יועצו של אדלסון: לא הגשנו הצעה לרכישת מעריב
דן רביב סירב להתייחס לשאלה אם היה, או מתקיים עדיין, מו"מ בין אדלסון לבין משפחת נמרודי
דן רביב סירב להתייחס לשאלה אם היה, או מתקיים עדיין, מו"מ בין אדלסון לבין משפחת נמרודי
על פי הערכות בשוק, היקף תקציב הפרסום של יורוקום שיווק במהלך 2007 יעמוד על 1.5 מיליון דולר
למשרדים נמסר כי התקציב צפוי לגדול משמעותית בשנתיים הקרובות - לקראת חגיגות המאה בעיר
תקציב הפרסום של החברה, מקבוצת מי עדן, מוערך בכ-1.5 מיליון שקל
הרחבת המותג תלווה בקמפיין הכולל מודעות בעיתונות ופרסום בנקודות המכירה בהיקף של 600 אלף שקל
בחצי השנה האחרונה נרשמה הירידה הגדולה ביותר ב-15 השנים האחרונות. זינוק של 24% נרשם במספר קוראי העיתונים באינטרנט
מקורות בענף התקשורת מעריכים כי המוכרים דורשים סכום המשקף למעריב שווי של כ-300 מיליון דולר
תשתתף באירוע הפתיחה של ביתן ישראל ביריד התיירות בלונדון. רפאלי: "אין דבר שקשור למדינה שלא אהיה מוכנה להירתם"
ישועה כיהן בתפקידו האחרון, כמנכ"ל ונשיא אנציקלופדית בריטניקה העולמית
זכייני הערוצים 2 ו-10 מבקשים לשלם תמלוגים בסך 3%-2.5% מההכנסות, במקום 4%
יו"ר טלעד, בני גאון במכתב לרשות השניה: "יש לאפשר לטלעד להציג עמדתה בנושא ההקלות לזכייניות ערוץ 2"
בקמפיין שאמור להחזיר את התיירים לישראל, נראות דוגמניות רצות בבגדי ים בחופי הארץ. השר ישי: הכותל יביא יותר תיירים
היו"ר והבעלים של קבוצת מקאן אריקסון ישראל אמר בפסטיבל ראש פנה: "טעיתי כשרציתי להשקיע בערוץ 10",
מנכ"ל קשת בפסטיבל ראש פינה: "המודל של הרגולציה פשט את הרגל. המנגנון החזק והמשמעותי ביותר הוא כלכלי ותחרותי"
בפאנל שעסק בטלוויזיה ואינטרנט בפסטיבל ראש פינה, אמר עורך ynet: "הבעיה שלנו היא במשאבים וברוחב הפס"
סמנכ"ל התוכן של yes לראשות השניה, בפסטיבל ראש פינה: "אולי כדאי שתלכו ליורם מוקדי ותלמדו איך לעבוד"
מנכ"ל מפעל הפיס: "סך כל ההכנסות לשנת 2006 עשוי להסתכם ב-3.5 מיליארד שקל"
מלחמת הפרסום בין בתי ההשקעות משתוללת. התוצאה - פרסומות שגויות המטעות את הציבור
זאת בשל ניסיון מצד חלק ממשרדי הפרסום וחברות המדיה להפסיק את הצגת הפירוט החשבוני ולהציג בפני המפרסמים סכום גלובלי
לדברי BSA, מדובר במספרים חסרי תקדים ובהצלחה מסחררת של הקמפיין
הח"כים ארדן וכהן פועלים להארכת זיכיונות הרדיו האזורי בארבע שנים נוספות ללא מכרז. המכרז החדש אמור להתקיים בספטמבר 2007
במסגרת מסע הפרסום, החברה תזמין את המתעניינים להגיע ולהתנסות בנסיעה ברכב יחד עם ילדיהם
הקמפיין, שיקדם את סדרת המארזים של החברה, יעלה בערוצים המסחריים באמצעות באומן-בר-ריבנאי
היעד של הרשתות הוא שהכרטיס שהושק בשיתוף לאומי קארד יהיה תוך שלוש שנים כרטיס האשראי הרביעי בישראל
שכרם עלה בעשרות אחוזים. שוק הפרסום המקוון והסלולרי צפוי להגיע עד 2010 למחזור מכירות של 44 מיליארד דולר
המפרסמות הבולטות בספטמבר היו שטראוס-עלית (2.1 מיליון דולר) ואחריה שופרסל. משרד הפרסום המוביל - באומן-בר-ריבנאי
הפעילות, בהשקעה של כ-200 אלף שקל, כוללת, מודעות עיתונות, פעילות אינטרנט, STREET TV וקד"מ בפאבים ברחבי הארץ
הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום "וילנאי", בהשקעה כוללת של מיליון שקל
הקמפיין יקדם מבצע משותף עם HP ויעלה באמצעות משרד הפרסום שלמור, אבנון, עמיחי Y&R
תפחית את מספר התוכניות היקרות שלה בשעות צפיית השיא ותקצץ את תקציב החדשות זאת בעקבות ירידה ברווח
רווחיה של ניו יורק טיימס הסתכמו ב-14 מיליון דולר ברבעון השלישי. ירידה של 4.2% בהכנסות מפרסום
שירות ה-VOD בחברות הכבלים פועל מזה כשנתיים. וסייע בהגדלת ההכנסות ובבלימה של נטישת הלקוחות
הקמפיין, בהיקף של מיליון דולר יעלה באצעות שרד הפרסום "ענבר, מרחב, שקד"
יובל ארד מבעלי הקבוצה אמר כי בהערכות השווי התגלו פערים שאינם ניתנים לגישור
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון בהשקעה של 1.2 מיליון שקל
רוב תקציב הפרסום - כ-3 מיליון דולר יוקדש ללי קופר. רשת חנויות בלו בירד תקבל תקציב של 1.3 מיליון דולר
אילן ישועה לשעבר מנכ"ל בריטניקה העולמית ייכנס לתפקידו בשבועות הקרובים. יחליף את אילן ישראלי שהודיע על פרישתו לפני שנה
הקמפיין, מבית היוצר של מקאן אריקסון, יעלה ביום חמישי בהשקעה של חצי מיליון דולר
הקמפיין שהופק באמצעות משרד הפרסום GPS מורכב ממודעות פרסום המציגות שמות של מאות מלקוחות החברה
איש העסקים היהודי נכנס לעסקי הקולנוע ומקים את 'זימנד אנטרטיינמנט' שתפעל מול גורמים בארה"ב וארץ הקודש
יסיים את תפקידו כיושב ראש המועצה לשידורי כבלים ולווין לאחר שלוש שנים בתפקיד, כשנה לפני המועד המתוכנן
קרייזי ליין מפיקה כ-90 אלף קטלוגים כשכל עותק יכיל פניות אישיות ומסרים מותאמים לכל לקוחה בהתאם למאפייניה
תשקיע 250 אלף שקל בחסות ובקמפיין "קולקציית הגבינות של טרה" שיעלה באמצעות משרד הפרסום JWT
רק 2 תכניות עם 20% ומעלה. ושימו לב: "המראה" היא התכנית הראשונה של 10 בטבלה. מהדורות החדשות בירידה, חוץ מ"מבט"
הוצב יעד להגעה ל-400 אלף מנויים והגדלה של יותר מפי שניים בהכנסות. הכבלים השקיעו עד כה כ-371 מיליון שקל בטלפוניה
יוצאת בקמפיין, בהשראת עולם הדייטים, מציג 8 דוגמניות ודוגמנים אשר יציעו עצמם לדייט לציבור הרחב
הקמפיין כולל שילוט חוצות, מודעות בעיתונות הכתובה ודיוור למועדון הלקוחות באמצעות משרד הפרסום אופטימום
הכוכבים שסייעו לפובליסיס לזכות בחוזה ענק עם אורנג' עזבו למיזם של המתחרה ונסן בולורה
פצוע נוסף במצב בינוני ואחד במצב קשה, המשטרה: האירוע הסתיים, אין סכנה לחומרים מסוכנים נוספים באזור המפעל בבאר טוביה