קוקה קולה משיקה פנטה מלון
ההשקה תלווה בקמפיין שהופק באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס בעלות של כ-3 מיליון שקל
ההשקה תלווה בקמפיין שהופק באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס בעלות של כ-3 מיליון שקל
רוזנפלד, העורך את "עסקים" יחליף את משה פרל שמונה למנכ"ל אגוד הבנקים
שינויים בלוחות המשדרים: תכנית הבוקר של קשת בוטלה וספק אם תשוב. ברשת יחבקו, ב-10 יצטמקו ובסוף השבוע: הכוכבים יזמרו
בשל המצב הבטחוני עלה בשיעור ניכר בשבועות האחרונים מספר הצופים במשדרי החדשות בכל הערוצים
פניות לרכישת העיתון הרביעי בתפוצתו בארה"ב נדחו בטענה כי הוא אינו עומד למכירה "לעת עתה", כך על פי דיווח העיתון עצמו
סופיה גיורגיו תככב בקמפיין פלייבוי ישראל שיעלה בחודש הבא בהיקף של מיליון דולר
שווי מותג ההלבשה גאפ צנח ב-22%. המותג גוגל קפץ למקום ה-24 בעולם בעקבות זינוק של 46% בשוויו
רון קורמוס, כתב החינוך של גלי-צה"ל הושעה ממחלקת החדשות לאחר שסירב להצטרף לצוות אכזרית שיצא לרצועה
הפיזור של משדרי החדשות לאורך כל היום בשבוע החולף, משבץ אותם ב-38 מתוך 50 המקומות הראשונים. "כוכב נולד" מובילה
באומן-בר-ריבנאי ואדלר-חומסקי ירדו ב-11% ו-10% בהתאמה במחצית הראשונה של 2006. מקאן אריקסון גדל ב-9%
ספגו את מירב הירידות בהיקף פעילות הפרסום בינואר-יוני 2006. משרד נוסף שבולט בירידות שלו הוא ראובני-פרידן
מניתוח של יפעת בקרת פרסום עולה כי יוניליוור צמצמה ההשקעות בפרסום ב-55%. סלקום ופלאפון צימצמו את תקציבי הפרסום
נעמה פרפל, בעבר מנהלת יס סבבה ותחום הילדים בלווין תעבוד מתחת למנהלת הערוצים מיכל בוטל
הצעד - במסגרת התוכנית לקצץ 10% בהוצאות ולאחר שהעובדים הונחו לנצל ימי חופש שנצברו. רשת תקצץ 10% משכר הבכירים
החשיפה הן ביומיים והן בסופ"ש ירדה, בכל שלושת העיתונים הגדולים. עלייה בקריאת עיתונות חרדית. ירידה בהאזנה לרדיו
זעזוע בעיתון: העורך הכלכלי הוותיק צפוי להתמנות למנכ"ל איגוד הבנקים. דנקנר: פרישתו לא תפגע בתוכנית לשדרוג המדור הכלכלי
לטענת מרגלית הוא חושש מניגוד עניינים בין תפקידו ברשות לבין הסטודיו לאנימציה דיגיטלית שהוא מקים בירושלים
מדובר בסדרת משקאות יוגורט מועשרים באומגה 3. הסדרה החדשה פותחה במשך כשנה בהשקעה של כ-300 אלף דולר
במסגרת המבצע, טמפו תחלק שוברים בסך 50 שקל לקנייה באירוקה בנוסף להגרלת משקפי שמש
העורך, ביל קלר, אמר כי הפורמט הצר ידידותי יותר לקוראים, וביקש מהצוות לכתוב כתבות תמציתיות וללא חזרות מיותרות
בעקבות המצב הבטחוני החליטו בפלאפון להביע סולידריות ולדחות את אירועי "העיר האדומה" באילת עד יעבור זעם
סמנכ"ל השיווק: להחלטה לצאת למכרז אין קשר לבדיקת מבקר המדינה את אופי ההתקשרות של גופים ציבורים עם משרדי הפרסום
כפר המוזיקה של קוקה קולה יידחה. המשטרה סגרה את פסטיבל ארמונות בחול בחיפה, פסטיבל עיר הבירה בת"א יידחה גם הוא
בפסטיבל תציג טמפו את כל מותגי הבירה אותם היא מייצגת עם דגש כמובן לבירה גולדסטאר
ימזג את מערכות החדשות של העיתון ואתר האינטרנט. בנוסף, יקים העיתון צוות תוכן אינטרקטיווי
מנהל התכניות בערוץ 1 תובע את מנחה "תיק תקשורת" דיבה ב-300 אלף ש': הואשמתי בשידור שקידמתי את מיכל זוארץ עקב היותה זוגתי
החברה השקיעה 600 אלף שקל בקמפיין שיעלה למשך שבועיים בערוץ 2
מעלה קמפיין עיתונות ושלטי חוצות בהיקף של 2.5 מיליון שקל ומבטיחה מחירים זולים ב-20% לעומת המתחרים
הקמפיין, יעלה באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע ויכלול סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונות ושילוט חוצות
תשקיע 1.2 מיליון שקל בקמפיין לרגל השקת עיצוב מחודש לבקבוקים בסדרת המיצים הסחוטים
השירות, יאפשר צפייה בסרטים מספריות האוזן השלישית. TVNGO הינו מיזם להעברת תכנים מהאינטרנט לטלוויזיה
יו"ר איגוד משרדי הפרסום קורא לרשות השנייה לאשר הקלות לערוצים המסחריים על מנת שענף הפרסום לא ייפגע
שיא של 38.5% ופיק של 46.1% לגמר גביע העולם בערוץ 10. סיכום המשחק עם 24.1%, הקדם עם 12.7%. חדשות 10, לעומת זאת, עם 9% בלבד
תקבל 40 אלף דולר לעונה. תחליף את מור קציר ששימשה כפרזנטורית המותג בשתי העונות האחרונות
את הקמפיין בהיקף של 150 אלף דולר מוביל אלוף העולם בגלישת גלים מיק פנינג
תערוך סדרת חופשות בריאות בשיתוף רשת מלונות "פתאל" ובחסות בירה נשר
עם כניסתו לתפקיד הרשות תחל בבניית תוכנית התייעלות, שתוצג עד אפריל 2007, ובמרכזה - התמקדות בתכני חדשות, תעודה ודרמה
יצאה בקמפיין בהפקת JWT במסגרתו חילקה ל-3,000 אנשי עסקים ערכת תה
בישיבה האחרונה של מנכ"ל רשות השידור היוצא, הוכרז על תכנית התייעלות שבמרכזה חדשות. אלוני: "התקשורת - פרחה עם פאייטים"
הקמפיין בהיקף של מיליון שקל יקדם מבצע ללקוחות שיטוסו עם מכשיר הפלאפון לחו"ל
המשחק גרמניה-איטליה מוביל את הטבלה. ייצוג כפול בעשיריה לארז טל וכוכב נולד. לונדון וקירשנבאום מעל מהדורת חדשות 10
חטיבת הלקוחות תפוצל לחטיבת קשרי לקוחות וחטיבת התפעול. 3 סמנכ"לים יעזבו את החברה הממוזגת
לקוחות החברה יוכלו לבנות באתר האינטרנט של yes לוח שידורים על פי התכנים שמעניינים אותם
חודש לאחר הסתבכותו בהפסד של כ-2 מיליארד ש' בהימור על הלירה הטורקית, סיכם פישמן על מכירת אחזקות בויזה כאל ואינטרנט זהב
הקמפיין, שמופק באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן יכלול בערוצים 2 ו-10
החוזה העומד על עשרות מיליוני שקלים בשנה עם משרדי הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי ובאומן בר ריבנאי מסתיים בסוף השנה
הרשת ממתגת עצמה מחדש בהשקעה של 2.5 מיליון שקל, מרעננת את הלוגו ומשפצת את אולמות התצוגה
הקמפיין שיימשך 3 חודשים יעלה באמצעות באומן בר ריבנאי בהיקף של מיליון שקל
לרגל התחלת המיזוג בין החברות, הן יוצאות בקמפיין ומבצע לגיוס מנויים
גם אם יאושר לחברת הלוויין לספק את השירות יוטלו עליה ועל בזק מגבלות