וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אושר עד" פתחה סניף סופרמרקט בניו יורק

21.11.2016 / 13:04

רשת הסופרמרקטים פתחה סניף בברוקלין ניו יורק תחת השם BINGO, בהשקעה של כ-9 מיליון דולר ועל שטח של 70 אלף ר"מ. "מתרגשים להביא לארה"ב את תפיסת הצרכנות הנבונה של הרשת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סניף אושר עד בברוקלין, ניו יורק/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת הסופרמרקטים הישראלית "אושר עד" פתחה השבוע בשותפות עם שותף מקומי, סניף חדש וראשון בעיר ניו-יורק שבארה"ב בהשקעה של כ-9 מיליון דולר. במסגרת העסקה רכשה אושר עד סניף גדול בשכונת ברוקלין מכונס נכסים של רשת Pathmark שפשטה את הרגל.

רובע ברוקלין הוא הרובע המאוכלס ביותר בעיר ניו-יורק. הפוטנציאל של קהל היעד מוערך ב-45 אלף בתי אב והכנסות של כ-100 מיליון דולר בשנה. השכונה מאופיינת בריכוז גבוה של יהודים שצורכים מוצרים כשרים, חלקם מגיע מישראל.

רשת "אושר עד" נמצאת בבעלות הרשת שנמצאת בבעלות אריה בוים, אברום-משה מרגלית ויהודה לניאדו. היא הוקמה בשנת 2009, מונה כיום 15 סניפים, ונחשבת לרשת הרביעית בגודלה בישראל. הסניף בברוקלין הוא הראשון של רשת "אושר עד" בארה"ב והתוכנית היא לפתוח סניפים נוספים בארה"ב בשכונות שבהן יש ריכוז גבוה של יהודים.

מ"אושר עד": "אנחנו שמחים להיות הרשת הישראלית הקמעונאית הראשונה שחודרת לשוק האמריקאי ומביאה את בשורת הצרכנות הנבונה. מדובר באזור עם פוטנציאל גבוה מאוד ובכוונתנו להמשיך ולהתרחב אל אזורים נוספים בארה"ב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סניף אושר עד בניו יורק/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אושר עד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully