וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולמנה העיקרית - אורחים מזיעים: הסיר היקר שסירב להיפתח

13.7.2018 / 6:51

עשרות תלונות צרכניות מצטברות מדי שבוע במערכת וואלה! עסקים, מסיר שמסרב להיפתח ועד חיוב כפול על בר מים. איך אפשר להתמודד איתן? יעל געתון מסייעת

מערכת וואלה!

אוהבים לבשל? משקיעים מאות שקלים במוצרים חדשים למטבח? דמיינו את התרחיש הבא: קניתם סיר יקר, בישלתם ארוחה במשך שעות ארוכות, וכשביקשתם להגיש את המנה, המכסה נתקע, הסיר לא נפתח. כל האורחים מנסים לחלץ אותו, אולם ללא הועיל. הארוחה בצורה בפנים. זה מה שקרה לעדן לוי מנתניה; כדי בכל זאת לחלץ את הארוחה, הוא נאלץ לחורר סיר חדש בשווי מאות שקלים.

הסיפור המלא - בווידאו למעלה

מחברת סולתם נמסר בתגובה: "חברת סולתם, הקיימת למעלה מ- 65 שנה, בעלת ניסיון רב בייצור כלי בישול, מעניקה לסירי הנירוסטה שלה אחריות לכל החיים ועומדת מאחוריה. בעקבות פניית הלקוח לחברה קיבל פיצוי מטעמנו. כל לקוח שפונה לחברה בבעיה או תקלה מטופל באופן מיידי. במקרה המדובר הייתה תקלה נקודתית בסיר והלקוח פוצה. כל קולקציית הסירים של החברה עומדת בכל התקנים ומציעה מגוון רחב של כלי בישול".

ומה עוד קרה השבוע? תמי 4 גבו במשך 3 שנים דמי מנוי מנופחים ממשפחה באזור הגלבוע, וכשהמשפחה פנתה לשירות הלקוחות, שם סירבו להחזיר את הכסף. רק פניית וואלה! עסקים וצרכנות הובילה להחזר המיוחל בגובה מאות שקלים. התגובה המלאה של שטראוס מים, המחזיקה בתמי 4, כאן.

הסיפור המלא בווידאו למעלה.

וגם השבוע - מה קרה כשקונה תמים בסניף ברשת חצי חינם שם לב שהרשת גובה מע"מ בשיעור הגבוה מהמשק, ואיך כל הקונים של הסניף באותה התקופה יכולים להרוויח מהטעות הזו? התגובה המלאה של רשת השיווק חצי חינם, כאן.

הסיפור המלא בווידאו למעלה.

סיר של סולתם. עדן לוי, מערכת וואלה! NEWS
המכסה של הסיר שלא הסכים להיפתח/מערכת וואלה! NEWS, עדן לוי
seperator

רוצים לקבל את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il

או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully