מעריב: ההפסד הרבעוני זינק ל-22.5 מיליון שקל
ההכנסות גדלו ב-2.3% בלבד ל-133.7 מיליון שקל. ירידה חדה גם ברווחיות הגולמית. מתחילת 2006 מעריב הפסיד 39.5 מ' שקל
ההכנסות גדלו ב-2.3% בלבד ל-133.7 מיליון שקל. ירידה חדה גם ברווחיות הגולמית. מתחילת 2006 מעריב הפסיד 39.5 מ' שקל
חברת המשחקים הענקית חתמה על הסכמים עם מאסיב ו-IGA להצבת פרסומות דינמית במשחקי הוידיאו שלה
אילן שילוח: אפתח בפני שטרום את הספרים כדי שיראה את גובה העמלות ויבין שהנתונים רחוקים מאד ממה שנדמה
היוצרים פותחים במאבק חדש - הפעם נגד רשות השידור, אתמול נשלח מכתב התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים
מכשיר המוטורולה הורוד יזכה לקמפיין עיתונות בהיקף של רבע מיליון שקל וקמפיין טלוויזיה בהיקף של 340 אלף דולר
יאיר גלר, יו"ר איגוד המשרדים, אמר כי "מדובר בהתערבות בולשוויקית בשוק חופשי"
כך עולה מדו"חות לאומי שמחזיק כ-28% מהזכיינית. קשת: ברבעון השני לא נרשם רווח - רק ברבעון הראשון
במכתב לשר אריאל אטיאס כותבת יו"ר מועצת הרשות השנייה: "צפוי כי חלק מהזכיינים עשויים שלא לעמוד במחויבויותיהם"
הבנקים אמורים היו להיפטר מהמניות כבר בפברואר. יו"ר מועצת הכבלים יכול להורות על חילוט ערבויות במידה והמכירה לא תתבצע
הקמפיין בהפקת משרד הפרסום "ענבר, מרחב, שקד" נאמד בכ- 1.5 מיליון שקל ויכלול שילוט חוצות, מודעות בעיתונות ובאינטרנט
משיקה את אורביט WHITE באריזות בליסטר ויוצאת בקמפיין באמצעות גיתם
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/Y&R עולה למשך שבועיים בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט
המועצה לשידורי כבלים ולווין תאכוף את החלטת בג"צ לפיה יש לאסור שידורי פרסומות בערוצים המיועדים לישראל
יוצאת בקמפיין סתיו- חורף בהיקף השקעה של כמיליון שקל. בנוסף הרשת פתחה סניף מול קניון איילון
102FM השעתה את שי ודרור משידור עד סוף השבוע לאחר שחשפו את שמה הפרטי של המתלוננת נגד הנשיא קצב
הקמפיין ישודר במשל כל השנה בעלות שנתית של 6 מיליון שקל
הקמפיין, בהשקעה של 2.5 מיליון שקל, עלה למשך שבועיים באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO
מגזיני סלבס הם אחת מהקטגוריות היחידות בתחום העיתונות המודפסת בעולם, שתפוצתן גדלה
"רוקדים עם כוכבים" ו"כוכב נולד" מובילות את הטבלה. ערוץ 10 ללא אף תכנית מעל 10%. וגם: חדשות 2 יציבים, "מבט" נחלשת
התקציב בהיקף שנתי של מיליון דולר עבר מנפתלי-אברהם ל-Lead המתמחה בפרסום למגזר העסקי
הקמפיין למותג Fast Freeze יעלה בתחילת השבוע בטלוויזיה בערוצים המסחריים
מתב שיעבדה מניות פרטנר לצורך אשראי בנקאי נוסף בסך 50 מ' ש'. חברות הכבלים השקיעו כ-371 מ' ש' בטלפוניה
לפייסבוק כ-9 מיליון משתמשים רשומים לעומת כ-100 מיליון משתמשים במיי ספייס, בו מספקת גוגל את המודעות
וידיאוקליפ מהאלבום החדש של פאריס הילטון יהיה הראשון לחנוך את העמודים הפרסומיים, מדווח "וול סטריט ג'ורנל"
הקמפיין בהיקף של מיליון וחצי שקל יקדם שורה של מבצעי מכירות המיועדים לתושבי הצפון.
את צילומי הקמפיין יערוך ויצלם עידו איז'ק והסטיילינג ילווה על ידי סיימון
כל אחד מהם יקבל 70 אלף דולר תמורת הובלת קמפיין החורף של רשת האופנה
בית ההשקעות השקיע מיליון שקל בקמפיין בערוצים המסחריים באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס
ראש עיריית ת"א וחברת טמפו החליטו להעביר את הפסטיבל באופן חד פעמי לעיר, כמחווה לתושבי הצפון
שופרסל דיל משקיעה מיליון וחצי שקל בקמפיין טלוויזיה. סופר סנטר עולה בקמפיין בהיקף 2.5 מיליון שקל
הקמפיין, יעלה באמצעות משרד הפרסום יהושע / TBWA לקראת החגים בהשקעה של מיליון שקל
מקאן אריקסון ספג ירידה של 45% ל-4.5 מיליון דולר. באומן-בר-ריבנאי ירד ב-41%. שלמור-אבנון-עמיחי ואדלר-חומסקי איבדו 31%
הקמפיין בכיכובו של הדוגמן הצרפתי בנואה מרשל יעלה בהשקעה של 750 אלף דולר
רק 2 תכניות עוברות השבוע את קו 20 האחוזים. בגזרת החדשות, "אולפן שישי" צונחת ל-12.5% ומבט שומרת על פער נמוך מחדשות 2
יחצ"ן העל רני רהב יוצא להגנת הרמטכ"ל: "מי שהדליף על חשבון הבנק של חלוץ הוא עלוב ונפשע וצריך להיתלות בכיכר העיר"
לאחר מאבק ארוך ומתוקשר, נחתם ביום ה' הסכם מסגרת בין חברת הכבלים לבין איגודי התסריטאים והבמאים
יוצאת בקמפיין, בהשקעה של מיליון דולר באמצעות משרד הפרסום "ענבר, מרחב, שקד", שקיבל לאחרונה את תקציב ניסאן
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום פובליסיס אריאלי ויכלול קמפיין טלוויזיה, חסויות וקמפיין קולנוע
"מעריב": הפרסומאי של קדימה הוזעק ללשכת הרמטכ"ל בשעת לילה מאוחרת כדי לנסות להציל את הרמטכ"ל מפרשת מכירת המניות
יוצאים בקמפיין לקידום מבצע הנחות של עד 70% תחת הסלוגן "טוב לחזור הביתה"
הקמפיין בכיכובה של מירי בוהדנה יעלה במודעות צבע בעיתונות ארצית, מגזינים ועיתוני נשים ולייף סטייל
הקמפיין בהיקף של חצי מיליון דולר צולם בחמישה לוקיישנים שונים ברחבי הארץ ובהשתתפות 250 ניצבים
ההפסד הנקי ברבעון השני גדל בכ-12 מיליון שקל לכ-79.3 מיליון שקל בשל גידול חד בהוצאות המימון. גייסה 15 אלף מנויים
מנכ"ל HOT שיגר מכתב ליו"ר מועצת הכבלים והלווין, בו התחייב להמשך הפקת המהדורות המקומיות. זאת, בעקבות הסכסוך עם JCS
אמר את הדברים בתגובה להודעת משרד התקשורת שמצטרף לרשות השנייה ויבדוק את נושא העמלות המשולמות למשרדי הפרסום
יוני סער: מדובר בעובדים עונתיים שגויסו לתקופת הקיץ. בעקבות המלחמה בוטלו אירועים רבים שתוכננו לקיץ
מנכ"ל "חדשות HOT": "כל מאמצינו להגיע עם חברות הכבלים לפתרון הגיוני לשני הצדדים נענו בתשובות כוחניות ומתחמקות"
הקמפיין יעלה על שלטי ענק באיילון ובתחנות חברת "אגד" ברחבי הארץ, מודעות בעיתונים ובמגזינים וקטלוג שיופץ בחנויות
כתב ה"וושינגטון פוסט" לענייני הגנה תומס ריקס, אמר בראיון ל-CNN כי להערכת מספר מומחים צבאיים בארה"ב, היא עושה זאת לצרכי תעמולה