קמפיין ויאטנם של yes הגיע לגמר תחרות AME
מישראל זהו הקמפיין היחידי שהגיע לגמר. הפרסים בקטגוריות השונות יוכרזו בין ה-25 ל-27 בספטמבר
מישראל זהו הקמפיין היחידי שהגיע לגמר. הפרסים בקטגוריות השונות יוכרזו בין ה-25 ל-27 בספטמבר
הקמפיין בהיקף של חצי מיליון דולר צולם בפריז ויעלה בכיכובה של הדוגמנית הצרפתיה ג'ולי דה חוי
פלאפון תפרסם באופן קבוע את שידורי הטלוויזיה בדור השלישי בלוחות הטלוויזיה של פנאי פלוס ורייטינג
הגדלת חלקו של ורטהיים בקשת התבצעה על ידי רכישת חלקו של איש העסקים אייל יונה בזכיינית
הרשת בחרה את משרד הפרסום "גליקמן נטלר סמסונוב" שינהל תקציב שנתי של כ750 אלף דולר
מדובר במכה ל-HOT ו-yes: באמצעות ה-DTT יימכרו חבילות של 5 ערוצים במחיר של 60-50 שקל
הסקר הוא עדכון "שאחרי המלחמה" לסקר שבוצע ביולי. אין שינויים משמעותיים בצמרת הטבלה. וואלה! ראשונה בין האתרים הישראלים
בזק עשויה לבחון השקעות משלימות נוספות כדי לחזק את זרוע התוכן שלה
את הראל יחליף שי קידר, שמכהן כסמנכ"ל כספים של החברה בשנים האחרונות
המגעים שנוהלו לפי שווי של 130 מיליון דולר עדיין לא הבשילו לכדי עסקה. אמפייר אונליין עשתה את הונה משיווק הימורים ברשת
פיתחה רוסט חזה הודו ללא חומרים משמרים. תשקיע 2.8 מיליון שקל בקמפיין
עוד זכו בקטגוריות השונות בתחרות האפי - תחרות השיווק האפקטיווי: כפר המוזיקה של קוקה קולה, אור ירוק ויוניליוור
כלכלני להק בסקירה למניית נטוויז'ן: בעסקת נענע-ערוץ 10 כ-3 מ' דולר ישולמו במזומן, 3 מ' דולר בפרסום ו-4 מ' דולר בתכנים
היקף ההשקעה בתחום הסוגה העילית - דרמה ותעודה - עמד על 134 מיליון שקל
ביהמ"ש העליון קיבל את עירעור חדשות 2 שלא למסור למשטרה חומרים שצולמו בעת פינוי עמונה
יחזיק 60% מהמיזם, שיופץ עם ה"ג'רוזלם פוסט" כמותג נפרד. על פי ההערכות ישקיע במייזם כ-10 מליון דולר
2005, שנת המכרז, היתה טובה ליצירה המקומית: זכייניות ערוץ 2 עמדו במחויבות. בערוץ 10: חריגות
כמו כן, מתוכנן קיצוץ בשכר בכירי מעריב וקיצוץ רוחבי מדורג בשכרם של עובדים זוטרים יותר
הקמפיין בכיכובה של מלאני פרס יעלה באמצעות משרד הפרסום גלר- נסיס בהשקעה של חצי מיליון דולר
הקמפיין, בהיקף של חצי מיליון דולר כולל סרטון טלוויזיה, קטלוג, מודעות בעיתונות הארצית והמקומית והפקת לוח שנה
הקמפיין יערך באמצעות משרד הפרסום קליקמן נטלר סמסונב ויכלול שילוט על גבי אוטובוסים ותשדירי רדיו
יוצאת בקמפיין על גבי 400 מוניות בלב מנהטן ובמספר מגזיני אופנה, צרכנות ולייף-סטייל בארה"ב בהיקף של 2 מיליון דולר
בענף הפרסום העריכו היום שאייל ארד מנסה למנף את כוחו במסדרונות השלטון גם לתחום הפרסום
על פי כללי המכרז, משרד פרסום לא יוכל לספק לרכבת ישראל גם שירותי רכישת מדיה וגם שירותי פרסום
תדגיש בקמפיין כי מאז שנת 2000 ירדו מחירי השיחות בבזק בלמעלה מ -50%. דקת שיחה עולה 5 אגורות
הקמפיין יעלה הערב בטלוויזיה ובעיתונות באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון
רבין פילוסוף הגיבה בגל"צ על השימוש שעשתה פלאפון בתמונות מרצח רבין בפרסומת שלה: יש רגעים שלא צריך לרתום למסע פרסום
הקמפיין יכלול קטלוג, מודעות בעיתונות היומית, במגזיני הנשים וכן פוסטרים בנקודות המכירה בהשקעה כוללת של כ-850 אלף שקל
מחליפה את מעין קרת בעדי עזרוני ופותחת ארבעה סניפים
9 התחנות שיימכרו הניבו 4% מהכנסות החברה בשנה שעברה והשנה צפויה להן הכנסה של 150 מיליון דולר
חברת האופנה מעלה סדרת שלטי חוצות בנתיבי איילון מקיבוץ גלויות ועד שבעת הכוכבים על גבי קירות ענק של נור סטאר מדיה
הקמפיין יעלה בטלוויזיה, עיתונות ארצית ואינטרנט באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב
הקמפיין, בהיקף של 2 מיליון שקל, יעלה באמצעות פרסום באומן בר ריבנאי בערוצי הטלוויזיה וימשך שבועיים
יוצאת בקמפיין בהיקף 2 מיליון שקל בכיכובן של 4 נשים ישראליות: אישה מלאה, מבוגרת, מנומשת ושטוחת חזה
עד כה טופל התקציב בידי משרד הפרסום יהושע TBWA. דובר עיריית ת"א אישר את הידיעה
עוצמת הקול בפרסומות הוגברה לאחר כניסת הכללים החדשים לתוקפם, וכעת עוסקת הרשות בבחינת הנושא מול זכייניות ערוץ 2 ו-10
במסגרת הקמפיין, החברה תשיק מצלמה חדשה מדגם V610 ותערוך תחרות צילומים כאשר כל יום יוכרז זוכה שיקבל מצלמת קודאק
היועץ המשפטי של הרשות השניה עונה לנציג הפרסומאים עו"ד אלי זהר: יש לנו סמכות להתערב במחירי הפרסום ע"פ חוק הרשות השנייה
כל חברה תשלם כ-10,000 דולר לכל חצי דקת פרסומת בגמר רוקדים עם כוכבים. שטראוס קנתה מקבץ שלם בגמר כוכב נולד
בין העיתונים: "וול סטריט ג'ורנל", "ניו יורק טיימס" ו"ביזנסוויק". HP נסתה לחשוף מקור הדלפות לתקשורת
ערוץ 10 צפוי להפסיד 30 מיליון דולר עד סוף השנה. הרכב הבעלות לאחר הרכישה עדיין אינו ברור
הקמפיין יקדם מבצע במסגרתו לקוחות הרשת יקבלו 50% מערך הרכישה (עד 200 שקל ללקוח) בשוברי קנייה
תשדר פרסומת בת 30 שניות עבור המותג "יופלה" אותה רכשה תמורת סכום של 11 אלף דולר לפי ההערכות
הוועד: צודק וראוי "לפטר" מכונית חדשה מאשר עיתונאי בן 50. נמרודי: במחצית הראשונה של 2007 נדווח על שיפור בתוצאות הכספיות
על פי הערכות, החברה שילמה כ-125 אלף דולר על 4.5 דקות פרסום רצופות
תפתח בשלב הראשון 10 סניפים בהשקעה של 15 מיליון שקל. תצא בקמפיין בכיכובו של גיא גודס בהשקעה של מיליון דולר
הקבוצה משקיעה 1.25 מיליון דולר בפתיחת הרשת. הסניף הראשון נפתח ברמת אביב
לפי ההערכות, יפוטרו עשרות, ייערך קיצוץ בשכר הבכירים, וייתכן אף קיצוץ מדורג בשכר העובדים הזוטרים יותר
עורך מוסף הארץ החליט לא לפרסם ראיון עם הסופר שמעון אדף. לרוגל אלפר זה לא היה קורה
משקיעה 7 מיליון שקל במופע מוזיקה שייערך בחיפה תחת השם "קוקה קולה לייב"