אחרי החרם ההדדי - ערוץ 10 ומקאן אריקסון הגיעו להבנות
מקאן סירבו לרכוש דקות פרסום בערוץ בימים של משחקי היורו; ב-10 החליטו להגיב ולא לאפשר לחברה לפרסם בזמן תוכניות הדגל - הלחץ עבד
מקאן סירבו לרכוש דקות פרסום בערוץ בימים של משחקי היורו; ב-10 החליטו להגיב ולא לאפשר לחברה לפרסם בזמן תוכניות הדגל - הלחץ עבד
המנכ"ל, אדם אבנון, מסר: "אין מדובר בשינוי סמנטי בלבד, אלא בנדבך חשוב בתהליך ההתחדשות שעובר המשרד"
הסופרמרקט המקוון מתחייב בכל מוצר למחיר הנמוך מבין המחירים בשופרסל ישיר ומגה באינטרנט. ברטה מאפשר הזמנת מצרכים בטלפון החכם באמצעות אפליקציה או דרך אתר סלולרי מותאם
עד כה שיעור מועט בלבד של האוכלוסיה בישראל מבצע את קניות המזון ברשת האינטרנט, אך סקר של חברת טאסק מעלה כי השיעור צפוי לעלות במהירות
סלקום הציגה בפני שר התקשורת משה כחלון את תכניותיה לשידורי טלוויזיה באינטרנט (IPTV). "מברכים כל יוזמה שמעודדת תחרות בענף הטלוויזיה"
פרטנר הודיעה כי תתמודד על זכות להיות המתחרה השלישית בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית בעקבות הודעת משרד התקשורת בנושא. "מברכים על היוזמה, בכוונתנו להתמודד"
כך קובע סקר שנעשה בארה"ב. לטענת מנהלת מחלקת המחקר בערוץ 10, גם בישראל "קצב הגידול בחשיפה לאינטרנט מתמתן, והוא כבר לא בא על חשבון הטלוויזיה"
מדירוג מותגי העל של שנת 2012 עולה כי המחאה החברתית החלישה את ההזדהות של הציבור עם חלק מהמותגים המוכרים כגון קוטג' תנובה ופסק זמן. מוסדות ציבור ועמותות דווקא התחזקו
סקר חדש מעלה כי לפייסבוק עוד דרך ארוכה עד שתהפוך את הפרסום בה למקור הכנסות יציב. 80% מהנסקרים לא רכשו מוצר דרך פרסום ברשת, 34% מבלים בה פחות זמן