם אופן שליפת הקרם מהקפסולה הוא קל יחסית ומוציא את הכמות המתאימה לאדם מבוגר למריחה על הפנים. הקפסולות עצמן נשלפות ומחלפות במהירות, מה שמבטיח שימוש פשוט גם בקרב ילדים.

המחיר: 44 דולר ליחידה הכוללת צמיד ו-30 קפסולות קרם.
לפני 36 שעות עלה המוצר למכירה ב"קיק סטרטר" וגייס ביממה הראשונה יותר מחצי יעד המכירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully