השאלה החמה: האם הפרסום בפייסבוק עובד?
בשבוע שעבר הודיעה יצרנית הרכב האמריקאית ג'נרל מוטורס כי הפסיקה לפרסם בפייסבוק. שבוע לפני כן דיווחה פייסבוק על בהכנסות מפרסום ברבעון האחרון
בשבוע שעבר הודיעה יצרנית הרכב האמריקאית ג'נרל מוטורס כי הפסיקה לפרסם בפייסבוק. שבוע לפני כן דיווחה פייסבוק על בהכנסות מפרסום ברבעון האחרון
רשת CBS הקדישה חלק ניכר מהתכנית היוקרתית לתל אביב. בכתבה נטען כי תושבי העיר הפכו למנותקים מן הפוליטיקה המקומית והאזורית כי הם מעדיפים לבלות בחופי הים
הם יזמו תחרות ריצה על עקבים, הקימו תנועה לשמירה על הבולבולים ושתלו בפייסבוק סבתא פולנייה. אבל במשרד הפרסום טוויסטד משוכנעים שהם לא רק מגניבים: הם יודעים לגלות עולם
פרופ' גבי ווימן בכנס חיפה: "לאט לאט, מהדורות השבט לא עברו עדיין, אל רשת האינטרנט". סגן שר החוץ דני אילון על יאיר לפיד: "יש להתעסק בעשייה יותר מאשר רק לצייץ"
קרחים מכאן ומכאן: משרד הפרסום גיתם איבד בסוף השבוע את חלקו בתקציב הפרסום של תנובה וכעת הפסיד גם במכרז על תקציב הפרסום של שטראוס. תקציב שטראוס ינוהל על ידי אדלר
בהוצאות לאור טוענים כי המבצעים מרחיקי הלכת בהן פתחו רשתות הספרים יפגעו בהכנסותיהן משבוע הספר ויעקרו אותו מהיסוד. "מי שיקנה ספרים עכשיו לא יקנה שוב בשבוע הספר"
יו"ר מקאן אריקסון ו"הארץ - דה מרקר" מפסיקים את עבודתם המשותפת, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מקאן: "ענף העיתונות אינו מאפשר כיום לעיתונים לצאת במסעות פרסום עצמיים"
מסקר "ישראל בעידן הדיגיטלי 2012" שערך יובל דרור, ראש מסלול תקשורת דיגיטלית במכללה למינהל עולה כי עיקר הפעילות ברשת היא נחלתה של האוכלוסייה החילונית המבוססת
הקרב במערכת הפוליטית כבר החל: לא על קולות הבוחרים, אלא על הקמפיינים של המפלגות. הבונוסים עלולים לנוע בין 200-100 אלף שקל למנדט. "מחכים לתום השבעה של נתניהו"
ניתן לחלק את הגולשים הישראלים באינטרנט לחמישה טיפוסים שונים: הפונקציונלים, המשפיעים, מבקשי הידע, המתקשרים והמרושתים. איזו אסטרטגיית שיווק מתאימה לכל קבוצה?
מנכ"ל תפוז: "מפרסמים אומרים לי שאנחנו עושים את הוואו בטלוויזיה, והעיתונים והאינטרנט הם בשביל המכירות. זה מגוחך ומופרך", כך בפאנל "קמפיין לי ציוץ" בוועידת האינטרנט