וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד עודד ערן הוא המועמד המרכזי להתמנות ליו"ר בנק הפועלים

28.11.2016 / 14:51

סרוסי עתיד לפרוש לאחר פרישת ציון קינן מתפקיד מנכ"ל הבנק. ערן משמש כדירקטור בבנק הפועלים ומכיר היטב את קבוצת אריסון

עודד ערן. איל יצהר, גלובס
עודד ערן/גלובס, איל יצהר

יאיר סרוסי, יו"ר בנק הפועלים עדיין לא הודיע רשמית על הפרישה, אך בורסת השמות בדבריו המועמדים להחליפו כבר בעיצומה. לפי הערכות מועמד מרכזי לתפקיד הוא עו"ד עודד ערן, המכהן כיום כדירקטור בבנק. ערן, הנחשב למועמד מרכזי, מכיר היטב את קבוצת אריסון, בעלת השליטה בבנק.

ערן (61) היה שותף במשך 23 שנים במשרד גולדפרב, לוי, ערן ושות'. לפני כ-6 שנים הוא אמנם עזב את המשרד, אך נשאר בתפקיד יועץ מיוחד לפירמה עד היום (בינתיים הפירמה גם התמזגה עם משרד זליגמן ושות'). ערן נחשב לאחד מעורכי הדין המומחים בשוק ההון. הוא ליווה בעבר את בנק הפועלים, בנושאים הנוגעים לתחום שוק ההון, וכן ליווה את שרי אריסון בתהליך ביצור שליטתה בבנק לפני מספר שנים.

כאמור, בתחילת השנה הוא מונה לדירקטור בבנק הפועלים, וכן הוא מכהן כדירקטור באדם ומלואו, ארגון ישראלי למניעת אפליה על רקע משקל.

יום לאחר חשיפת "גלובס" כי סרוסי צפוי לסיים את תפקידו בקרוב, פרסם היום (ב') בנק הפועלים הודעה לבורסה, ובה הוא מאשר את הפרסום. "בהמשך לידיעות בתקשורת, בנק הפועלים מעדכן כי מתקיימות שיחות לגבי קיצור תקופת כהונתו של מר יאיר סרוסי כיו"ר דירקטוריון הבנק", לשון ההודעה.

ככל הידוע, סרוסי צפוי להיפגש בזמן הקרוב עם המפקחת על הבנקים ד"ר חדוה בר, ולסכם את התנאים. עזיבתו הצפויה מתבצעת כזכור על רקע תלונה של עובדת לשעבר בבנק כי המנכ"ל לשעבר ציון קינן תקף אותה מינית לפני כעשור. סרוסי לא דיווח על האירוע לבנק ישראל ולדירקטוריון, ובליווי ייעוץ משפטי החליט למנות כבורר חיצוני לטיפול במקרה את השופט בדימוס סטיב אדלר, שאמנם קבע שלא הייתה הטרדה אך מנגד המליץ מתן פיצויים מוגדלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
יאיר סרוסי/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully