המחיר בנתיב המהיר "נתקע" וגרם לפקק ענק
התשלום על השימוש בנתיב המהיר נעשה בהתאם לשיטה דינמית שמעלה את המחיר ככל שהגודש בנתיב עולה. הבוקר, כתוצאה מתקלה במערכת הממוחשבת, "נתקע" החיוב על 7 שקלים בלבד
התשלום על השימוש בנתיב המהיר נעשה בהתאם לשיטה דינמית שמעלה את המחיר ככל שהגודש בנתיב עולה. הבוקר, כתוצאה מתקלה במערכת הממוחשבת, "נתקע" החיוב על 7 שקלים בלבד
מדינות, ובהן ישראל, דנות את מי שגילו, בריאותו או כיסו אינם מאפשרים להחזיק במכונית, לניתוק מתעסוקה ומשירותים. כשמוסיפים גאות בנדל"ן, מקבלים תחבורה שמחריפה האי שוויון
הממונה על ההגבלים העסקיים: "המטרה היא שבזמן הקרוב המשק יוכל להנות מתחרות בגז, ולא להיות נתון לחסדיו של מונופול. יצירת קרטל כמוה כגניבה"
ששינסקי, שעמד בראש שתי וועדות ממשלתיות לבחינת המיסוי על אוצרות טבע וגז טבעי, מצטרף לסגל של בית הספר לכלכלה במסלול האקדמי המכללה למינהל
האדריכל מיכה רטנר טוען שהשיקול העליון הוא שבירת כוחם של ועדי העובדים. לרטנר יש תוכנית חלופית, אבל בחנ"י לא מוכנים לשמוע עליה
בסן עוזב כבר בסוף החודש על רקע חילוקי דעות עם היו"ר גדעון סיטרמן. גם המנכ"ל הקודם שוקי סגיס עזב את תפקידו על רקע מתיחות עם סיטרמן. הנמל כעת ללא מנכ"ל, ללא סמנכ"ל וללא יועץ משפטי
בין עקרונות ההסכם המתגבש: מכירה בתוך שנתיים של תנין וכריש ומכירת הקונדסט במאגרים שיימכרו. ארנסט אנד יאנג: שווי הגז של תמר ולוויתן למשק - 52 מיליארד דולר. יזמים: פרופ' גילה קובר את התחרות בשוק הגז
הערכות: הפערים בין הצדדים קטנים וקיימת סבירות גבוהה כי כבר בימים הקרובים יושגו הסכמות בנושאים העיקריים. וודסייד מוכנה עקרונית לשלם לשותפיה פרמיה, אם יתממשו עסקאות למכירת גז למדינות באזור כמו מצרים וטורקיה
משרד התשתיות הלאומיות מעכב הקמת תחנות כוח פרטיות בהיקף של יותר מאלף מגוואט ובהשקעה של יותר מ-4 מיליארד שקל
התומכים טוענים שהפרויקט יקצר את משך הניתוקים מחשמל, ישנה את הרגלי הצריכה ויחסוך למשק מיליארדי שקלים ב-15 שנה. המתנגדים טוענים שמדובר בפרויקט לא כלכלי