האם הכניסה של שטראוס לאמזון תמשוך חברות מזון נוספות?
חברת שטראוס החלה למכור מארזי קפה באמצעות האתר הישראלי של אמזון. יותר מאשר בשורה עבור שטראוס, מדובר בבשורה עבור הפעילות המקומית של אמזון בישראל
חברת שטראוס החלה למכור מארזי קפה באמצעות האתר הישראלי של אמזון. יותר מאשר בשורה עבור שטראוס, מדובר בבשורה עבור הפעילות המקומית של אמזון בישראל
החנות המקוונת של שטראוס לשוק המקומי עלתה תחת השם "עלית", ולפי שעה ניתן למצוא בה רק מארזי קפסולות קפה תואמות נספרסו שמייצרת שטראוס, ולא מוצרים נוספים של החברה
אשפוז לקוחות ארומה תל אביב שאכלו כריך טונה עלול לגרום לחברה נזק תדמיתי שעוד מוקדם להעריכו
לפי הודעת החברה, העסקה כוללת רק את מתחם הקמעונאות והאוכל וללא החניון הציבורי הצמוד המוערך ב-240 מיליון שקל
"ישראל יפה, מגניבה, שווה ביקור - אבל יקרה להחריד"; זה כבר כמעט סלוגן יקר גם לנו לחיות פה ולידיעת שר התיירות הבא: דווקא יש מה לעשות
החברה מקטינה את האריזות של ארבע סדרות מוצרים שלה - כריות, קליק, חטיף נשנושים וקרקרים של נשנושים
התובנה המקובלת היא כי מחירי מוצרי הצריכה הבסיסיים בישראל מופקעים, וכי בעלי הרשתות הקמעונאיות גוזרים קופון ענקי על גבנו. ניתן לערער על חלקו השני של משפט זה
אחרי שסגרה את שדרות ירושלים, עיריית ת"א מציעה הטבה למשלמים באפליקציית Colu