הפעם יציבות: מחירי הדלק יעלו באגורה לליטר הלילה
החל מחצות המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) יעלה באגורה אחת (0.15%) ל-6.64 שקלים לליטר
החל מחצות המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) יעלה באגורה אחת (0.15%) ל-6.64 שקלים לליטר
בכיר בצוות שניסח את ההסכם שהביא להתפטרות גילה: "מי שחושב שאפשר להביא לתחרות בין 3 שחקנים שונים במאגרי הגז - שוגה בחלומות באספמיה"
תקציב הפיתוח של רכבת ישראל בחמש השנים הקרובות נאמד ב-30 מיליארד שקל ■ כיום 7 חברות מנהלות את הפרויקטים, והחברה מעוניינת לשלש את מספרן
משרד התקשורת: "רפורמת השוק הסיטונאי זכתה ותמשיך לזכות לגיבוי מלא ולתמיכה חד משמעית של ראש הממשלה, כחלק משורה ארוכה של מהלכים להורדת יוקר המחיה בישראל"
סקר בקרב מנהלים: 48% סיפרו כי הארגון שלהם הותקף במהלך 3 השנים האחרונות ■ 38% לא ידעו מי הגורם שאחראי להתקפות ■ וההשלכות? פגיעה כלכלית בהיקף ממוצע של עד כ-100 אלף שקל, נזק תדמיתי ואובדן לקוחות
"דלק ונובל מכרו לגופים מוסדיים 42% ממניות תמר ביותר מ-20 מיליארד שקל"; זו הכותרת העתידית של שעשוייה לנבוע מהמתווה המתגבש לפירוק מונופול הגז. וגם: לדורית סלינגר מגיעה מילה טובה
בית הזיקוק של פז באשדוד מתכוון להגדיל את פעילות ייצור החשמל שלו באופן משמעותי - התחנה השלישית שצפויה לקום ב-2018 תוסיף לו יכולת ייצור של כ-70 מגה-ואט
הרגולטורים הציגו בפני דיויד גילה את מתווה הפשרה שלהם, אך נתקלו בסירוב לסגת משיווק בנפרד ממאגר לוויתן. עד אמצע שבוע הבא יציגו הרגולטורים את מתווה הפשרה שלהם לשותפות
הביטול האפשרי של תוכנית ההסבה והעיכוב בחיבור המפעלים לגז טבעי מצמצמים מאוד את שוק הגז המקומי למאגרי לוויתן, כריש ותנין
חניוני הרכבת מתמלאים מוקדם בכל בוקר עד אפס מקום בנוסעים שמחנים את מכוניתם ליום שלם (לפחות) ■ כעת החליטה הרכבת להכשיר חניה לעוד אלפי מכוניות, אולם עלויות הקרקע והוצאות הפיתוח מחייבות לבחון מחדש את התלות של נוסעי הרכבת בחניוני הענק
רשת חשמל חכמה מאפשרת זרימה דו-כיוונית של נתונים על צריכת החשמל והעלות - מהספק ללקוח, ומהלקוח לספק, ובכך מסייעת להוזיל את צריכת החשמל