וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלקוח לא תמיד צודק: חברת רהיטים תפוצה ב-40 אלף שקל בגלל סמס פוגעני

7.2.2018 / 12:37

ביהמ"ש השלום בתל אביב קיבל תביעה בגין לשון הרע שהגישה רשת רהיטי דורון נגד צרכן - שאיים בפרסום שלילי בפייסבוק. זאת לאחר שקיבל לטענתו מוצר פגום

חדר אמבטיה בגווני חום מוקה ותאורה עמומה שאטר. Henrik Winther Andersen, ShutterStock
חדר אמבטיה/ShutterStock, Henrik Winther Andersen

קניתם מוצר פגום או קיבלתם שירות בעייתי והחלטתם להתלונן? כדאי שתבחרו היטב את המילים, זה עלול לעלות לכם ביוקר. לקוח רכש דירה מקבלן וביקש לרהט אותה. החוזה עם הקבלן כלל ארונות אמבטיה עם אפשרות לשידרוג דרך הקבלן, מול ספקים איתם הוא עובד. הלקוח הזמין שלושה ארונות אמבטיה מחברת רהיטי דורון, המחזיקה בחנות רהיטי האמבטיה באטיו, והמתין להתקנתם. לטענתו ארונות האמבטיה הגיעו לאחר מועד הכניסה לדירה בניגוד להסכם עם הקבלן, התגלו אי התאמות לחדר האמבטיה ואף נמצא בהם ריקבון.

בתגובה לבעיות שמצא, החליט הלקוח לשלוח מספר הודעות מייל לקבלן, והודעת סמס למוכרת בחנות. בין היתר כתב לקבלן על רהיטי דורון שהחברה היא "ספק המשקר את הלקוחות שלה" ולמוכרת הוסיף שהארון נגוע בטרמיטים וכינה את מקום עבודתה "זבל של חברה". התגובה לא איחרה לבוא, חברת רהיטי דורון הגישה לבית משפט השלום בתל אביב תביעת לשון הרע, בה זכתה, והלקוח נאלץ להיפרד מ-40 אלף שקל, כולל הוצאות משפט.

"על צרכן לא מרוצה לברור את מילותיו"

"חשוב לי לציין כי ערה אני ורגישה לזכותו של לקוח לעמוד על זכויותיו לקבלת מוצר ראוי ושירות ראוי על ידי מספק מוצר ו/או שירות", כתבה השופטת נאוה ברוורמן בפסק הדין שניתן בסוף החודש שעבר. "יחד עם זאת חשוב לי להדגיש כי אין בזכות זו, מתן הזכות להשמיץ נותן שירות, במילים בוטות ולייחס לו קביעות שאינן אמת. על צרכן לא מרוצה לברור את מילותיו, ולא להטיח השמצות, ללא תימוכין של ממש".

"אני שמח כי למעלה מ- 98.5% מעשרות אלפי לקוחותינו הם שגרירים טובים לרהיטים שלנו ונהנים מחוויית הרכישה ומהרהיטים שבביתם למשך שנים רבות". אמר מנכ"ל רהיטי דורון, אופיר ליבר, בתגובה לזכייה בתביעה. "לצערי, לעיתים, ישנם כאלו היושבים מאחורי מקלדת ובקלות בלתי נסבלת משפילים ומטיחים עלבונות ושקרים לכל עבר ללא שום מחסומים. אנו משקיעים משאבים רבים בשירות מעולה ובשמירה על שמנו הטוב. אני שמח שבית המשפט שם גבולות ברורים למי שמתנהל בצורה כזו ואנו נמשיך ונעמוד על זכותנו להיפרע ממשתלחי המקלדת האלימים והבוטים עד שישנו דרכם".

עוד באותו נושא

ייצוגית: רכבת ישראל מוכרת כרטיס למקום שמור - ברכבות ללא קרון כזה

לכתבה המלאה
seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל: yael_g@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully