סלקום תצמצם ההשקעה בפרסום בכ-20 מ' ש'
תשקיע 10 מיליון שקל במופע הקיץ של ריטה. בחברה בוחנים השקעה מאסיווית יותר בפרסום באינטרנט על חשבון פרסום בטלוויזיה
תשקיע 10 מיליון שקל במופע הקיץ של ריטה. בחברה בוחנים השקעה מאסיווית יותר בפרסום באינטרנט על חשבון פרסום בטלוויזיה
AHAVA מעבדות ים המלח השקיעה 100 אלף דולר בחסות לתחזית מזג האוויר בחדשות ערוץ 2
חברת 'יפעת' בדקה מיהן חברות האופנה המובילות באזכורים בעיתונים היומיים. השלישייה המובילה היא פוקס, קסטרו ובגיר
לאחר שמנכ"ל MSN הודיע על מעבר לתכני גלובס מטעמי "איכות", ב-TheMarker מאיימים בתביעה ואומרים: אנחנו ביטלנו ההתקשרות
מנכ"ל אסם לא רווה נחת מהביקורת על פרסומת "צ'יפסי". נציב תלונות הציבור ברשות השנייה: "הפרסומת מעוררת שאט נפש"
ההחלטה העקרונית במשרד התקשורת דורשת את אישור השר. עד כה לא אושר הדבר כיוון שהשירות מחייב שימוש של yes בתשתית בזק
מפיק: "אנחנו חוששים שרשת מנסה לייצר משבר על גבנו כדי לבקש הקלות מהרשות השנייה". רשת: "בעקבות החג נוצר עיכוב טכני"
התקציב יוכפל ביחס לשנה שעברה ויעמוד על כ-5 מיליון ש'. משקיעה במיתוג מחדש כ-5 מיליון ש' נוספים
איגוד המפרסמים אישר הקוד האתי שגובש ע"י מוטי שקלאר. איגוד חברות הפרסום יעשה זאת בשבוע הבא. הרשות תקיים הדרכה בנושא
מעלה את הקמפיין באמצעות אדלר חומסקי-ורשבסקי, בעלות מדווחת של כחצי מיליון דולר תחת הסיסמה "שוופס- הכל עניין של טעם"
תקציב הפרסום והקד"מ יעמוד השנה על מיליון ש'. כ-600 אלף ש' יופנו לאינטרנט לקמפיין הכולל משחק אינטראקטיבי
תשקיע חצי מיליון ד' בקמפיין שפונה ללקוחות פרטיים ולמשפצים, באמצעות משרד סיגוואי & סיגוואי
דורשת מנציב תלונות הציבור ברשות השנייה להוריד פרסומת המציגה ילד כ'פלייבוי'. הפרסומת הספיקה לרדת בינתיים משידור
הבנק הופך את החלוקה ביום העצמאות למסורת, והפעם יפיץ בעיתוני הסופ"ש דגלי שרשרת, בעלות מדווחת של 10 מיליון ש'
כחלק מהליך המיתוג השקיעה החינוכית, שקשייה הכלכליים אינם סוד, סכום ניכר ברכש שישודר בערוץ 23. ויגוצקי: התפנו משאבים
ע"פ נתוני יפעת, שופרסל ביג הוא המותג המוביל, MY PLAYLIST הוא הקמפיין המוביל ומק'אן אריקסון (שוב) ראש דירוג המשרדים
עיקר העלויות של הכבלים בהעברת המנויים מסתכמת בעלות הממיר - השקעה של מאות שקלים. מתחילה בפיילוט ב-5 יישובים
ספינת הדגל של קשת מובילה בבטחה את הטבלה, אך החג נותן את אותותיו: רק 3 תכניות בעשירייה עם 20% ומעלה. רשת רק במקום 12
שנתיים וחצי אחרי המשבר חברת רמדיה חוזרת לשוק תחת בעלים חדשים שמצהירים: "הפסקנו לייבא את המוצרים מהומאנה"
פלפל מעלה 3 סרטוני פרסומת במסגרת הקמפיין עליו יקבל שכטר חצי מיליון ש'. פרבר תוביל את קמפיין זברה בעיתונות עבור 25 אלף ד'
הקמפיין לעידוד הגלישה באינטרנט במהירות 2.5 מגה ביט, עולה באמצעות משרד ראובני פרידן/IPG, רק בטלוויזיה
באתר החליטו להקצות תקציב נוסף לטיפול במשבר התקשורתי עקב צו הסגירה שהוציא משרד הבריאות
שני העיתונים המשיכו לדווח במהלך הסופה ולאחריה, למרות שמערכות החדשות שלהם נפגעו ועובדים רבים נותרו מחוסרי בית
הדוגמנית הקנדית טרינה יאנג תככב בקמפיין לתפוזינה בהיקף של 2 מיליון דולר
במפלגה זועמים על הפרסומת בה נראה רכב שטח מופל ממצוק לעבר החוף, ומתבססים על החוק האוסר נסיעה על חופי ישראל
התקציב טופל עד כה ב'אקספרט' מקבוצת באומן-בר-ריבנאי. תקציב הפרסום לשנת 2006 יעמוד על כ-7.5 מיליון שקלים
הרבה מקוריות לא מציגים במשרדי הפרסום והיח"צ, במתנות שהם מעניקים לעובדיהם לחג הפסח. המתנה המועדפת: תווי קנייה ב-300 ש'
כך הציעה יו"ר מועצת הרשות השניה במפגש על תוכן שיווקי. כשר עשוי להגיש המלצותיו בחודש הבא, במידה והמשנה ליועמ"ש לא תתנגד
מדובר, על פי הערכות, בעשרות מיליוני שקלים. גורמים בכבלים מספרים כי בשל המיזוג הצפוי נוצר "עיכוב טכני" בתשלומים
כך אומרת המשנה ליועהמ"ש, דידי לחמן מסר, הצפויה לפרסם חוות דעת לפיה הרגולטורים אינם מוסמכים לאשר פרסום סמוי בטלוויזיה
רם בלינקוב מסתובב כבר תקופה ארוכה עם הרגשה שהוא מיצה עצמו בתעשיית הכבלים. מנכ"ל ברק, דוד קמיניץ, מועמד להחליפו
כך אומר נציב התלונות ברשות השנייה, ששוקלת לקנוס את קשת ב-3:47 דקות של פרסומות לאור החריגה ב"ארץ נהדרת". בקשת זועמים
כוכבי פופ ורוק מרוסיה יופיעו בפסטיבל שנערך ביוזמת הערוץ RTVI. טיב טעם, פלאפון וחברות נוספות יעניקו חסויות במאות אלפי ד'
המנכ"ל הזמני של חדשות 10 ישמש בתפקיד בקביעות. החליף את אבי ברזילי בדצמבר האחרון
הבנק כבר מעסיק דוברת וסגנית. בנק ישראל ספג בשבוע האחרון מכה תדמיתית בעקבות דו"ח מבקר המדינה
זאת כחודש לאחר שדרש להסיר את כתבותיו. עורך ynet: "כמו שיצאנו גם חזרנו". התכנים מופיעים גם בשירות דומה שמציע וואלה!
חברת הלווין חתמה על הסכם לחמש שנים עם חברת תאטראות ישראל, שמקימה את מתחם הקולנועים הענק Yes Planet בקניון איילון בר"ג
הקלפים יצאו במהדורה מוגבלת של 30 אלף עותקים והם ינתנו כמתנה בקנייה מעל 300 שקל ולבני 16 ומעלה
תשקיע באמצעות ראובני פרידן מיליון דולר בקמפיין הקיץ למותג מגנום. הסיסמה שתלווה את הקמפיין: YES I`M
4 תכניות לקשת ו-3 לרשת בעשירייה. מכבי ת"א בערוץ 1 מביאה 19%, "חפש את המטמון" עולה בלמעלה מ-40% בין רביעי לשבת
תשקיע מיליוני דולרים בייבוא מכשירים מהמזרח תחת המותג DoubleU. קובי פז: "נגיע ל-10% משוק מכשירי ה-GSM בישראל"
על פי "יפעת", הפועלים מוביל ברבעון הראשון של השנה, וגם בחודש מרץ עצמו, בכותרות בעיתונות היומית. לאומי ודיסקונט אחריו
רק הילי ילון, ידידיה ויטל, דון לני-גבאי ודני לשמן יככבו בקמפיין לסדרת המלוחים, בשל דרישות גבוהות של סוכני השחקנים
תעלה מחר קמפיין בערוצי הטלוויזיה והרדיו לחטיף מופחת שומן ותלווה אותו בפעילות קד"מ
שלשום נחשף כי הרשת מכרה ביצים שפג תוקפן. לאחר מכן היא הציגה לכתב ביצים דומות מרשתות אחרות. הקמפיין, כרגע, לא יתייחס לעניין
כך אמרה מגישת החדשות בתחנה הספרדית, שקטעה את השידור בשל רעש מחוץ לאולם. עובדי התחנה שרקו ותופפו, במחאה על קיצוצים
מכללת ההיי טק משקיעה 100 אלף דולר במהלך, שילווה בסיסמה "סלע יוניברסיטי - מובילים בהיי-טק"
פסטיבל האוכל יתקיים השנה ב-22 - 25 במאי. נותני החסות המרכזיים הם החברה המרכזית למשקאות וקרלסברג
תיפתח בספטמבר סניף שני בקניון ארנה ובסוף השנה בראשל"צ. עולה בקמפיין בו מככבים 6 סלבריטאים שפניהם הוסתרו במסכה