וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה ללימודים: המבצעים שעושים לנו בית ספר

עודכן לאחרונה: 11.8.2021 / 17:20

עם כל החששות שמלווים את פתיחת שנת הלימודים, הרי שגם אם תיפתח חלקית או באיחור, יש קניות שלא נוכל להמנע מהן. כדי לעשות סדר בשטף המידע והמחירים, ריכזנו את המבצעים הגדולים שמבטיחים לעשות בית ספר למחירים

החזרה ללימודים אינה רק ימים מרגשים לתלמידים והקלה גדולה להורים. עבור לא מעט גורמים מסחריים מדובר בחגיגה של קניות שבכוונתם לנצל עד תום.

החזרה ללימודים השנה מלווה, לצד ההתרגשות הרגילה, גם בלא מעט סימני שאלה הקשורים להתפרצות המחודשת של הקורונה, שגם אם לא תשפיע על שנת הלימודים באופן דרמטי כפי שהיה בשנה שעברה, הרי שהיא עלולה לשבש את חודש הפתיחה.

בכל מקרה ולמרות שהחודש הראשון ללימודים רצוף חגים וגשרים, אין כמעט הורים שלא ידאגו לכך שהילדים יפתחו שנת לימודים חדשה עם תיק חדש, קלמר, מחברות, בקבוק מים, תלבושת אחידה ועוד.

נדמה שאין כמעט גורם מסחרי שלא מנסה לפתות אותנו לבצע קנייה מרוכזת דווקא אצלו. בניסיון לעשות מעט סדר בתוך מבול ההנחות והמבצעים, ריכזנו לכם כמה מהם, מכאלה שאופיניים לרשתות ציוד משרדי ועד לשיתופי פעולה עם מועדוני לקוחות מובילים.

עמדות חכמות לתלבושת אחידה

רשת מקס סטוק נמצאת כבר בשיא פעילותה לקראת החזרה ללימודים: מעפרונות ומחקים, דרך מחברות וקלסרים ועד תיקים, קופסאות אוכל, בקבוקים ותלבושת אחידה בהזמנה מקוונת בעזרת "עמדות חכמות".

הרשת מציעה מגוון מותגים בתחום החזרה לבית הספר. בכל סניף הוקמה מחלקה של כל ציוד החזרה לבית הספר. בקולקציות: תיקים ואביזרים עם הדמויות של דיסני לצד קולקציות חדשות של דמויות ילדים כמו LOL וגיבורי העל, וכן קולקציות בוגרות יותר לתלמידי החטיבות והתיכונים.

מחירים לדוגמא: תיקי גן החל מ-20 שקל | תיקי ביה"ס החל מ-20 שקל | קלמרים החל מ- 5.9 שקל | ציוד משרדי (עפרונות, מחקים, מחדדים, סרגלים, טושים, צבעים, דבק) החל מ- 1 שקל | קלסרים החל מ- 5 שקל | קופסאות אוכל החל מ- 5 שקל | בקבוקים החל מ- 4 שקל | תלבושת אחידה בשיתוף אתר "תלבושת", במחיר:של 100 שקל ל-8 חולצות.

אתר תלבושת בשיתוף פעולה עם מקס סטוק. אלעד חזקי,
אתר תלבושת בשיתוף פעולה עם מקס סטוק/אלעד חזקי

מעפרון ועד כיסאות גיימינג

רשת אופיס דיפו - רשת למוצרי טכנולוגיה, ריהוט, וציוד משרדי ולימודי, מציעה אף היא מבצעים והטבות לקראת החזרה ללימודים:

מגוון תיקים אורטופדיים מ-89 שקל, מארז מלא לכיתות א'+ב' כולל תיק ב-390 שקל, כלי כתיבה + ציוד משרדי מבית של מותג הבית 2+2 מתנה, מדפסת לייזר PANTUM אלחוטית + חבילת נייר במחיר של 319 שקל, כיסא גיימינג לילדים JUNIOR ב-299 שקל, 30% הנחה על מגוון אזניות QUANTUM, מגוון מחשבונים מדעיים, החל מ-8.90 שקל, כסא מנהלים מדגמי: MILAN, LONDON ב-699 שקל, מגוון תיקי אדידס החל מ-69 שקל, מגוון תיקי Outdoor החל מ-49 שקל.

כל המבצעים תקפים בסניפי הרשת ובאתר בלבד. המבצעים בתוקף החל מה-12 באוגוסט ועד ה-31 באוגוסט או עד גמר המלאי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מחלקת ציוד משרדי בסניף אופיס דיפו. יחסי ציבור,
מחלקת ציוד משרדי בסניף אופיס דיפו/יחסי ציבור

Mac To School

מבצע Mac To School חוזר. רשת iDigital במבצע מיוחד לסטודנטים - 10% הנחה על כל מחשבי ה-Mac.

למרות שאפל העולמית לא חידשה את המבצע השנתי שלה לסטודנטים, הוחלט ב- iDigital להמשיך את מסורת מבצעי הסטודנטים ובמהלך אוגוסט יוצאת אידיגיטל עם מבצע הכולל הנחה של 10% על כל מגוון מחשבי ה-Mac.

לדברי החברה, מסקר שנערך בקרב בעלי מחשבים ניידים במדגם מייצג של האוכלוסייה, עלה כי מק (אפל-מקינטוש) הוא המחשב הנחשק ביותר בישראל.

במסגרת המבצע יוצע לסטודנטים מחשב macbook air במחיר של 3,779 שקל בלבד. המחשב מצויד במעבד החדש M1. וכולל אחריו לשנתיים.

בנוסף, נמדווחת החברה על הורדת מחירים משמעותית להרחבת האחריות למחשבי Mac לשנתיים נוספות.

ולא רק סטודנטים, גם לקהל הרחב מוצעת אופציית רכישה של Mac חדש בשיטת הליסינג עם חיוב חודשי שמתחיל ב- 47 שקל בלבד.

מבצע Mac to school בתוקף עד ה-31.8, בהצגת תעודת סטודנט ממוסד המוכר על ידי המועצה המועצה להשכלה גבוהה.

מחשב מאק 16 חברת אפל.. יח"צ חו"ל,
מחשב מאק 16 חברת אפל/יח"צ חו"ל

אוכלים ונהנים

לא רק רשתות הקשורות קשר ישיר לתחום מקיימות מבצעים. לקראת החזרה לבית הספר מתהווים גם מבצעים משותפים ומפתיעים, כמו זה של רשת מסעדות ג'פניקה בשיתוף CoverMe

לקראת החזרה ללימודים אתר הלייף סטייל CoverMe (קאבר מי) ורשת המסעדות ג'פניקה יוצאים בהטבה משותפת, במסגרתה יוענקו 20% הנחה לחברי מועדון ג'פניקה ולמצטרפים חדשים, על קטגוריית חזרה לבית הספר באתר הלייף סטייל CoverMe.

המבצע כולל מוצרי חזרה לבית הספר לכל הגילאים, מכיתה א' עד י"ב: תיקים, ילקוטים, תיקי אוכל, קלמרים, יומנים, מארזי מחברות, מדבקות, עפרונות, כלי כתיבה, בקבוקים ועוד. המבצע כולל גם את מגוון המותגים המובילים, כגון: מיקי ומיני מאוס, פורטנייט, ספייס ג'אם, הלו קיטי, סמיילי, LOL, ספיידרמן, סמי הכבאי, קוקו-מלון, מפרץ ההרפתקאות, FILA ועוד. בנוסף, קולקציות בעיצוב גיימרים, חד קרן, סקייטבורד ועוד. כמו כן, קיימים מארזים מאובזרים ומותאמים לכיתה א' לפי כל דרישות משרד החינוך.

המבצע יערך החל מה 19.7.2021 עד ה-30.8.2021 ללא כפל מבצעים וקופונים.

ניתן להצטרף למועדון הלקוחות ברשת מסעדות ג'פניקה ובאתר https://www.japanika.net/ ניתן להשיג את המוצרים באתר: https://coverme.co.il

קאבר מי תיק ציור 36.00. יחסי ציבור,
CoverMe: תיק ציור 36.00 שקל/יחסי ציבור

עוד דוגמא למבצעים היא באמצעות חברות במועדוני לקוחות (למשל כרטיסי אשראי וכרטיסי חיוב של מוסדות פיננסיים) כמו מועדון הכרטיס של מזרחי טפחות, שמציע כמה סוגי הנחות במגוון של בתי עסק:

בקרביץ: 50 שקל הנחה בקניה ב-100 שקל ומעלה, על כל מוצרי חזרה לבית הספר, כולל כפל מבצעים. ההטבה תקפה על כל הציוד הלימודי, ציוד משרדי ,הובי אמנות ופנאי.

יש להוריד את קוד ההטבה ולמסור את הקוד באחד מסניפי הרשת או להקלידו באתר הספק בעת ההזמנה: www.kravitz.co.il.

בגולף קידס: חוזרים לבית הספר עם רשת Golf Kids - שש חולצות בית ספר מודפסות עם סמל ב-75 שקל (במקום 100 שקל)

יש להוריד את קוד ההטבה והקלידו באתר גולף קיד לינק לאתר - www.golfkids.co.il.

ברשת דינמיקה: 50 שקל הנחה בקניה ב-199שקל ומעלה, על כל הטלפונים הסלולרים והאביזרים.

Lenovo: הנחה של 6% במעמד הקניה + 5% הנחה במעמד החיוב, על 4 מוצרים נבחרים:

טאבלט LENOVO TAB M10 ב-699 שקל + 6% הנחה + 5% הנחה קבועה.
מחשב נייד - LENOVO V14 IIL ב 1499 שקל + 6% הנחה + 5% הנחה קבועה.
מחשב נייח - LENOVO V50t ב 1899 שקל + 6% הנחה + 5% הנחה קבועה.
מסך - LENOVO C27-30 גודל 27' ב 619 שקל + 6% הנחה + 5% הנחה קבועה.

באופטיקה הלפרין: 100 שקל הנחה ברכישת משקפי ראיה לילדים כולל כפל מבצעים ובנוסף 4% הנחה קבועה.

יש לציין כי כל המבצעים הם עד ל-10.9 וכפופים למספר תנאים והגבלות כמפורט באתר הבנק או באתרי החברות שמתתפות במבצע, מומלץ לבדוק בנוגע לכפל מבצעים, זמן אספקה, עלויות שילוח ועוד.

קרביץ קלמר keyroad מתנה בקניית תיק שווי 67 שקל. באדיבות קרביץ,
קרביץ קלמר keyroad/באדיבות קרביץ

חוזרים לבית ספר עם "תלבושת" האתר להזמנת תלבושת אחידה!

מבצע אטרקטיבי במיוחד על חולצות בית ספר 7 ב-100 שקל כולל הדפסת סמל.

מבחר הצבעים הגדול בישראל, עם כמעט 40 צבעים: לבן, אפור בהיר, אפור כהה, מרנגו, מלאנג', שחור, ורוד, ורוד בייבי, אדום, בורדו, ורוד 2, פוקסיה, צהוב, צהוב דריי פיט, כתום, אפרסק, בנטון, זית, מנטה מלאנג', ירוק דריי פיט, כחול, תכלת, לוונדר, סגול, טורקיז כהה, נייבי, כחול רויאל, טורקיז, נייבי מלאנג'

פרטים נוספים: מגוון ענק של צבעים, גזרות ומידות. חולצות 100% כותנה, דריי פיט, ולייקרה. מידות 6-18, כולל משלוח מהיר עם שליח עד הבית, קיימות חולצות ארוכות, 3/4 וקפוצ'ונים.

*משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 199 שקל. לרכישה באתר תלבושת www.tilboshet.co.il

חולצות בית ספר, 8 ב-100 שקל, אתר תלבושת. חיים כהן,
חולצות בית ספר, 8 ב-100 שקל, אתר תלבושת/חיים כהן

חוזרים ללימודים, קונים בחו"ל

בראשון לספטמבר תפתח שנת הלימודים וההורים כבר החלו בקניות לקראת חזרת הילדים לבתי הספר. אם בעבר היינו נוסעים למרכזי הקניות ולירידים השונים,הרי שהחשש מהידבקות בקורונה הגביר מאוד את המעבר לקניות אונליין. מאחר שכך, נפתח בפני הישראלים עולם שלם, תרתי משמע, של קניות בחו"ל:

יניב קוטר, מבעלי DealTas המעניקה כתובת לישראלים בארה"ב: "כבר כמה שנים שישראלים רבים משווים מחירים, בודקים ומרכזים קניות חזרה לבית ספר מחו"ל. ישראל עדיין נחשבת יקרה מאד בכל הקשור למוצרים אלו בדגש על מותגים ודמויות פופולאריות, החיסכון יכול להגיע לכמה עשרות דולרים בכל קנייה"

האתרים הפופולאריים ביותר ששווה לבדוק אותם הם- Walmart, Target, macy's, Staples, Amazon ו- Office Depot. אך יש אתרים נוספים שבוודאי תמצאו בהם מה שאתם מחפשים.

אתר וולמארט לקניות מחו"ל. יחסי ציבור,
אתר וולמארט לקניות מחו"ל/יחסי ציבור

פרויקט אחד - 7 חולצות

אתר האופנה ONE PROJECT מציג את קטגוריית BACK TO SCHOOL ולראשונה משיקים שירות חדש של הדפסה על חולצות בית ספר במחיר 7 חולצות בית ספר ב-100 שקל + הדפסה ללא עלות.

השירות פשוט - נכנסים לאתר, בוחרים חולצה, צבע, מידה וסמל בית ספר והכל מגיע ישירות הביתה. לינק- https://www.oneprojectshop.com/

בנוסף, מבצע SUMMER SALE עד 70% הנחה על כל המותגים באתר. בתוקף עד 19.8 בחצות | למעט קולקציות חדשות ופריטים נבחרים | בכפוף לתקנון

וואן פרוג_קט באק טו סקול. חלי פרידמן,
וואן פרוג'קט: מבצע חזרה לבית הספר/חלי פרידמן

כסף חזרה לרכישה עתידית

גם בקניוני עזריאלי השיקו מבצע מצוין של "חוזרים לבית הספר עם קרביץ: קונים ציוד לבית הספר ברשת קרביץ בסכום של 199 שקל ומקבלים 60 שקל מתנה לקניית ציוד נוסף.

המבצע תקף בקניונים: אילון, חיפה, תל אביב, רמלה, גבעתיים, עכו, ירושלים, הנגב, הוד השרון, חולון, מודיעין וראשונים. ההטבה למחזיקי אפליקציית קניוני עזריאלי, בתוקף עד 19.8.21021. בקניון עזריאלי הנגב מקבלים 80 שקל מתנה ברכישה מעל 199 שקל.

נלי תגר לקניוני עזריאלי. שי יחזקאל,
נלי תגר לקניוני עזריאלי/שי יחזקאל

חוזרים ללמוד בזול

רשת ג'מבו סטוק מתגאה במחירים נוחים במיוחד לקראת החזרה ללימודים. הקולקצייה שלה כוללת פריטים במחירים שנעים בין שקל ל-100 שקל.

מדובר במגוון רחב של מוצרים לילדים ונוער בכל הגילאים. הקולקציה כוללת תיקים וילקוטים לגן ולבית הספר במגוון רחב של דגמים ודפוסים, קלמרים חלקים או מודפסים, קלסרים ולוחות כתיבה, מחברות ויומנים, מכשירי כתיבה בצבעוניות רחבה, משחקי קופסה לימודיים ומגוון אביזרי לימוד, לצד פריטים רב שימושיים, כבקבוקי שתיה אקולוגיים.

להשיג ברשת חנויות ג'מבו סטוק וג'מבו סטריט ברחבי הארץ.

ג'מבו סטוק מחיר מארז 3 מחברות 12.90 שקל. יחסי ציבור,
ג'מבו סטוק מחיר מארז 3 מחברות 12.90 שקל/יחסי ציבור

בסטייל ספורטיבי

מותג הספורט FILA מציע לקראת פתיחת שנת הלימודים קולקציית תיקי גן ותיקי בית הספר בעיצובים אופנתיים. הקולקציה כוללת תיקי גב לגן ולבית הספר בצבעים חלקים או בהדפס טאי דאי עם הלוגו של המותג.

FILA מציגה דגם חדש בגוון ורוד פסטל / כחול עם פאץ' סיליקון ממותג בחזית, עם גימורים איכותיים ואבזמי רוכסנים ממותגים בצבעים ורוד ולבן / כחול לבן ואדום, המשלימים את עיצובו המוביל. זהו פריט שימושי ונוח הכולל תא מרכזי הנרכס ברוכסן ובתוכו כיס גדול, בצדדיו החיצוניים כיסים עם פתח אלסטי לאחסון בקבוקי שתיה וחפצים נוספים ותא קטן נוסף בקדמת התיק עם רוכסן.

טווח מחירים לתיקי בית ספר: 200-230 שקל

fila - תיק בית ספר - 229.90 שקל. יח"צ,
fila - תיקי בית ספר - 200-230 שקל/יח"צ

ההטבות של מועדוני הצרכנות

גם מועדוני הצרכנות לא יוותרו על החגיגה לקראת החזרה לבית הספר. מועדון הצרכנות 'שלך' מציע מגוון הטבות שונות

7 חולצות בית ספר של קסטרו כולל הדפסת סמל ב- 69 שקל (במקום 105).

תו קנייה בשווי 200 שקל לרכישת מוצרי חזרה לבית הספר בקרביץ ב-149 שקל.

ערכת חזרה לבית הספר של צומת ספרים ב-15 שקל. הערכה כוללת: 12 עפרונות כתיבה, 12 עפרונות צבעוניים, 12 טושים צבעוניים, 4 מדגישים צבעוניים, שדכן סיכות + סיכות, מחדד כפול, מספריים, סרגל, מחק, דבק ומערכת שעות.

שובר בשווי 150 שקל לרשת KEDS ב-99 שקל.

שובר בשווי 150 שקל לרשת מגה ספורט קידס ב-99 שקל.

רשתות הספורט מול האינטרנט
מגה ספורט. (צילום: יח"צ),
שובר בשווי 150 שקל לרשת מגה ספורט קידס, ב-99 שקל/(צילום: יח"צ)

גם מועדון הצרכנות 'הוט' מציע מגוון רחב של הנחות ומבצעים:

חולצות חזרה לבית הספר במחיר הנמוך ביותר בישראל, ברשת H&O: עמיתי מועדון הצרכנות הוט ייהנו ממארז של חמש חולצות בית ספר 100% כותנה, כולל סמל בית הספר בצבעים שונים ב-35 שקל. המבצע תקף עד ל-20.8

בקניית תיקים מקבלים כסף לרכישת ציוד משרדי בחנויות אופיס דיפו: עמיתי המועדון נהנים ממבצע ייחודי שבמסגרתו על כל קניית תיק ב-99 שקל ומעלה, יקבלו 50 שקל לרכישת ציוד משרדי ברשת חנויות אופיס דיפו. המבצע תקף עד ל-30.9

עמיתי המועדון ייהנו ממגוון של מוצרים לקראת החזרה לבית הספר, כולל תיקים, מחברות, קלמרים, כלי כתיבה ועוד בהנחה ייחודית של 50 שקל ברכישה של 250 שקל ומעלה + 5% במעמד החיוב, באתר מכלול. המבצע תקף עד ל-30.8. בנוסף יקבלו העמיתים מתנה על כל רכישה ומשלוח חינם בקנייה מעל ל-199 שקל.

מגוון של כיסאות מחשב לתלמיד/ה במחיר ייחודי ומשלוח חינם עד הבית באתר מיליון כיסאות: עמיתי המועדון ייהנו מכיסא מחשב במחיר ייחודי ובמגוון צבעים ב- 399 שקל במקום 599 שקל והנחה של 5% במעמד החיוב באתר "מיליון כיסאות". המבצע בתוקף עד ל-15.9.

כן ייהנו עמיתי מועדון הצרכנות הוט ממגוון מוצרים לבית הספר בהנחה ייחודית של 25% באתר ספרנט, בנוסף הנחה של 20% על עטיפת ספרי לימוד לרוכשים באתר. המבצע תקף בין התאריכים ה-2-31.8.21.

עמיתי הוט אף יזכו למגוון רחב של מוצרים לבית הספר בהנחה של 20% באתר פלפוט (זכיינית מותגי דיסני, ליגת האלופות ועוד), בנוסף הנחה של 10% במעמד החיוב. המבצע תקף בין התאריכים ה-4-31.8.21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully